איך כולם אומרים.. גם אליי זה הגיע.

  • פותח הנושא rech
  • פורסם בתאריך

rech

New member
איך כולם אומרים.. גם אליי זה הגיע.

מה רציתי, לסיים משמרת בזמן? להגיע סוף סוף לאימון מגרש בראשל"צ? לרכב מחר כמה שעות? אבל מר פחית לא חשב ככה..... בלי לפרט יותר מידי, מהירות אפס ברמזור, מנסה להשתלב, הוא מנסה מהצד השני, רואה אותו, מצפצף, עוצר, יוצר קשר עין, הוא עוצר לחלוטין(!!!!), נכנס לנתיב לאט לאט, ואז הוא נוגע בדוושה, פוגע בי צד שמאל אני על הכביש ( בשניות הראשונות משוכנע שהוא פגע בי בכוונה ) , הבייבי שוכב. אני בחיים (כמו ששמתם לב), ידית ברקס, וינקר אחורי, כידון עקום(אני חושב..), הילוכים עוברים קשה מהרגיל (אני חושב..) איך אומרים... בלאט !!! בהתחלה החלאה לא רצה להחליף פרטים ("מה, לא קרה כלום...") אחרי שצרחתי והשתוללתי מעט הוא הבין שאין ברירה. ושאלה קטנה-אין לי מקיף.. האם הנזק עליי או שיש דרך לגרום לצד ג' שלו לשלם? ( הוא כמובן טוען שאני אשם ) בברכת חג שמח, ושבת שלום.
 

shooGS1

New member
כמה פעמים ../images/Emo46.gif ../images/Emo163.gif צריך להסביר

כמה יכתבו בפורום הזה: לא לקום מהכביש, להזמין אמבולנס ולהתפנות לבית חולים. אם האדון "מה קרה, לא עשיתי לך כלום" לא יודה בחברת הביטוח שלו, כנראה שאתה תשלם.
 

Pumi

New member
לא בדיוק נכון, אין סיבה ממשית לכך

נעזוב לשניה את עניין הלא לקום. אין סיבה להתפנות סתם. אם יש כאבים אז כן, לבקש פינוי. אם האופנוע נפל מעמידה ולך לא קרה כלום, אז זה סתם התפלספות, משטרה, ובלאגנים, תביעות נגד הפול ועוד עצבים והרבה זמן. זה שהוא לא מודה, לא אומר שאתה תשלם ולא תקבל שום החזר. יש ללכת לשמאי רכב, לשם קבלת אומדן של הנזקים. משם יש לפנות למוסך לשם יישור הכידון הידיות, וכל מה שהתעקם. אם יש בעיות אחרות באופנוע שלא קשורות לנפילה של האופנוע, כמו שצריך להחליף שמן או סתם דברים כאלו, לא לעשות, החברת ביטוח לא מטומטמת עד כדי כך, ועם הזמן יש להם נסיון במה רלוונטי ומה לא. לאחר שביצאת את כל הנ"ל, תיקונים ואישורים וקבלות על הכל, פנה לחברת הביטוח של הדביל שפגע בך עם כל המסמכים במסמך רישמי, ותדרוש החזר הוצאות מלא על כל מה שקרה, כולל שליחת עותק לדביל (יש טפסים מיוחדים בחברות הביטוח שאתה יכול לבקש בשביל למלא ולהגיש). תרשום במסמך את כל הפרטים שלו ושלח. אם הנזק שנגרם לך גרם לכך שהאופנוע מושבת, תדרוש החזרי נסיעות על כך, תרשום את כל הפרטים. אם ידוע לך שהאופנוע שלך עשה סימנים ברכב שלו, תנסה לאתר את הרכב שלו, ולצלם את הסימנים, בשביל הוכחה שהוא גרם לכך ששניכם נפגעתם. אני מקווה שיש לך פרטי עדים (ואם יש תרשום במסמך לחברת ביטוח שיש לך, זה יקפל אותם יחסית מהר). אם לא, אז זה מילה שלך נגד שלו. ובכל מקרה תדרוש ממנו למלא דוח תאונה מול חברת הביטוח שלו, אבל הוא לא חייב לעשות את זה. ואל תשכח לרשום במדויק מה קרה, שעות, פרטים, הכל, בלי שטויות ובלי ניבולי פה, אחרת חברת הביטוח תנפנף אותך. בכל מקרה לשאלות אתה יכול לנסות לפנות לעו"ד שנותן התיעצות בחינם (ויש כאלו, לדוגמא משרד עורכי דין שיושבים בבנין שתמוז יושבים, בקומה השניה). במקרה הטוב, תקבל את כל הכסף אחרי שהבחור יתקפל ויאשר מול חברת הביטוח שהוא אשר (מה שלדעתי הוא לא יעשה אם אין לך עדים). במקרה הרע תעביר כמה חודשים עד שיהיה משפט לטביעות קטנות, ואם השופט אינו שמוק שונא אופנועים וגם אותו איזה דביל חתך ככה באותו היום, אז יש סיכוי שתקבל את הכסף בחזרה. בכל מקרה אם אתה רוצה כסף מהפול, פנה מחר בבוקר למיון, תגיד שכואב לך הקרסול, הבוהן, האגו או מה שלא יהיה, תעבור בדיקה, תעשה קצת קולות ותקבל נגיד יומיים או שלושה מנוחה (תגיד לרופא שאתה עובד בחג ובשבת אחרת לא תקבל ממנו). עם זה תפנה לפול (אחרי שהלכת למשטרה ומלאת טופס תאונה כי יש נפגעים, אתה). הפול ישלם לך סכום כסף מסוים על הפגיעה (משתנה לפי הפגיעה). אני מקווה שזה עזר.
 

