בהחלט יותר מאחד....
1. בטסט עד-500 הבוחחן נכנס לכביש קטן ללא מוצא כדי להסתובב ולחזור בחזרה. התחלתי להסתובב אחריו, כשהכוונה שלי לסיים את הסיבוב בצד החיצוני של הבוחן. באמצע הסיבוב הבוחן סימן לי עם היד להכנס בצד הפנימי שלו... בבת אחת סובבתי את הכידון עד העצר, הוא נתקע במכה, והטמין אותי יחד עם האופנוע על הכביש ליד הגלגל האחורי של הבוחן. יד ימין, שניסתה למנוע מהאופנוע ליפול, משכה את הגז עד הסוף, ויללה עצבנית של דייברז'ן 400 פיצחה את השקט של הרצליה ב' עד שהתעשטתי וניתקתי את ההצתה. את הטסט עברתי. 2. חודש ראשון עם רשיון 50 סמ"ק, ואני בדרך לעבודת שליחויות חדשה בת"א עם הפיאג'יו סי. רחוב דיזנגוף מלא בפירות המעוכים מעצי הפיקוס, והבלם האחורי שלי שחוק (התכוונתי להחליף רפידות מחר...) רמזור. נתיב אחד עם תור ארוך. נתיב אחד עם תור קצר. אני נכנס בזה עם הקצר בדיוק ברגע שנהג מהארוך מחליט לחתוך. ברקס אחורי לא עוצר, ברקס קדמי מקבל בומבה של פאניקה מיד ימין, הגלגל הקדמי ננעל ונעצר במקום, הפיאג'יו עולה לסטופי וזורקת אותי מעל הכידון, שם אני מתגלגל בג'יפה של פירות הפיקוס.... פיחס.... 3. בוקר ביציאה מהרצליה בשדרות שבעת הכוכבים. אני על ג'אווה 350. בפקק יש אוטובוסים ומשאיות כך שאני לא יכול לעבור ביניהם. עולה על אי התנועה עם הדשא וחולף שם את הפקק. יורד מהדשא לקראת מחסום הרכבת שהיה למטה. הרכבת עוברת, המחסום עולה ואני מזנק ראשון מהמחסום. נכנס לכיכר שמיד אחרי המסילה, ואיך שאני נכנס להטייה, האופנוע נכנס ללואו סייד. מי בכלל חשב על זה שצידי הצמיג עדיין רטובים מהטל שהיה על הדשא? אני מבצע גלגול ישר למצב עמידה מול התנועה המתקרבת. האופנוע גולש על מגן המנוע עד למדרכה הרחוקה. בחיים לא האמנתי שזה אפשרי להרים ג'אווה מהרצפה כל כך בקלילות. ממש כאילו זה היה פיאג'יו סי....