עונת המלפפונים החלה

M O R M

New member
../images/Emo18.gif עונת המלפפונים החלה../images/Emo10.gif

יופי עכשיו שהצלחתי להביא אתכם להודעה אבקש להסביר. אתמול ביקרתי במחלקה האורטופדית של בית חולים באיזור המרכז. 50% מלקוחות המחלקה הינם אופנוענים דמיקולו. אילו אותם אופנוענים שברובם לא יודעים שקיים כזה פורום. אופנוענים שלא מבינים לשם מה הכפפות בקיץ. אופנוענים שחולצת T קצרה משמשת להם מיגון. אופנוענים שחושבים שאנחנו נפלנו על הראש עם מיגוני ברכיים בקיץ. נסו להגיע לחלק מהם. נסו להסביר בעדינות. אי אפשר להציל את כולם. אי אפשר לחנך את כולם. אפשר להציל אחד. אז הציבו לכם מטרה אחת של אופנוען אחד שהצלחתם לשכנע שמיגונים זה חשוב. דוגמא :במחלקה שכב בחור עם GS500 עם יד חבולה. שנפל עם חברו המורכב ללא מיגונים לאחר שאיבד את השליטה באופנוע. למה מורכב שאלתי אותו? ככה. כמה זמן אתה על GS? 5 ימים. הרכבת פעם על GS? לא. אופנוענים אילו מצטרפים לכבישים ומסכנים אותנו ובעיקר את עצמם. אני לא אומר שאנו טלית שכולה תכלת. אני לא אומר שאנו לא נופלים. אני לא אומר שלי זה לא יקרה. אני לא אומר שהוא אשם. אני לא אומר שהכביש אשם. אני לא אומר... אני אופנוען בלי אגו . אני לא אומר שלא אתרסק. עוד מעט יתחילו שירשורי הנרות הכבדים תשתדלו לא להיות קשורים אליהם ישירות. ללבסוף להבדיל אלפי הבדלות גם רוכבים וותיקים מיומנים וממוגנים נפצעים - השאלה שצריכה להשאל ... מה היה מראה הרוכבים הללו ללא המיגונים וללא המיומנות הגבוהה...
 

HeadSpiN

New member
../images/Emo45.gif ומכל מלמדי השכלתי גם...

ממך. זוכר שהצקתי לך אז בכמה שאלות? כן עוד מאז אני חוסך... וכם אני יכול כבר לקנות אופנוע אבל חוסך עד לקניית ציוד מיגון מלא + כל הביטוחים שצריך וקורע את התחת בישביל זה... (עובד שבתות ,חגים,אין לי אלוהים ולא דת..בישביל המטרה) לבנתיים בקשר לדברייך נכונים ביותר ובתור אחד שכבר סבל על בשרו... ה3-4K האלה על ציוד חשובים מאוד מאוד.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif עונת המלפפונים.

לפלפים שקונים אופנוע חדש לקיץ (שיהיה איך להגיע לים עם נעלי ים מכנס קצר וחולצת טישרט). והופ מגיעים לים של תחבושות ודם. ביקור חינוכי וחובה - מחלקה אורטופדית בבית חולים. (מישהוא הזכיר לווינשטיין?)
 

D the kid

New member
../images/Emo12.gif ../images/Emo80.gif../images/Emo80.gif פתח את עונת

המטקות לפני ??? היום (כנראה עם הגיל) גם אני משתדל כמה שיותר להיות עם מיגונים. אין ספק שזה חשוב.
 

eyalCBR

New member
צריך טיפול דחוף!

יש לגרום איכשהוא לכולם להגיע לקורס א'+ב' של גידי פרדר, או לחילופין לקחת רוכב מיומן כמוך, ולערוך שיעורים (כמו שאתם עושים אימוני מגרש) בימי שישי הכוללים גם הסבר על מיגונים ולנסות לפרסם זאת שמרבית האופנועים ידעו על כך.
 

