לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919829,198 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'מאמין שעכשיו יהיה זמן טוב לשאול'
מאמין שעכשיו יהיה זמן טוב לשאול
06/09/2003 | 00:20
25
9
אודות גשמים:
1. המלצות לרכיבה נכונה בזמן גשם
2. המלצות לרכיבה נכונה על כביש רטוב
3. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בגשם
4. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בכבישים רטובים.
כמובן, שאפשר לענות על 4 השאלות ב2 תשובות, ואפילו בסדר אחר.

אם היתי יודע שהיום ירד הגשם הראשון, לא היתי מעיז לקחת את האופנוע לעבודה. בשעה 23:30 עליתי על אנימל שלי, ויצאנו מקניון רננים הביתה להוד השרון. לפחות 4 פעמים איבדתי אחיזה בגלגל האחורי. על כביש גהה רכבתי ב50 - גג 60 קמ"ש. וכאשר פגשתי רוכבים אחרים בדרך ראיתי את הפחד בעיניהם, ואך חלקם היו משועשעים על איך הצמיג האחורי בסאן יאנג שלהם מפרפר.

ידוע לי שברכבים (מניסיוני עם רכבי שטח) שכאשר לא רוצים לאבד אחיזה (במיוחד בזינוק ממצב עמידה) מתחילים את הנסיעה מהילוך אחד מעל - כך שהסלדי"ם תמיד יהיו נמוכים. האם חוק זה תואם כמו כן לאופנועים?

השאיפה: לעבור את החורף ללא החלקה
המטרה: לשמור על אנימל ועל המעיל שלי (לא נדבר על הקסדה!)
האמצעים: עזרתכם. יאללה לתימלול
אופנועים >>
לצפיה ב-'הייתי מחדד את השאלה.'
הייתי מחדד את השאלה.
06/09/2003 | 00:39
5
ברור שבמיוחד מחר גשם ראשון וכו' אבל היה ויש מצב שחייבים להאט.
איך הכי כדאי? במהירויות השונות ..
אופנועים >>
לצפיה ב-'HypeRoy ערב טוב ורטוב'
HypeRoy ערב טוב ורטוב
06/09/2003 | 02:13
1
4
אכן אתה צודק , הערב זה היה כמו בסרט מצוייר (ההחלקות של הקטנועים) חבל שזו מציאות עגומה.
1. קרא את המלצותיו של גידי פרדר בנושא (דפדף לאחור בפורום לקישור.).
2. הרשם לקורס רוכב מאומן.
3. שמן את השרשרת לעיתים יותר תכופות, והתיעץ עם המכונאי שלך לגבי האופנוע הספציפי.
השתדל להמנע ככל האפשר מרכיבה לאחר גשמים ראשוניים חלשים ) כאילו שלא שטפו היטב את האבק מהכביש.

יש לך מעיל חדש? כבר החלפת?
רכב בזהירות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כבר החלפתי:'
כבר החלפתי:
06/09/2003 | 13:36
4
עשתי TRADE IN באופנועית. אולי הרווחתי, אולי הפסדתי. בכל מקרה הוא במידה שלי.

