xfwind

New member
../images/Emo41.gifמהו הדבר המטומטום../images/Emo163.gif

ביותר שעשיתם עם דו"ג
(אבל באמת כזה שמסמיקים מבושה כשמספרים אותו!) אני אספר סיפור קטן, ישן ומביש: לפני שנים רבות רכבתי (בכיף) על וספה ראלי נפלאה ונסעתי בדרך העצמאות בחיפה. מעברו השני של הכביש - מהומה גדולה - משאית ענקית איבדה שמן רב וכל הכביש (3 מסלולים) היה מוצף שמן משער פלמר (למכירים) ועד תחנת הרכבת.... אני הייתי צריל להגיע לאזור ההוא, ולכן החלטתי לעקוף את הסכנה ולנסוע ברחוב המקביל - רחוב הנמל..... ואז כשרח' הנמל מסתיים וחוזר לדרך העצמאות יצאתי בנון שלנטיות מפגרת ישר למרכז הכביש המוצף שמן, נפרדתי לשלום מהוספה והחלקתי כמו כדור באולינג ל"סטרייק" מובטח..... לא משהו קטלני - אבל קמתי שחור, מסריח ויותר מכל נכלם.
אני את השמן ראיתי.
את המעקף תכננתי. את ההחלקה
- קיבלתי כפרס על טמטום....
 

xfwind

New member
../images/Emo9.gifטוב נרגעתי....

מישהו נענש.......
לא ממש באותו הזמן, לא ממש באותו עניין אבל העיקר השעיר לעזאזל.
 

® Road Runner

New member
טוב מאד ../images/Emo70.gif

מגיע לו
אני מקווה שלפחות הוא פיזר שם חול על השמן שלא יחליק שם איזה אופנוע-ים
 
יש...

גיל 16, יום אחרי קניית האופנוע הראשון שלי (קאג'יבה סופר סיטי). מכנס קצר וגופיה ... אחי הקטן מורכב. סיבוב ברחובות השכונה ... פתאום, כלב מופיע מעבר לסיבוב... נלחץ, מתוך חוסר הכרות, יורד על הבלם הקדמי (בסיבוב)... הדבר הבא שאני זוכר זה אותי ואת אחי על הרצפה עם שפשופים בגב\ברכיים\כפות רגליים\ ידיים... אמא בהלם, אבא צועק ... למחרת , קסדה איכותית ומעיל טוב מחכים רק לי. טימטום של נער מתבגר.
 

missGS

New member
הסיפור שלי דומה....

( אותו גיל רק RV50 ) ובהחלטה של רגע כשהבנתי שאם אני בולמת אני עפה מהאופנוע העדפתי לנסות את מזלי ופשוט עליתי על הכלב עם שני הגלגלים או בלשון פשוטה דרסתי אותו והמשכתי לנסוע . ממש כמו שעולים ויורדים מפסי האטה.
 

Le Duke

New member
women! they try to save the

animals from medical experiments ,but they try to kill them on the street women
 

kamikaZZ

New member
לאקי שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לאקי שלי!!! אם אני אתפוס אותך!!!!!
 

Shuchman

New member
הכי הכי מטומטם? אתם תשפטו:

1. העמדתי את האופנוע והלכתי, אבל לא הורדתי ג'ק צד
. טוב, נו הייתי עייף. 2. ניסיתי להזדנב מאחורי רכב שיצא מהחנייה בעבודה (צריך להעביר כרטיס והתעצלתי). חישוב לא נכון של המרחק, גז היסטרי כדי לא לפספס, בלימה מטורפת כדי לא להכנס בשער (שנסגר), סטופי של הלייף, והאופנוע נפל עלי... כמה מטומטם אפשר להיות? 3. לדעתי כאן המתמודד על המקום הראשון (אצלי לפחות): אובססיה של ניקוי מגעים באופנוע (למרות שהכל תקין ופועל!) - פירוק יחידת המשבת/אורות/מתנע על הכידון הימני - הכל ברחבה מרוצפת אקרשטיין עם רווחים ממש גדולים בין האריחים - ל-א פרשתי שום דבר מתחת לכידון - פין קטן ממכלול המשבת (בערך 2 מ"מ אורך) נופל למטה... מגנט? לא עובד, החרא הקטן מברונזה. הכל מלא חול וצמחייה. שעתיים חיפוש והפין נמצא. יותר מזל משכל. איך אמרו חכמים: if it ain't broken, don't fix it. וכמובן, בחירת משטח עבודה מתאים.
 

malganis

New member
אופניים זה דו"ג ../images/Emo9.gif ../images/Emo8.gif ?

