חידוש ניקלים על אגזוזים

C O L T

New member
גמנירוצה

אבל לבעיה של ה"חבר" של ה"שדון" אני חושב שרצוי לבדוק את האופציה של מערכת פליטה תחליפית, אם לא אכפת לו מתוספת הרעש והתעסקות קטנה במאיידים.
 
הוא ההפך הגמור ממני...

אוהב את המקורי (במקרה הזה זה
) ואוהב את הניקלים. איזו מערכת תחליפית יש ל-VX (שוב...
) מנוקלת וחביבה במחיר נורמלי ? אגב, צד אחד של האגזוז, מקורי בחברה, עולה 4000 ש"ח לפני מע"מ.
 

C O L T

New member
צריך לבדוק מה ההיצע

אם היית שואל מה יש תחליפי ל-VN1500, הייתי נותן לך הרצאה בכיף! אבל אם מחפשים טוב, אפשר למצוא מחירים טובים, אני החלפתי את כל המערכת, פלוס מגיני חום מקוריים, במחיר של פחות מ-800 ש"ח כולל משלוחה! DENNIS KIRK, סחורה חדשה ונקיה לחלוטין. אבל זה היה מבצע מיוחד ונדיר יחסית. לרוב המחירים הם בסביבות ה-300 דולר ומעלה. יש להם גם חנות ב-E-BAY, שם מוכרים במחירים מצחיקים בגלל שריטות קטנות, ולא רק לקאסטומים. יש לינקים אצלנו בקישורי הפורום. בכלל, E-BAY זה המקום, בטוח מתגלגלות שם כמה מערכות פליטה מקוריות, עדיף לאנשים למכור במקום לזרוק לזבל.
 

menimm

New member
../images/Emo2.gif פאוזי מקבל אגזוזי ניקל ../images/Emo35.gif

 

45degrees

New member
זה מעניין. על אלומיניום?

מישהו ציפה אצל הבחור מתל אביב חלקי אלומיניום בניקל? איך התוצאה מחזיקה לאורך זמן?
 
לפי מה שהבנתי ממנו...

אין בעיה לצפות אלומיניות בניקל, אבל דורש ממך לעשות פוליש יסודי לאותו חלק בכדי שפני השטח יהיו חלקים,ללא שריטות או מעיכות כלשהן. מה גם שאמר , שהחלק צריך להגיע אליו מייד לאחר הפוליש מכיוון שהניקל לא נתפס טוב על האלומיניום אם יש עליו שכבת חמצון. לגבי הכתובת, ברחוב המסגר צפונה (לא זוכר מספרים) 30 מטר אחרי הפניה לרחוב ריבל(הפניה היא שמאלה) פונים ימינה, בית המלאכה שלו נמצא בצד שמאל מייד אחרי הצומת הראשונה.
 
כתובות והערות

ערב טוב, ציפויי ניקל: 1. הברנש המדובר יושב עד כמה שזכור לי ברחוב הרכב או ברחוב הבא אחריו- בית עובד (אם מגיעים מדרום נכנסים ימינה מרחוב המסגר וחוצים את רחוב חומה ומגדל).עשיתי אצלו סבל לאחד האופנועים שלי- הוא היה חסר סבלנות למדי, העבודה הייתה לא כ"כ איכותית= לא מלוטשת טוב. המחיר היה סביר. 2.עוד אחד- ששמו שלמה (וידוע כ"שלמה ניקל", ולקוביץ' של הקטנועים מצפה אצלו המון עבודות). יחס הוגן, מחיר סביר- עשיתי אצלו די הרבה עבודות. מחירים סבירים, ניתן להתמקח מעט- אם העבודה גדולה עליו או מסובכת- הוא יפנה אותך למישהו אחר. יושב ברחוב הרצל פינת קיבוץ גלויות על הצד הצפון מערבי, חנות קטנטנה, לידו יושב אחד שעושה תריסי אלומיניום- אם אני זוכר טוב- החנות השנייה מהפינה. 3. עוד אחד אחרון-"חילזון". מבצע גם ציפויי ניקל וגם גילוון. אדם נחמד, מחירים סבירים...אבל מוציא לך את הנשמה עד שהחלקים מוכנים. יושב ברחוב שלבים, בקטע שבין סלמה לקיבוץ גלויות על הצד המערבי. הערות: 1. קח בחשבון שאת כל הנ"ל ביקרתי לפני שנתיים, ומאז דברים יכולים להשתנות. 2. ניקל על סעפת הפליטה לא מחזיק יותר מדי זמן מעמד, בב.מ.וו שהיו לי בערך שנה וחצי עד שהניקל מקבל גוון שחום. 3. הקפדה על איכויות עבודה (45 מעלות- שים לב!)- כולם מבטיחים לך הרים וגבעות, אך בפועל- הפועל הערבי/ רוסי/ רומני לא ממש מתעניין במה שאתה צריך אלא עושה מה שהוא רוצה. אתה מקבל את ההפתעות אח"כ. ז"א שאם יש לך מספר חלקים- דאג לקשור אותם אחד לשני ולתעד את הנ"ל. ככלל - העבודות הנ"ל רק מהוות מטרד עבור מקומות כאלו מפני שהן קטנות ודורשות יחס מיוחד (= יותר זמן, שיבוש שגרה, הקצאת משאבים...). בהצלחה, קרו- אסון
 
למעלה