Skid McMarks™

New member
גם לי יש סיפור!

ואפילו טרי. לפני כ-4 חודשים, אני מגיעה לראיון עבודה, נקיה מצוחצחת ולבושה כמו בנאדם. מחזה נדיר בהחלט. רוצה להחנות את קיפ. רואה מדרכה ממש בכניסה לבניין. עולה על המדרכה, נוסעת לאורכה ופתאום - ב-ו-ם! מסתבר שהמדרכה הייתה בשני מפלסים, תחת הסוואה מוצלחת בצורת צבע לבן על המדרגה + המדרכה שסביבה, מה גם שהמדרגה הולכת באלכסון, מתחילה מ-2 ס"מ ובקטע שבו נפלתי הגובה כבר היה 30+. נפילה כואבת על הצד. פיירינג ימני סדוק, שלדת פיירינג מעוקמת, מסכה סדוקה, לוח שעונים סדוק (מי אמר שפיירינג זה רע)... כמה נזק 30 ס"מ יכולים לעשות. אין כמו להגיע לראיון עבודה עם כתם שמן על החולצה וריח של דלק מהידיים. את העבודה אגב - להפתעתי הרבה - קיבלתי...
 

הונדסון

New member
אתה באמת רוצה הסברים?

לפעמים, אפשר לעשות נזקים עם משהו אחר שגודלו 30 ס"מ...
יש מבין
 

desktop

New member
גיל 16 וחצי...

יום שישי, השעה 5 בבוקר, אני אמור "להרכיב" חבר הביתה בחזרה מאיזה מועדון
(טייפון 50) אני "מרכיב" אותו הביתה וכשאני מגיע אליו, אני מגלה שהוא בכלל לא עלה על האופנוע !!!
 
חחח:)

אני לא מהפורום אבל ראיתי והייתי חייבת להגיב... לאבא שלי וחבר שלו קרה בידיוק אותו הדבר... רק שזה היה מת"א עד לקריית אונו...(משו בסיגנון..) זה עד היום מצחיק אותי לשמוע ת'סיפור הזה... לא חשבתי שזה קורה באמת לעוד אנשים...
 

C O L T

New member
הכי-הכי?

יש לי לא מעט סיפורים כאלה. אני חושב שברכיבות השטח הראשונות שלי, עם KLE500 (!?) היו השיאי טמטום של כל הזמנים אצלי. אז תארו לעצמכם - האופנוע אצלי חודשיים, רק עכשיו ירדו הניילונים ממנו, חדש לגמרי, מבריק ונטול שריטות לחלוטין. הרוכב חסר נסיון ומתלהב. שילוב כואב בפוטנציה. לוקח את אחי לסיבוב, ואז יוצא לכביש כורכר של חברת החשמל, בפעם הראשונה בחיי על מצע חסר אחיזה שכזה. והאופנוע נוסע! טיפה מחליק על "שלוליות" חול מזדמנות, אבל בסך הכל נוסע יפה מאוד. אז מה עושים? מגבירים מהירות! ואנחנו עדיין נוסעים! הספקתי לראות 80 על השעון, שזה המון לדו"ש כבד עם צמיגי דאנלופ טריילמקס חובבי אספלט, עד שהגלגל הקדמי הפליק הצידה, הכידון פנה עד העצר, החלקה ארוכה למדי על כורכר, אני ואחי מתגלגלים, קמים מייד ורצים בצליעה לבדוק נזקים באופנוע. יצאנו בזול - מלא מכות, אבל בלי דם שנשפך, קצת בגדים קרועים, מעיל דיינז כבר לא חדש, והאופנוע? מגן יד שופשף היטב, ולכן שוייף ונצבע עם ספריי, כמו חדש, וגם מגן המנוע חטף כמה שריטות, גם לא משהו רציני, נייר זכוכית, ספריי צבע, הכל מסתדר. אחלה אופנוע הוא היה, חבל שלא אופנוע שטח.
 
אני עשתי סלטה לכיכר בבית שמש

בדרך חזרה מנס הרים בערב ליל הסדר לפני שנתיים . לי לא קרה כלום ואופנוע רק סריטות קלות
 
שיעורי נהיגה...

לפני כ-10 שנים שיעורי נהיגה על ג'אווה 350 (מי שזוכר) סחבק חושב שהוא כבר יודע הכל ונותן בגז (במגרש) נכנס במדרכה ומבצע פליפ פלאפ הפוך לפנים עם האופנוע. תוצאות: א. ג'אווה הרוס. ב. מורה לנהיגה קצת.... עצבני. ג. אני חבוט ומרוט אך ללא נזקים ניכרים לעין.
 

הונדסון

New member
באמצע טסט ל-עד 500 סמ"ק

שעשיתי באילת, הביאו לנו את הטסטרים מפ"ת (סלומון, למי שמכיר). יציאה מרמזור, קצת מים מג'וייפים על הכביש והאחורי פירפר קצת, שפריץ מטורף של ג'יפה לתוך הפנים של סלומון (שעמד קצת מאחורי ברמזור עם קסדת חצי...
). והכי מצחיק זה שעברתי...!
 

Enforce

New member
4:00 בבוקר, קיק סטארט שעה..

חוזרים מיציאה, אני והחברה, לשנינו אין דלק.. עברנו מזמן לרזרבה.. נוסעים למלא.. שלי כבה, היא ממשיכה, קשר בסלולרי.. הלכה לי הבטריה בסלולרי, מספיק רק לומר שלום ונכבה המכשיר.. אחרי רבע שעה.. שלי מחליט לנסוע בכל זאת - הטמטום - הצפתי אותו כנראה. אבל זה ממשיך.. מגיע אליה - 500 מטר ממני באמצע אלנבי.. גם שלה מת, לא מתניע.. קיץ.. חם.. מזיע.. 4 בבוקר.. תעבן לאללה ומעוצבן כפליים.. היא מתניעה בקיק (XT350 שלה - למי שלא יודע ל 350 אין סטרטר), אני מתניע, היא מתניעה, עכשיו תורי, עכשיו תורה.. ככה שעה כמו 2 מפגרים מנסים להתניע אופנוע ב 4:00 בבוקר.. מזיעים, מעוצבנים, עייפים, בקריז.. רק כדי לגלות שבטעות לחצנו על המשבת (kill switch)
(אם לא הייתי כ"כ רוצה לישון הייתי רוצה למות מהטמטום לפני
)
 

sentinel

New member
מקרה דומה קרה לי -->

רק שאצלי התברר שהרגלית עדיין פתוחה ולא שמתי לב. זה למה לא הניע האופנוע.
 
למעלה