Ninja 636

New member
ישלי ישלי ישלי ...

זה היה ביום חמים ונעים אחרי הבצפר (הייתי כולה בן 15 ),עליתי על האופנוע (די טי )והתחלתי את הנסיעה הביתה דרך השטח(גרתי במושב) לבוש ב מכנס קצר וגופיה ,מרביץ לי להנאתי בין עצי האבוקדו ופתאום מצאתי כביש חדש שלא ראיתי אותו מעולם ,עוצר שניה לבחון ת'מצב מסתכל קדימה אחורה ונותן בגזיה ,יורד לשכיבה, אחרי דקה של נסיעה אני כבר רואה את המחוג מלטף ת100 קמ"ש וחושב לעצמי היום אני ישבור שיא שוב מיסתכל ויש אני ב 100 מרים מבט מהסקאלה ולפתע אני קולט שנגמר הכביש ומה מחכה לי?סיבוב מפוצץ בחצץ ,אומר לעצמי יאללה ניקח תסיבוב בהשכבה ,לא היה זמן לעצור,ועל השניה הראשונה שעליתי על החצץ בום טראח נימרחתי על ריצפה כמו כדור באולינג (אני יכול להישבע שהיתגלגלתי 5דקות )אחרי הכל כאילו שזה לא מספיק ,נפלתי לתוך השוליים שהם בעצם בור של מטר עומק , הפכתי ת'עיניים לאיזה חצי שעה,בסופו של דבר קמתי כולי זב דם אספתי ת'חלקים השבורים ואיכשהו הצלחתי להגיע הביתה..
 

C O L T

New member
אילו היה לי שקל על כל פעם שהתחשמלתי

היו לי הרבה שקלים
אחסוך מכם את הסיפורים, דעו רק שבסוף יצאתי בלי נזקים משמעותיים בכל פעם, ומאז גם כל מיני "שוקרים" לא מרשימים אותי. אבל קבלו בדיחה על חשמלאים. אז היה חשמלאי זקן אחד, והיה לו צעיר מתלמד. הזקן תמיד היה אומר לתלמיד שיזהר בחשמל, מעולם שלא יגע בחוט "חם", תמיד לבדוק שהחשמל מנותק לפני תחילת העבודה. והתלמיד שמע בקולו של הזקן, אבל אחרי כמה זמן שם לב שהזקן עצמו מתחכם, ולפעמים כאשר צריך לתקן משהו, הוא לא היה מכבה את החשמל, אלא רק עומד על רגל אחת ואז נוגע חופשי ומתקן. אז התלמיד קלט את זה וכאשר הגיע לבצע איזה תיקון, החליט לנסות את השיטה. אז הוא מתעורר בבית חולים, והזקן נמצא שם לידו, אומר לו "יא דפוק, למה נגעת בחוטים בלי לנתק את הזרם, אמרתי לך להזהר!" והתלמיד מספר שהוא ראה את השיטה של עמידה על רגל אחת, ורצה לנסות. ואז מתחיל הזקן לצחוק ואומר לו "חמור! הרי לך אין רגל מעץ!"
 

xfwind

New member
../images/Emo9.gifסיכום ביניים אינטואיטיבי../images/Emo41.gif

מסריקה סטטיסטית לא מדעית הייתי מסיק שאת מעשי הטמטום הגדולים עשינו כשהחלל בין האוזניים עוד לא התמלא - יעני
. יש קורלציה לאקטוארית הביטוח?
(לא שאני חף - לפני חודשיים ניסיתי להוריד את הXF מרגלית אמצע כשרגלית הצד פתוחה ונתקעה לי הרגל בתוך שלדת רגלית האמצע. הרבה זמן, ג'יפה וכאבים נדרשו לחלצה)
 

erantz

New member
הסיפור שלי

זה קרה לפני כמה חודשים נסעתי באילון צפון ללימודים פתאום ברוקח לפני היציאה ראית מצד ימין בשוליים משטרת תנועה עוד מבט וקלטתי שוטרת בלונדינית משהו משהו עוד מבט ואז שהחזרתי את העיניים לכביש , ראיתי שהרכב לפני פשוט נעצר לחיצה חזקה על שתי הבלמים ו... נכנסתי באוטו והיה בום קטן למזלי לפחות הספקתי להוריד את הרגלים ולא נפלתי לקטנוע היה סימן של הצבע של האוטו לפני. ואז ראיתי את השוטרים באים לקראתינו ומסמנים לנו לעבור לשוליים. בדיקת רשיונות קלה וברחתי משם מהפדיחות...
 