אשמח אם עוד אנשים ירחיבו בנושא רכיבת החורף
אופנועים >>
לצפיה ב-'כשיורד גשם...'
כשיורד גשם...
<< ההודעה הנוכחית
06/09/2003 | 17:31
9
95
נוצרות שלוש בעיות משמעותיות הדורשות התיחסות מצד הרוכב:
1. אתה נרטב,ולא מתפקד מי יודע כמה כשהרוח מקפיאה אותך.
2. הראות גרועה
3. האחיזה נמוכה יותר
כשהכביש רטוב,אתה לא כל-כך רטוב, אך יתר הבעיות קיימות.
מה עושים?
דואגים לשמור על הגוף יבש ובטמפרטורת עבודה תקינה.
פוקחים עיניים שבעתיים לנעשה על הכביש.
מגדילים את מרווחי הבטחון לטובת ביצוע פעולות רכיבה ותפעול עדינות, הדרגתיות, וחלקות ככל האפשר.
גם האופנוע זקוק לטיפול מיוחד.
בתקופת החורף רצוי לשמור אותו נקי, משומן, ומצופה בחומרים כמו WD40 וחומרים סיליקוניים -  על חלקי מתכת, גומי ופלסטיק.
בסיום רכיבה בגשם, ולפני חניה ממושכת - אל תפקיר אותו רטוב לזמן רב. רצוי תמיד לנגב אותו ולייבש את הרטיבות עד כמה שניתן באמצעות ג'ילדה או סמרטוט סופג אחר. לאחר הניגוב, בדוק חלקי מתכת כגון שרשרת, מנופי תפעול, צירים וכו', ותן להם זריקת שימון קלה.
אם אתה ממש אוהב את האופנוע שלך:
רחץ אותו כל שבוע (גם אם מחר צפוי גשם), וודא שכל הג'יפה ירדה מהשרשרת ויתר החלקים החיוניים, ושמן מחדש. עבודת ווקס יסודית שומרת על מראה הג'נטים, וכל חלקי הפלסטיק, כולל הקסדה. חומרי הגנה סילקוניים נועדו לכל אמצעי התפעול, צנרת וכו'.
אל תכסה אותו רטוב, ובטח לא רטוב וחם. יבש אותו, תן לו להתקרר, ואז כסה. אם אי אפשר לחכות לכיסוי, כסה את חלקו העליון בלבד, והשאר את החלק התחתון חשוף לאוויר לטובת התקררות.
יתר ההמלצות מופיעות בספר "רכיבה נכונה". מומלץ מאוד לכל אופנוען.
אך זו, כמובן, המלצה לא אובייקטיבית בעליל. עבדך הנאמן ערך ושיכתב את הספר, והוסיף לו מניסיונו הדל על שני גלגלים. שיקול שלך.
גידי

אופנועים >>
לצפיה ב-'גזרתי ושמרתי...'
גזרתי ושמרתי...
06/09/2003 | 17:48
7
לצפיה ב-'האם הדבר בכלל אפשרי?'
האם הדבר בכלל אפשרי?
06/09/2003 | 18:48
5
4
רוכבים יקרים, אני עדיין לא רכשתי את האופנוע הראשון שלי שהיות ועדיין
לא סיימתי את שיעורי הנהיגה שלי אך בכל זאת:
האם מכירת הרכב שלי לטובת אופנוע היא צעד נבון לקראת הגשמים הממשמשים לבוא?

האם בכלל הדבר אפשרי לנסוע כל יום בגשם?
האם אתם מחזיקים בנוסף גם כלי רכב בעל ארבעה גלגלים לימים הגשומים יותר?
מה עושים???
אפילו עם מעיל הגשם הכי טוב אני בטוח שגם הנעליים שלכם נרטבות לא?
ומה עם תיק הלימודים שלי?

אולי אני לא ממש רוצה אופנוע....

אנא השיבו

אגב הרכב שלי למכירה
053-399141 / מאור
אופנועים >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'אה..... ו....'
אה..... ו....
06/09/2003 | 18:52
4
אני מדבר על GS500 או ER5
אופנועים >>
לצפיה ב-'נוסעים בגשם אז נרטבים'
נוסעים בגשם אז נרטבים
06/09/2003 | 19:16
2
3
אפשרי, כן, כל העולם עושה את זה חופשי, ובאנגליה הגשומה יש הרבה יותר אופנועים מאשר בארצנו נטולת הגשמים כמעט לחלוטין, איך זה?

אם יש כסף, אפשר רכב לימים הגשומים, אז נשארים יבשים לגמרי, אבל תקועים בפקק. אם אין כסף או שהאופנוע זה עניין עקרוני, אז הולכים ולובשים חליפת גשם, ונעליים עמידות או ערדליים - מעין שקיות מיגון, שלדעתי מפריעות קצת.
עדיין, יבש לגמרי לא תשאר, מה שלא יהיה, קצת גשם תמיד נכנס, המים במהירות חודרים בלחץ.

וגם תיקים ומסמכים צריך למגן נגד המים, אין מה לעשות.

יצא לי לנסוע לא פעם בגשמים רציניים, יחסית, בארץ, ואין שוב בעיה. אז כן, המים חודרים, המשקף מתכסה בג'יפה דביקה, האופנוע שוכח איזה צבע הוא היה והמעיל גם. הכביש מחליק, וכל הסימונים הלבנים מחליקים מאוד מאוד, השלוליות העמוקות מסוכנות, אבל ממשיכים ונוסעים, גם אם לא צריך לפחד לעצור אם ההתקדמות מסוכנת מדי.

