קרה לי היום הבלתי יאומן

peegee

New member
קרה לי היום הבלתי יאומן

בנסיעתי לעבודה, בלחץ של זמן כמובן ובחצותי את הגשר המוביל בין צידו האחד של העיר לצידו השני נקלטתי בעניתו של אקדח הלייזר של שוטר חרוץ השוטר הורה לי לעצור בצד בחן את ידיעותי בחוקי התעבורה וקבע שנסעתי 26 קמ"ש מעל המהירות המותרת ועל כך הוא "מזכה" אותי בדו"ח תנועה של 250ש"ח. שאלתי היא האם ייתכן ששוטר קולט את מהירותו של אופנוע TMAX לצורך העניין, הבנתי שאמינות הלייזר לאחרונה נתון בסימן שאלה, האם נכונה הטענה שששמעתי מפי רבים (לא מומחים גדולים..)שהלייזר אינו אמין לחלוטין באופנועים ומעבר לכך, שלא ניתן כלל לקבוע את מהירותו של אופנוע??? המכשיר ממא"ל KR-11 בטווח של 209 מטר כאשר רשום שכוונה הנקודה האדומה בין פנסי הרכב ... הייתכן?!? האם לשלם? וזהו? (אגב אין לי מושג אם נסעתי במהירות הנ"ל השאלה היא לגבי האמינות), או שיש מקום לערער על עצם הדו"ח????????????
 

peegee

New member
מעניין אותי יותר לדעת

אם הלייזר אמין בתפיסת אופנועים, האם יש מקרים שלכם דומים? האם כדאי בכלל להשקיע אנרגיה? האם יש תקדימים? אגב האם המאמר של מוצלחי תכף ךפי שיטת הניקוד החדשה (שבה הנקודות הם לתמיד)?
 

Treker

New member
אם תעבוד נכון לפח המאמר

לא תקבל נקודות ולכן זה תקף.
 

peegee

New member
השוטר אמר שהוא "מתחשב" בי ולא ירשמו

נקודות.... טענתו הייתה ש-250ש"ח פפותר אותי מנקודות. אם היה נותן לי 750ש"ח הייתי מקבל נקודות, האמנם?
 

M a x

New member
איחדתי את ההודעה

עם זו של bendoe מאתמול.....תוכל למצוא שם פירוט של עבירות והנקודות שמגיעות איתן....
 

M a x

New member
לפני מספר שבועות

פורסמה כתבה בידיעות אחרונות,הכתבה עסקה בזיכוי של רוכב אופנוע שנתפס כשהוא רוכב במהירות גבוהה מהמותר. הזיכוי הסתמך על כך שתיתכן טעות במדידת מהירות של אופנועים להם כנף קידמית קצרה. מעבר לזה ישנה בעיה מסויימת עם ההוראות ההפעלה של הממל"ז כלפי אופנועים....מהבחינה שבכלל אין כאלה.......אני מניח שאם תשכור עורך דין הוא יעלה את השאלות...הללו במשפט...כמו תהיה הכיצד החליט שעליו לכוון את הנקודה אל עבר הפנסים....ומאחר שהם צמודים לעומת רכב מרובע גלגלים הכיצד זה שלא הסתנוור....... השאלה היא ,האם לנוכח גובה הקנס -כדאי בכלל להתעסק בזה .
 

TomaC

New member
באופן עקרוני- יש עילה למשפט

אבל אני אישית לא הייתי נכנס למשפט על 250 ש"ח.
 

M O R M

New member
לא לשלם!! ללמוד הנושא!!

יש זמן והכי חשוב לא לשלם. יש לך עילה לחשוב על משפט. כדאי לך להתחיל ללמוד הנושא. לגבי שיטת הניקוד צריך לבדוק כמדומני שמעל 20 קמ"ש יותר יש נקודות (ולא משנה מה השוטר אמר...(בשביל להוריד אותך מגבו.) חשוב גם מה אמרת לשוטר... המשך בפעם אחרת (אחרי שתלמד הנושא.)
 

peegee

New member
האם מכירים מקרים של הקלה בגלל

הרגישות בנושאי אופנועים, הרי מדובר על שטח מגע מאוד קטן בין 2 מנורות צמודות ממרחק רב. האם יציבות האקדח הגיונית? האם יש מקרים מוכרים של זיכוי?
 

peegee

New member
התכוונתי מקרים ממקור ראשון

אנשים שחוו זאת על בשרם
 

Skid McMarks™

New member
נו, אם ככה חישוב מתמטי פשוט

שהתוצאה שלו אומרת שהבחור בכלל נסע 4 קמ"ש מעל המהירות המותרת והרי עד 10 קמ"ש לא עושים כלום..
 

TShavit

New member
הלו! זה ל-א לייזר!!

KR-11... אמרת בעצמך, כתוב על גבי מחוק.
 
למעלה