עוד אחד - נוסעים חבורה למרוץ

בעין חרוד , אני על XR600 מגפי רכיבה ומיגון מלא. כל הדרך נוסעים בשטח, בכביש הסרגל החלטנו לעלות לכביש ,כמובן שהכביש ארוך ומשעמם. לפתע אני קולט מלפנים מרחק של 50 מטר משולש אדום בשולי הכביש אבל רכב תקוע אין. החלטה של רגע - אפשר לבעוט בו , אני מתביית על השלט מוריד רגל ימין ומאיץ ל 130 קמ"ש , לפתע אני קולט 2 טרקטורים חונים בצד אך מאוחר מידי , הרגל פוגעת במשולש שהיה מקובע לכביש עם בטון במהירות של למעלה ממאה קמ"ש , כאבי תופת , הרגל מתנפחת במגף והתוצאה חודש צליעה.
 
../images/Emo45.gif גם אני מכיר מישהו שעשה

משהו דומה. בעט בארגז מלא ב???? שהיה באמצע הכביש...
 

45degrees

New member
תהרוג אותי אם אני מבין איך לא ראית

2 טרקטורים שלמים במקום עם השדה ראיה הכי ארוך במדינת ישראל.
 

45degrees

New member
אני מבין שעל אופנועי כביש

מהירים אתה לא רוכב. מתוך הבנה שצריך מהירות תגובה מעט יותר "חדה" בוא נגיד...
 

M O R M

New member
קטנוע אוטומט ללא ידיים ר"ג - תל-נוף

חיברתי בורג לקביעת סל"ד (פול גז). מאיץ מאט רק עם רגלית ברקס אחורי. כל הדרך מרמת גן לבסיס תל נוף. הבעיה החלה בתוך רחובות הרמזור מרחוק אדום ... עוקף את טורי המכוניות לאט ומאיץ כשהתחלף לירוק ואז אוף ..הטור השמאלי פונה שמאלה. הסטה עם הגוף למנוע פגיעה ואני במסלול של אילו שמימול. חרום שמרום ללא ידיים נכנסתי בין שני המכוניות העומדות ברמזור מימול (שני הנהגים ללא יוצא מהכלל הרימו ידיים ותפסו הראש ממתינים לפגיעה...) עברתי בניהם מבלי לגעת פרט לשיפשופון במראות שלהם ויצאתי חזרה למסלול שלי. כמובן שהגעתי לבסיס ללא נגיעה בכידון -טימטום אמיתי.
 
מצאתי את עצמי שוכבת

מתחת לשלט "שמור מרחק" אחרי שנצמדתי לאוטובוס כדי להתחמם ומשום מה הוא החליט לבלום. אז מה אם היתה לו שם תחנה??? זה לא תירוץ ! היה גם איזה כמעט אחד כשהחלטתי שאני נוסעת בקו ישר אז אפשר להמשיך לעצום את העיניים לעוד כמה שניות כדי להתגרות בעצמי וכשפתחתי הייתי רחוקה במאית שנייה מהקיר הפרדה.
 
השבוע שמעתי - אושיה מוכרת מהענף

עומד בצומת החשמונאים-פ"ת בתל אביב עם קטנוע 150 זריז, לידו נעצר בחור גבוה 1.90+ עם קטנוע קימקו B/W250 חדש בן יומיים עם ניילון על הכסא. הכביש היה רטוב . בעל הקימקו נותן גזיות קטנות (יאני - בוא פתיחות) . חבר שלי מסתכל עליו ולא מגיב. לפתע התחלף הרמזור והבחור עם הקימקו נותן גז והקטנוע רץ לו מתחת לרגליים לתוך הצומת כשהוא נשאר לעמוד בהלם טוטלי בדיוק במקום שהוא עמד דקה קודם לכן. מיותר לציין שכל הרחוב היה על הרצפה כולל הקטנוע שנשרט בצידו.
 

