קרה לי היום הבלתי יאומן

r a d

New member
KR-11 יצאה מהשרות ב- 1/11/02 ../images/Emo5.gif

חביבי! אתה בטוח שלא השתמשת ב-
או ב-
? או שמה נתקלת ב-
? מפגשים מהסוג השלישי
! מוזר...
 

r a d

New member
אהה.. עוד דבר שרציתי להגיד...

נסעת עם אורות גבוהים? כי עד כמה שזכור לי ב-TMAX דולק רק פנס אחד כאשר דולקים אורות הדרך. אז כיצד זה מר שוטר כיוון בין הפנסים ועוד ממרחק של 200+ מטר. חומר למחשבה... כנראה שיש לנו כאן עסק עם יוצא יחידת הצלפים של הימ"מ. פחחחחח....
 

Miss GS

New member
../images/Emo13.gif הזכרתם לי נשכחות.....

במשטרה צבאית הוא יצא משירות בסביבות 95.
 

r a d

New member
../images/Emo46.gifאז את זו שעצרת אותי על כומתה!../images/Emo8.gif

 

peegee

New member
../images/Emo3.gifטעות, ממל"ז-LT 20-20../images/Emo9.gif

הסתכלתי על הצד הלא נכון של המשבצת
זה לא היום שלי!!!!!!!!!!
 

avi750

New member
../images/Emo45.gif מוצלחי יה תותח ...

במקרה נולד לי דוח חמוד לפני חודשיים ושליש (על מספר מקופל - איך לא) ואני מתכוון לנסות את "השיטה" פרטים בהמשך...
 

M O R M

New member
ד"ר פאתחי מוצלאחי רופא רפורטים

הינו רואה חשבון מנהריה שכתב את השיטה. אני רק "מתלמדו" שלמד את השיטה ניסח שינויים קלים והוספתי תוספות לשיטה ועידכונים. השיטה עבדה בהצלחה מרובה במספר מקרים שהפעלתי אותה על תוספותיה. יש לשים לב לעידכונים ולזכור שאינה תופסת לגבי הקטע של התיישנות הנקודות של שיטת הניקוד אולם זה רק מעלה לדעתי את חשיבותה מאחר והתעלמות מדוחות על בסיס "זה רק כסף" תוביל להסתבכות רצינית כעבור כמה שנים . כמובן שבעוד מספר קטן של שנים השיטה החדשה תנפח את כמות הנהגים שנלחמים במערכת ותגרום לקריסתה. כבר היום כורעת התביעה המשפטית תחת מבול של דרישות ביטול וכל המרבה במכתבים הרי זה משובח.
 

gadgad

New member
מורם , רציתי רק לתקן ששמו פאקי

ולא פאתחי וסתם בשביל הנוסטלגיה אספר משהו . פאקי כתב למוטו בתגובה למכתב שלי למוטו (זה היה בשנת 97-99 , לא זוכר בדיוק ). אני כתבתי למוטו שצולמתי פעמיים על גהה ויש לי 270 ש"ח עבור כל תמונה (יקר הפוטו הזה , אל תלכו אליו
) וגם 4 נקודות עבור כל תמונה . ושאלתי מה עושים ? מוטו (גבב אני חושב ) אמרו , שלם , עשה קורס וסגור ענין. בגליון של חודש לאחר מכן כתב פאקי בתגובה למכתב שלי ואמר למוטו שעצתם לי הייתה מאוד לא נכונה וחודש אחרי זה פורסמה כל משנתו המפורסמת של מוצלחי . מה שחשוב להדגיש ששיטתו מבוססת הרבה על העמסת המערכת . כלומר אל תלכו להצטלם במיוחד אבל אם כבר צולמתם אז תייצרו הרבה עבודה למשטרה ולכל הגופים הנוגעים בדבר וזה בסה"כ יסייע לכולנו . יש גם כמה מינוסים אבל לא אכנס לזה כרגע . ושיהיה אחלה סופ"ש .....!!!
 

C O L T

New member
"פאתחי" = "פאקי" לא?

האם בגלל כבודו של הפורום משנה MORM היקר את שמו של רופא הרפורטים? מוטו למשל פרסמו אותו בתוך "פאקי" יותר מפעם אחת, מה חשוב יותר ,לדייק בכינויו של האיש או להשאר בגבולות שפה תרבותית? האם מזה משתמעת התשובה לשאלה הראשונה שלי?
 

M O R M

New member
אני שמח בשבילך על הרישום ממא"ל!!

אם אכן רשום בדו"ח ממא"ל KR-11 (מכשיר מכ"ם מיושן שיצא מזמן משימוש) הרי הרווחת בגדול. שהרי השוטר תפס אותך עם ממ"לז (מד מהירות לייזר ) מאחר וכתבת שרשום " שכוונה הנקודה האדומה בין פנסי הרכב" מכאן שיש טעות בדו"ח ועליך לפעול לפי שיטת "מוצלחי" לביטול הדו"ח. שים לב למה שרשמתי בנושא המכתבולוגיה.
 

peegee

New member
טעיתי ראה לעיל../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

 

M O R M

New member
עדיין עליך ללמוד הנושא.

קבל קישורים. א. אתר מעולה כולל פורום משפטי. חפש שם בארכיון את כתבי בנושא שיטת מוצלחי וממל"ז. ב. אתר מצויין כולל תקדימים. ג. דורון טל עד מומחה בנושא ממל"ז. ועוד קישורים בנושא.
 

Yuda Haham

New member
דו"חות משטרה

כיצד אפשר לברר האם תמרור עצור הותקן כחוק בצומת יבנה מונטיפיורי בת"א?
 
למעלה