עונת המלפפונים החלה

M a x

New member
../images/Emo31.gif

מעולם לא הצעתי לכותב שימנע מהבעת דיעה ,נכון לפעמים עדיף לשתוק במיוחד כשברור שאין לך דעה,אולם הפעם איכשהו....איך לומר.... עושה רושם שההודעה הזו ..... עדיף לו לא היתה נכתבת,במיוחד כתגובה בנושא כה רגיש.
דעתי ,ככה סתם בתור כותב......
 

UrbanDK

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo4.gif../images/Emo10.gif

קיבלתי, לא הבנתי.
 
אסמכתא

יש מחקר - מהארץ - שמתאר איך מיגון מקטין פגיעות. אני משער שמיגון (למעט קסדה) אינו "חוסך חיים" במובן שכולנו היינו רוצים - אבל הוא בהחלט מקטין את ה"עלות" הממוצעת של פגיעה. ולמה שיהיה לנו אכפת? כי את המחיר כולנו, אבל כולנו משלמים, בכיס, בביטוח החובה. ועכשין כפפה קטנה: למיטב זכרוני המחקר מצביע גם על נחיצותם של מכנסים ממוגנים ("ממוגנים" אינו כולל ג'ינס...) האם צריך לקב עלינו גם מיגון זה כדבר שבשגרה?
 

bike55

New member
סתם חומר למחשבה:

בקופת חולים לאומית יש שירות חדש שנקרא "לאומית צ'ק אפ",תפקידו של השירות הוא לקחת חברים בריאים להעביר אותם מספר בדיקות כלליות ולאתר סיכויים למחלות עתידיות.במידה ונמצאו כאלו הן מטופלות בשלב המנע הזול יותר. ולמה כל הפתיחה המסורבלת הזו?כי חשבתי שמי שנושא בעול אישפוזנו אולי ינסה לסבסד לנו ציוד מיגון,וביננו עם כח קניה של חברות הביטוח הם יכולים לעשות זאת ,ונראה לי שזה אפילו ישתלם להם. לא הייתם רוצים קסדה איכותית ב-700 ש"ח?מעיל ממוגן מעור ב-1000 במקום ב-3000? לא יודע אם זה כבר קיים בעולם אבל נראה לי ששווה להם לשקול זאת ולו בשל השיקול הכלכלי(עלות יום אישפוז בחלקה אורטופדית שיקומית עולה לחברת הביטוח כ-3000 ש"ח).
 
זה לא עולה להם - זה עולה לנו...

בסופו של יום, מי שמשלם זה ה"פול" - המבטח של כל רוכבי כלי הרכב הדו-גלגליים בישראל. או, במילים אחרות, אתה, אני, וכל שאר החברים. ולקופות החולים, ולכל אחד אחר שקשור לנושא, אין שום אינטרס להפסיק את זרם המזומנים שחלק ממנו מגיע לכיסו... להפך.
 

bike55

New member
קופת החולים היתה דוגמא לטיפול מנע

רשמתי בפירוש שחברות הביטוח הן אלו שיישמו את ההצעה.
 
תאונות דרכים ורוחים

כל הגורמים במערכת (חברות הביטוח, בתי החולים, ועוד ועוד) מרוויחות מתאונות הדרכים. לאף גורם - חוץ ממי שמשלם (שזה הנהגים...) אין אינטרס להלחם בתאונות ותוצאותיהן. אם כך, למה שמישהו יסבסד לך משהו?
 

Korchi

New member
נצל"ש - עוד מלפפונים

כבר מדברים על מיגון... לפני זמן מה, היה דיון לגבי מהות "מועדון אופנועים". היה דיון רדוד וממש טיפשי על מהות המועדון. אחד (נראה לי) ממנהלי המועדון, שהסבירו כמה חשוב להיות חבר, וכמה המועדון תורם לנזקקים וכ"ו... היה כל כך טפשי שאפילו לא הגבתי... במקום שיהיה בארץ מועדון, שידאג שמחירי המיגון יהיו מסובסדים (בצורה משמעותית) וקורסי נהיגה מתקדמים מסובסדים, ומחירי ביטוח מסובסדים (ואני בטוח שלא צריך להסביר למה). בדיון הסבירו איזה יופי מועדון האופנועים תורם לאנשים בירוחם ובנגב, ויש שיירה של אופנועים שנוסעים לים ביחד... אך... אילו רק היו כמה חכמים שמנהלים את מועדון האופנועים... החיים שלנו היו הרבה הרבה יותר טובים...
 