בגיל 4 ההורים קנו את האופניים האמיתיים הראשונים(ות?) שלי. בגיל צעיר הם עשו את הטעות ושמו אותי על דו"ג.
הייתי ילד אחראי
ושנתיים לא עשיתי תאונות. אבל ראיתי מלא קירקס בטלוויזיה
ושם יש מלא תעלולי דוג"ים
את הסלטה ( i cide היסטרי
) שהעיפה אותי לקיבינימט אחרי שניסיתי לעמוד על הכידון אני לא אשכח בחיים שלי.
 

tygger

New member
רק אחד?

טוב נו, גרנד קניון, חיפה. אני מגיע למקום עם עוד חבר שנוסע לפני. ריצפת בטון כיאה לחניה של קניונים. מגיעים למקום בו אנו עוצרים תמיד, והוא חונה, אני מגיע ונותן גז ומנסה לבלום חזק לפני הקיר. קידמי לא ממש מתרגש מהעניין ופשוט נועל את עצמו יחד עם האחורי, הקיר לא זז, ואני עם האופנוע בתוך הקיר במהירות 20 קמ"ש מעצבנים. נופל על הצד כאשר האופנוע על הרגל. מרימים את האופנוע (600F בזמנו) ורואים שמן נוזל החוצה מחור במנוע שנוצר מהמגף שלי ששבר את הפיירינג התחתון ואת חלקו של המנוע. ציטוטים נבחרים מאותו היום: "ואז אני רואה אותו מגיע ואומר, הוא לא מגיע קצת מהר מדי?" "אני מול הקיר, והחלטתי לא לזוז. גם הקיר לא..."
 
נו אם כבר אז כבר....

מחלף נתניה צפון נכנס לסיבוב במחלף , מזהה פס רטוב באמצע הנתיב (יש רק אחד), מחליט לנסוע רק על הקוים , רק על הקוים ועולה על הרטוב סתם כדי לבדוק אם זה חלקלק או לא , כמעט מאבד את הקדמי ,יוצא מההלם ומצליח לצאת מהסיפור ללא פגע. הריח לא משאיר מקום לדמיון ,פס רטיבות של זבל מסריח .
 

tygger

New member
Yep. חור חור ידידי.

כל השמן נזל החור מהחור. לא סדק קטן. אלא בקע גדול. משקל האופנוע נחת לי על הרגל והמגף שסירב להעביר לי את זה לרגל פשוט עמד על שלו וצד המנוע (לא הבלוק) נסדק. לא נורא, החלפה לחלק משומש, תיקון פיירינג ואני המשכתי לרכב. לרגל שלום.
 

gofish

New member
יש לי...יש לי...יש לי...

הזמן:גיל 16.5 (שזה היה לפני כמה שנים טובות ,86,
). האופנוע:דרבי אירופה (קרוס,אולי זקני הפורום זוכרים). המטרה:סיבוב דאווין לפני תלמידות בית הספר אחרי הלימודים. האירוע:בניית רמפה קטנה ביציאת מהשער אל הכביש,עבדכם הנאמן מבצע קפיצה לעיניי כל הסובבים,עקב החיפזון שוכח את הכיוון של התנועה שנעה על הכביש וקופץ נגד כיוון התנועה בדיוק שמופיע רכב
. אינסטינקט ראשוני:פנייה חדה של הכידון ימינה והרכב חולף לידיי,אבל לא שוכח לקחת חלק מהזרת איתו. התוצאה:מזכרת יפה עד היום של צלקת וציפורן כפולה בזרת שמאל והמון מוסר השכל.
 
למעלה