micmuk

New member
גם לי יש סיפור

האמת יש לי שניים: 1) למדתי במכללה בצפון (גליל מערבי), והיה לנו יום בשבוע שסיימנו ללמוד ממש מאוחר ב- 18:00, יצאנו בסוף השיעור כל החבר'ה - גמורים מעייפות אחרי יום לימודים באמת ארוך ואנחנו בדרכנו ליציאה. אני בשיא ההתרברבות - צוחקת עליהם שאני אגיע הביתה עם ה-50 סמ"ק שלי לפני שהם יגיעו לחניה של הרכבים (כי היא יותר רחוקה)... כולם קיללו אותי בצחוק - וניפרדנו לשלום. ** עכשיו מתחיל הקטע המעניין** אני באה להתניע - כלום , לא מגיב מנסה להתניע עם קיק - כלום, עושה קצת רעשים של כאילו, אבל הוא בשלו - לא מניע. מסתכלת במיכל דלק - יש דלק, אמנם מעט אבל יש... בקיצור מיואשת, כל החבר'ה שלי ההם שצחקתי עליהם - כבר מזמן הגיעו הביתה... חשבתי מה לעשות, מה לעשות? הייתי בטוחה שזה בגלל שאין ממש דלק - הלכתי ברגל עד לתחנה שעל הכביש (לקח לי 20 דקות הליכה בערך) מתדלקת פול - ואין כלום, לא מניע... אמרתי לעצמי טוב - אין מה לעשות תגררי את עצמך התקשרתי למוסכניק שלי, הוא הגיע ממש מהר עם העגלה שלו, אבל כמו מוסכניק טוב הוא קודם רצה לראות מה הבעיה.. אמרתי לו שהטייפון לא מניע - הוא מנסה (עם הסטרטר) - וואלה מניע !!! ככה בהנעה ראשונה בלי להתאמץ אפילו הייתי בשוק ! בסוף העמסתי את הטייפון ונסעתי איתו ברכב , גם ככה המוסך ליד הבית שלי, ברור שהוא לא לקח אגורה על כל העסק..
2) לפני שבועיים בערך, יום חמישי אני מתכננת ללכת למסיבה ברמת השרון פתאום חברים מתקשרים אלי - אנחנו יושבים בארומה הרצליה פיתוח, תבואי ! אמרתי יאללה - אם אפשר לתפוס את כל העולם אז למה לא?! נשב איתם קצת אחר כך נמשיך למסיבה... החלטתי ליסוע דרך האיילון (כן - אני יודעת שאסור לי) כדילהגיע יותר מהר, ולקחתי בחשבון שהכביש די ריק בשעות האלה (22:30) - בעודי נוסעת בין מחלף גלילות למחלף הרצליה אני קולטת במראות שלי גיצים כתומים עפים להם... הייתי בטוחה שמישהו זרק סיגריה מאיזה פחית מאחורי (לא חסר כאלה...) קיללתי בשקט בלב והמשכתי כרגיל בנסיעה. אבל מה - אני ממשיכה לראות גיצים עפים, טוב לקח לי די מעט זמן להבין שהסיכוי שכל הנוסעים בפחיות זורקים סיגריות הוא די קלוש, אז כנראה זה ממני.... ירדתי לשוליים (השמאליים - כי הם היו יותר קרובים), מורידה קסדה מסתכלת סביבי ומקללת את הרגע שבו החלטתי ליסוע באיילון ולא עד דרך נמיר - אפילו מונית אין לי פה... התקשרתי לגרר קבעתי איתו לבוקר, קשרתי את הקטנוע למעקה בטיחות (לפחות היה מעקה), התקשרתי לחברים שיבואו לקחת אותי, הלכתי ברגל עד המחלף וזהו - החברים החזירו אותי הביתה אה - ולמסיבה ברמת השרון הלכתי , בטח הלכתי לקחתי את הרכב מאחותי...
 

enigo

New member
הזכרת לי...

יום שישי בערב, נוסע על הספרה לנתניה. המצבר ביוק מת סופית יום לפני (תיכף תבינו איך זה קשור...). בדרך עובר בכביש המשתלות, שהיה בתקופה ההיא הדגמה מרוכזת ומוקצנת לכל מחדלי הסלילה הישראלי. עול העל כביש החוף ושם לב שמחוג הדלק מראה נתונים מוזרים... אני מילאתי פול לפני 20 ק"מ והא כבר בחצי. מחליט שמדובר בתופעות לוואי של המצבר המת וממשיך בנסיעה. קצת אחרי ווינגיט, בדיוק בתחתית השקע של חציית הנחל, הספרה משתעלת בנימוס ומודיעה לי שזהו זה. היא עוצרת... בעיטות בקיק לא מניבות את הזמזום המיוחל ולכן נשלפים הכלים לבחינה מעמיקה יותר של הבעיה... אחרי רבע שעה עבודה, שבה וידאתי כי הפלג עושה ניצוץ חזק מספיק כדי להקפיץ אותי מטר אחורה אני מגלה את הבעיה... מהקפיצות בכביש המשתלות צינורית הדלק נשלפה חלקית מהחיבור לקרבורטור, אבל נשארה מחוברת מספיק כדי שאני אוכל להמשיך לנסוע בזמן שהיא נפתרה מעודפי הדלק במיכל... ומד הדלק המסכן ניסה לספר לי והתעלמתי ממנו... עוד חצי שעה דחיפה עד למפעל טמפו כדי להגיע לטלפון ציבורי (פלאפון היה אז רק לעשירים) וחבר עם סונומה הגיע לחלץ... החלק הקשה היה לשכנע את הדייט שהסיפור אמיתי ולא סתם הברזתי לה...
 
למעלה