D a v i d o f f

New member
הסיבה היחידה שבגללה אני חושב כיום

להצטרף למועדון האופנועים היא בגלל בחורה ממש חמודה שהכרתי שחברה במועדון ויחצנ"ה אותו בכלל לא רע. אז אם מישהו פה מכיר את 'ליבי' מהמועדון, נא ליידע אותי. אחרת, אני עוד אאלץ להירשם למועדון.
 

Korchi

New member
ליבי, חברי ומנהלי המועדון

אלו שיודעים ליצג את המועדון כמועדון ולא כעזרה סוצאלית.. (אני כבר תרמתי...) כאלו שיודעים להסביר למה המחירים של המיגון כלכך גבוהים כמו הביטוח ושאר התוספות.. מוזמנים, אני עם ראש פתוח, ואם קצת שיכנוע, אני אשלם את דמי החבר... בכל אופן, כמו שהבנתי איך מועדון האופנועים עובד, אני מאמין שאני בסופו של דבר יחסוך את ה 100שח האלה...
 
אתה מוזמן ליצור קשר -

ואם אחרי כל ההסברים עדיין לא תראה את המועדון כמשהו חיוני - לא יוכל איש לטעון שזה בגלל שאינך יודע. אם כן, אתה מוזמן להשאיר מס' טפלון בתיבת המסרים האישיים שלי (ד"א, כל מי שרוצה לדעת יותר מוזמן לעשות כך - ואני מבטיח לחזור תוך זמן סביר)
 

זהר זהר

New member
ולמה לא תקח על עצמך את ניהול

התחומים האלה שטפשי המועדון מתעלמים מהם ? הרי אתה בודאי מודע לבעיה ואף רואה דרכים להוביל לפתרונה. כל מה שנדרש שתודיע לכלל האומה, גם כאן או בפורום המועדון, שאתה פעיל בעניין - ותפעל. איש לא יעכב בעדך ואף יסייעו לך. אנא ספר לנו על הצעד הראשון שאתה הולך לעשות בכיוון ונירתם לסיוע. אם אין לך מושג מה לעשות ביום שלישי בבוקר - אולי תעדכן אותנו גם בכך? מיגונים סבירים ניתן לרכוש, גם משומשים, בעלות זניחה יחסית למחירו של אופנוע כביש שגרתי. אבל גיליתי מזמן שחלק מרוכבנו מעדיפים צביעה ייחודית של קסדה על מיגון עמוד השדרה. מזל שלא מוכרים אופנועים ללא מערכת בלימה כי אז היינו מגלים שחלק מחברנו מעדיף לחסוך עלות זאת כי זה כה יקר!! ובואו במקום לחפש איך לקשקש על אחרים נעלה כאן רעיונות איך לקדם ולהניע . לדוגמא, אני מפרסם מטעם עצמי את קורסי הרכיבה של גידי , ומקדיש לפחות חצי שעה בכל פגישה שיש לי עם הורה לצעיר רוכב לעודד אותו להשקיע בעצמו בקורס ובמיגון כי ה"ילדים" מעדיפים להוציא את הכסף למטרות אחרות. וגם : אני מחזיק ציוד מיגון מלא לרוכב/ת נוסף. ואתה?
 

M O R M

New member
קורצ'י לך על זה ותתחיל לפעול ולא

לבקר. מי שלא עושה שיצמצם את הביקורת על המועדון וחבריו ויתחיל לבצע.
 

גיאג

New member
באמת כבר בא להקיא מהדיונים על

" מועדון האופנועים הישראלי " מספיק .... חלאס .... תנו לו לגסוס בסוף זה ייגמר .
 