אMור

New member
לא בהכרח...

לא מכל נפילונת צריך לעשות הפקה. מה שכן, היה חכם אם היית לוקח עצמך למיון ופותח תיק טיפולים, יום אחרי זה - תיק תאונת דרכים במשטרה (לכיסוי הוצאות המיון ותיק התביעה אצל העו"ד לחברת ביטוח החובה שלך). אגב - עדין לא מאוחר - אתה יכול ללכת מחר עלאבוקר למיון (או הלילה, גם ככה אין לאן לצאת ביום שישי...) ולהתלונן על כאבים...היכן שכואב לך וביום ראשון לקפוץ לתחנה הקרובה של משטרת התנועה - אתה יכול לברר זאת - כאן. בקשר אליו - לא מודה? תקן את האופנוע, שמור הקבלות ותבע אותו בבית משפט לתביעות קטנות. עדויות מהשטח (גם בכתב) בהחלט עשויות לעשות את ההבדל. זכור - הכי חשוב: העיקר שאתה בסדר!!!
 

GA650cc

New member
להתפנות? התפנות באמבולנס עולה 500

לכם יש יותר נסיון אבל בכל זאת, האם שווה לשכב שם למרות שלא נפגעת ולשלם סתם 500 ש"ח לאמבולנס? או שיוצא ככה שמישהו אחר משלם? חברת ביטוח או משהו?...
 

tygger

New member
אתה חי לפני האינפלציה או מה?

פינוי באמבולנס עולה היום קרוב יותר ל700+ ש"ח.
 

GA650cc

New member
לtygger....

יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות שגם אני הרי אתה יודע שישנם שני סוגי אמבולנסים, נת"ן (ניידת טיפול נמרץ) ולבן (שזה הרגיל הנמוך). יכול להיות שהרגיל עולה 450-500 ש"ח והטיפול נמרץ עולה 700+ ש"ח זה יותר הגיוני...
 
שלא נצטרך לדעת את מחירי האמבולנסים

ואת סוגיהם ובכלל נשכח מהם! שלא נזדקק להם, ככה יהיה הכי טוב.
 

tygger

New member
הממ. לא סגור על זה.

אבל אני יודע דבר אחד. עד היום מספר אנשים שהיו בשירות ההסעות הזה שחייגו למוקד מגן דוד אדום, קיבלו חיוב של 700 ש"ח +.
 

tygger

New member
אמורה.

אבל אמור זה שם של דג. באופן כללי יש איזה בעיה עם הנושא היות והחברה דורשת שתשלם ואז הם יחזירו לך. אתה יודע, בשנה שנתיים הקרובות ליום מותך...
 

pootzy

New member
../images/Emo12.gif אתה בטוח ?

אני דווקא זוכר שאתה הולך למיון, ואחרי זה הולך לתת דיווח במשטרה. אתה לוקח את האישור מהמשטרה לבית החולים, ולא שומע מהחשבון הזה יותר.
 

Slavoy

New member
בדיוק.

לפני יומיים סגרתי את החשבון עם המיון על ידי הצגת אישור תאונת דרכים מהמשטרה.
 

tygger

New member
מה קשור מחט לתחת חוץ מהחור?

באמת אנשים. הבנת הנקרא. בכל זאת למדנו את זה ביסודי. אנחנו מדברים על פינוי באמבולנס ולא טיפול במיון. את החשבון במיון פותרים באמת על ידי הצגת דו"ח תאונה מהמשטרה ותעודת ביטוח חובה. את הנסיעה באמבולנס יש לשלם עצמאית ורק לאחר מכן ניתן לקבל החזר מחברת הביטוח. לא זוכר תחת איזה תקנה זה נופל אבל יש לי את החשבון פה אצלי בדירה. והחשבון אגב גבוה מ500 ש"ח.
 

rech

New member
ניידת טיפול נמרץ -נט"ן

וטייגר צודק, לתאונות דרכים זה 700+
 

Slavoy

New member
570 ש"ח - פימוי אמבולנס רגיל

לא טיפול נמרץ. לצערי נבדק לפני שבועיים
 
למעלה