חידוש ניקלים על אגזוזים

חידוש ניקלים על אגזוזים ../images/Emo35.gif

<השדון מנער את ידיו מניקלים> חבר טוב שלי לעבודה רוכב, בעוונותיו, על VX800. נשבר לו ה-
מזה שהאגזוזים איבדו את הברק לטובת החלודה והוא רוצה לחדש אותם. תמונות של הזוועה מצורפות. אחת הבעיות היא זה שהאגזוז הוא יחידה אחת, כפי שאפשר לראות. השאלות לחובבי הכרום : אפשר לחדש אותם בתנאי "מוסך מדרכה" ביתי ? אם לא בבית, אז מי מתעסק עם זה ? מחירים צפויים ?
 

M a x

New member
../images/Emo12.gif כן בטח....חבר שלי ../images/Emo3.gif

עוד אופנוע עבר פירוק (כמו פאוזי) ולא יודעים איך להרכיב?
 

M a x

New member
אציל? לא../images/Emo70.gif

בעברי שני CR250....זה נחשב?
 

tygger

New member
סע אתה אחרי JAWA ותראה למה...

לא לכל אחד יש כסף לMZ
 
למה ?

הוא גילה את האור. את האמת היחידה. CR זה למי שמפחד מהאקסטרים האמיתי.
 

M a x

New member
../images/Emo12.gif אתה בטוח?

כי זה האופנוע היחיד שהפחיד אותי,תמיד,בכל פעם שרכבתי עליו.... אם היית יודע כמה |מופתומים| דפקתי איתו,במיוחד בירידה מרמפות (לא יודע אם יש יותר צלעות - או יותר שברים ) כל פעם |מופתום| חדש.... מקס-מקים העמותה לשחזור הספה
 
הממממ ../images/Emo67.gif "חבר שלי" יה רייט

הכורסא מתייפחת לה לבדה כי השד זנח אותה
אותו השד אדון הפיח בעברו רוכב כיום על וספתו וספתו ? אתם אומרים כי רבים הם הניקלים
אכן עצוב הוא היום שבו נראה סופו של עידן עידן שבו שד וכבש רובצים יחדיו הקולרגול רק אומר .... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

45degrees

New member
כן. לך עם צינור אחדלמפעל ציפויים

אחרי שוידאת בטלפון שהם מבצעים ציפויי ניקל. גש אליהם ותראה מה הם אומרים. אחרי זה גש לעוד מפעל ושאל את אותם שאלות מהתחלה. כעת אתה יודע בעד, נגד, והערכת עלות. חשוב - תוודא שלא נעשה שום תהליך או חדירה של ציפוי לחלק הפנימי של האגזוז. שום דבר בכלל. אם לא יכולים להבטיח לך את זה על תבצע. זכור את דגמי 92 של ה R750 שכולם (בכל העולם) ביצעו אוברול בגלל ציפוי פנימי מתקלף בסעפות.
 

GiladZX6R

New member
למה ציפוי ניקל שמתקלף בתוך

האגזוז יגרום נזק לאופנוע? זה אמור לעוף החוצה... לא?
 

45degrees

New member
כן. אמור לעוף החוצה.

מה קורה בבלימות מנוע? מה קורה כאשר תדרים בגזים באגזוז זזים הלוך חזור ובזמן חפיפת שסתומים מגיעים עד לתוך הקופסת אוויר חזרה? אני לא בטוח שהתדרים הסוניים מספיקים כדי להחזיר חלקי ציפוי למנוע, אבל לפי ההודעת RECALL של סוזוקי בזמנו תת הלחץ שנוצר באגזוז בזמן בלימת מנוע היה מה שגרם לציפוי להתקלף ולהיכנס לתוך המנוע. התופעה גרמה לזה שהלכו צילינדרים ורינגים.
 
ובכן הבט...

ציפוי ניקל לא ניתן לחדש , בטח ובטח לא במצב שבו החלקים שבתמונות נמצאים. מה שניתן לעשות זה לשלוח אותם לציפוי חדש. פרוצדורה הכוללת בתוכה הסרה של הציפוי הקודם וטבילה באמבט הניקל. יש בחור אחד , באחד מהרחובות המסתעפים לרחוב המסגר בת"א שעושה ציפויי ניקל לחלקי אופנועים במחירים דיי אטרקטיביים. להערכתי, ציפוי החלקים שציינת יעלה כ-300 ש"ח (הערכה גסה לחלוטין). בעבר אני שלחתי אליו חלקים לציפוי והייתי מרוצה מאוד מהתוצאות.
 

ptitza

New member
כתובת בבקשה!!!

פליייז!!! אני חושב שאני לא אהיה יחיד שישמח לדעת את המיקום המדוייק של הבחור!!!
 
למעלה