מה שנגמר זה הסבלנות

למי שמחבל בנסיונות של רוכבים לשפר את מצבם מול הרשות. אתה לא מעוניין? אל תצטרף. למי שלא מעוניין גם אין עמדה ביחס למועדון, אלא שוויון נפש. השנאה הזו רק מוכיחה שהמועדון הנו יציר הכרחי של ההוויה הדו-גלגלית בישראל (שימו לב שלא אמרתי שלא ניתן להיות רוכב דו"ג בלי להיות חבר מועדון...). אבל במקום שהציבור יכיר בכך שיש לו אינטרסים, ויעמוד על זכותו ביחס אליהם, הציבור שולח את אלו ששמו לעצמם למטרה לעמוד על משמר אינטרסים אלו לכל הרוחות. אתה נגד המועדון? אדרבא. הרם לך מועדון משלך. יצור אותו בדמותך, לפי חזונך. יבוא המועדון החדש הזה וינסה לקדם כל מה שיקר לחבריו- ומי ייתן ויצליח. אתה נגד פעילים מסוימים במועדון? אדרבא, הצטרף למועדון ובחר בנציגים, שיפעלו לפי מתווה המוסכם עליך. אבל גישת ה"אנטי" היא, איך לאמר, פסה. ותקן אותי אם אני טועה, אבל נדמה לי שבכל זאת אכפת פה למישהו ממצב הביטוח, מצב תאונות הדרכים, התשתיות, המיסוי ועוד הרבה הרבה נושאים - שברבים מהם מטפלים פעילי המועדון (ובתוכם גם עבדך הנאמן).
 

גיאג

New member
שלמה , אתה לוקח את הדברים אישית

ברגע שנכנסים לנושא אישית , אזי שיקול הדעת לא ממש אוביקטיבי . חשוב לי להדגיש כי ממך אישית אני מחזיק , חבל לי עלייך מאחר ואתה נלחם/ מנסה להלחם/ לשנות ודבר לא יקרה . משום מה קיימים למועדון בקרב הפורום 3 חברים שלא מפסיקים לסנגר עליו : אתה , זהר , בימר . מדוע שלא יגיעו הטוביות הקובים וכל שאר " המובילים " וינסו להסביר לי למה אני צריך להיות במועדון ? אני כבר אומר לך שטיעון בנוסח : " זה הגוף היחיד .....בלה בלה בלה " לא לוקח , תן לקודקודים לבוא להסביר , צא מעמדת הסניגור התמידית .
 
הטעות היא

שבמועדון אין "קדקדים". יש פעילים וחברי ועד - וזהו. כולם מכובדים, כולם חשובים, איש אי בתחומו. מעבר לכך המועדון הוא אכסניא לכל רוכב דו"ג לקדם את האינטרסים שלו ע"י יחוסם לכלל ציבור רוכבי הדוג - מעיין מנוף (משום מה צף ועולה לי השם "ארכימדס") להזזת העולם. שום דבר לא יקרה אם פעילים כמוני ימצאו את עצמם כל הזמן נלחמים בכל החזיתות. אתה ("אתה" זה לא באופן אישי, כמובן) רוצה לחזק קו פעולה מסויים במועדון? תתמוך בו. ה"קטילה" הזו של המועדון רק משום שיש פעולות שלו שמהן אתה מסתייג (נגיד, אני עדיין לא רואה ממה יש להסתייג, אלא אם כן הקציצות של מוצלחי כ"כ עדיפות על אלו של "זקני" המועדון) אינה תורמת לשום דבר "אופנועי", ובעצם רק מחבלת בו - משהו שרני בספק רק אם יש כוונה כזו. אתה שואל איפה שאר חברי הועד? מדוע אינם מופיעים בפרדס? התשובה פשוטה: לא כולם יודעי אינטרנט. לחלקם אין אפילו מחשב בבית. חלקם האחר פשוט אינו מעוניין לשרות בסביבה הנתפסת כעויינת למשהו בו הם משקיעים ימים כלילות (ועזוב אותך מהשאלה האובייקטיבית: כך זה נתפס). האם חייבים כל חברי ועד מועדון האופנועים להיות בעלי גישה לאינטרנט? אני מסופק. האם הם חייבים להיות חשופים להתיחסוית לא ענייניות מול ציבור שלא מעוניין להשתכנע ולשמוע? כנ"ל. אתה רוצי לשאול את יו"ר המועדון שאלות? אני בטוח שהוא ישמח לשוחח אתך בטלפון או במפגש... יש אופנוענות גם מחוץ לאינטרנט - וטוביה לא צריך שייסנגרו עליו. ועוד שתי הערות: - "הקובים" אינו פעיל במועדון בזמן זה. - לא ידעתי שההסברים שלי נתפסים כ"סנגור". תודה. האם אתה באמת צריך הסברים באותו נושא מכל חבר וחבר בועד המועדון? אם יש לך שאלות, תהיות, ביקורת - אתה מוזמן. וסביר שהתשובה תבוא ממני, מבימר או זהר. כי אלו נציגי המועדון שעדיין חושבים ש(גם) הפרדס הוא ביתם.
 
למעלה