גיאג

New member
לגבי המיגון :

אני בספק גדול מאוד אם " חינוך " כלשהו יעזור , מי שמודע למהות וחשיבות המיגון , מודע לכך מהיום הראשון שעלה על אופנוע . מי שאינו מודע מבחינתי אינו רוצה לדעת / גבר לי זה לא יקרה / אני רוכב כבר שנתיים !!! לא קרה לי כלום וכו' . באמת שאינני חושב שצריך לחנך מישהו שלא רואה את הדברים כמונו ( גם ביום קיץ חם 38 מעלות בת"א ) , טוב לו לרכב עם גופיה ומכנסיים קצרים ? יאללה שירויח , בלי כפפות ? גם טוב , מרכיב אחרי 5 ימים של רשיון , יפה !! אני לא חושב שהפורום הוא פורום מחנך ובטח שלא מתאים לי לעמוד ברמזור עם ארס מסריח מבת ים שחושב שהוא פופאי+ גופיית רשת לבנה על GS , בסוף אני עוד עלול לקבל דקירה ולירות לו ברגל , לא חבל על כדור ?
 

גיאג

New member
פליצ' , אל תקח את עניין בת- ים

באופן אישי , כזהות מוחלטת יכולתי לכתוב : חולון , ראשל"צ , נתניה וכו' .
 

eyalCBR

New member
אתה צודק זה חינוך מהבית

זה כמו אותם ערסים שנוסעים על האוטו ללא חגורת בטיחות עם מוסיקה פול ווליום, ומשכיבים את הכסא אחורה מקסימום (כמעט עוקרים אותו מהמקום) ואת המשענת למצב שכיבה, ככה מרגישים יותר ספורטיביים. אהה.... והיד בחוץ.
 

jaffaboy

New member
אבל

אם מורמ רוצה להסביר ולתת טיפים על מיגון, שייתן. להזיק זה לא יזיק. דווקא על כל תאונת אופנוע אנחנו כן משלמים. אני לא אעשה זאת מאותה סיבה אבל זכותו לנסות. בלי לשכוח, שלא לכולם יש כסף לזה - אז לא להתנשא!
 

גיאג

New member
ידידי היקר , "כסף " = 1000 ש"ח

לציוד בינוני ( לא כולל קסדה ) זוג כפפות ומעיל שלא מהשורה הראשונה .... גג אלפיה , זה לא עניין של כסף , זה עניין של לחשוב נכון ( ואת זה אי אפשר באמת לקנות בכסף ) החכמים " קונים " זאת מנסיונם של אחרים , הפחות חכמים .... נו .... הבנת .
 

M O R M

New member
להתנשא? אני ... מצאת לך...

אין לך כסף למיגונים קנה משומש. אין לך כסף למשומש סע באוטובוס. אל תמכור לי עוני ומסכנות. אני גדלתי שם ומכיר גם את מושג הרעב העוני והבושה לבקש מזון בהקפה בחנות כשאני יודע שאין ממה לשלם. אני שגדלתי בשכונת מצוקה, שכונת שיקום רמת השקמה (סלאמה ג'- למי שמכיר) --לי אתה מוכר מתנשא... שחור אני אח שלו וגאה בכך.
 

גיאג

New member
וואלה אח שלו ? אתה שחור מסלמה ??

אדושם ...... ואני חשבתי לתומי שאתה אשכנזיפט טחון בכסף ....
וואווו... וואווווו עם מי מתעסקים ... וזה לא מיקו . אחר הצהריים הזה , מוציא ממני את המיטב , אין ספק .
 

jaffaboy

New member
לא מוכר כלום

ובוא נסגור את זה ככה: תבדוק איך התשובה שלך לפוסט יכולה להשמע מתנשאת. "אין לך כסף... פעם גם אני הייתי עני... בקיצור בעדינות. ...גם ברק לא הבין בהתחלה למה פרצה האינתיפאדה אחרי שהוא היה כל כך טוב לערבים
 

xfwind

New member
../images/Emo4.gifטעות ג'אג'. טעות.

קח אותי (ותחזיר): התודעה מפעפעת אצלי לאט במשך תקופה ארוכה. מאוד ארוכה. (כמעט ימי חייהם של חלק מהכותבים הנכבדים
) ומשתבחת עם הזמן. תאר לעצמך שרק לפני חודשיים הפסקתי - בעקבות שרשור שרשרתי - לשמן שרשרת עת מנוע בראשון.... דיפוזיה חיובית. אז יש תקווה. ול-MORM: ..."כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל אופנוען ומלואו.."
 

Zuck

New member
סתם שאלה מתוך סקרנות

לא רוצה להיות חטטן, אבל...... מה עשית במח' האורטופדית????
 

גיאג

New member
הלך לחפש אחיות קוזינות , ידוע

שהופעה של אחות עושה את זה לMORM ..... שלא לדבר על רופא !!
 
למעלה