אופנוענים רבים בארץ נוסעים רח בחודשים החמים והיבשים ובחורף מוותרים על התענוג. אני לא, וכך גם רוב החבר'ה הצעירים חסרי הברירה או הזקנים המכורים. תשקול את העניין, אם לא מתאים לך מים וקור בחורף, כמו האבק והחום בקיץ, אולי כדאי לך להשאר עם הפחית. אופנועים זה בהחלט לא בשביל כולם. יחידה מובחרת אנחנו.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
06/09/2003 | 19:23
5
לצפיה ב-' נכון מאד...'
נכון מאד...
06/09/2003 | 23:12
3
הכל בחירה אישית
אופנועים >>
לצפיה ב-'אני משוגע, מת על החורף באופנוע.'
אני משוגע, מת על החורף באופנוע.
07/09/2003 | 00:00
7
לבוש כמו שצריך, מעיל גורטקס+מכנסי סערה ומגפיים/ערדליים, מגיע יבש לחלוטין לכל מקום ובזמן.
אבל מה שהכי כיף הוא המבטים מנהגי התנוריות. רחמנות יהודית בהתגלמותה, ויעיד השלג האחרון בירושלים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'דבר אחד חשוב שכחתי'
דבר אחד חשוב שכחתי
06/09/2003 | 20:40
4
יש עוד הרבה עצות שלא נכנסו להודעתי הקודמת, אך אחת חייבת להיכתב:
שמור על הטוסיק שלך כל זמן הרכיבה!!!
זכור כי כל הבעיות מהן אתה סובל הגשם, משפיעות ומציקות גם לאחרים.
מאחוריך נוהגים נהגים שרובם, איך לומר זאת בעדינות, מעט מוגבלים מבחינת כושר הנהיגה והשיפוט בזמן גשם (במיוחד אלה שחוסכים את השימוש בחימום דרך המזגן, ובכך גורמים לאובך כבד על כל חלונות הרכב).
מהם אתה צריך להיזהר במיוחד. לכן, בכל שלב של הרכיבה בגשם, עליך להיות מודע לחלוטין לנעשה מאחוריך, ולהיפטר מכל פחית שמתעקשת להיצמד לך לטוסיק.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מצתרף להמלצה על הספר'
מצתרף להמלצה על הספר
07/09/2003 | 09:34
3
ממליץ בחום על הספר הנ"ל.
אני רוכב קרוב ל15 שנה והרבה חלקים בספר היו ידועים לי ועדיין אני מחזיק אותו קרוב אלי לשם ריענון הידע.
מומלץ מאד!!! לרוכבים צעירים,  להרבה שאלות שנשאלו פה בפורום יש תשובות בספר.
אני כן אובייקטיבי!
אופנועים >>
לצפיה ב-'הכללים הם נורא פשוטים:'
הכללים הם נורא פשוטים:
06/09/2003 | 19:23
2
1) אם אתה יכול, פשוט אל תיסע בגשם.
2) אם אתה נוסע בכל זאת, אזי: שמור על מהירות יותר נמוכה, הזהר מתאוצה/תאוטה פתאומית, הגדל את מרחק ממנו אתה מתחיל לבלום, שמור על עצמך מלהירתב (יש חליפות גשם, לא נוח, אבל עוזר) ובמיוחד ידיים חמות ואחרי כל נסיעה רתובה תן לשרשרת ייבוש יסודי (אחרת תקבל הרבה חלודה ושום שמן שרשרת לא יעזור לך).

ככה עברתי מספר חורפים עם נסיעות כל יום י-ם ת"א וחזרה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'נוסיף עוד אחד.'
נוסיף עוד אחד.
06/09/2003 | 22:58
2
אבל לדעתי חשוב.
מעברי חצייה אחרי גשם הם מלכודת מוות.
לנסות לא לעלות עליהם ובמיוחד הטיה מימנלית אם אתה כן עולה עליהם.(כלומר מהירות נמוכה)\

ולא  הייתי ממליץ על סלד נמוך. תמיד טוב לשמור את האופנוע ב"תחום החי"
פשוט מתחילים לנסוע יותר בעדיניות , אל תזנק בחורףף לא בריא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ובכל זאת-'
ובכל זאת-
07/09/2003 | 02:32
3
1
לאחר כל הנאמר לעיל, שאני אישית מסכים עם כל מילה שנכתבה (ונכתבה בדם...) אם אני הייתי קורא את הדברים לפני שהייתי חווה אותם בעצמי הייתי חושב 40 פעם אם אכן לקנות אופנוע. שהדברים האלה לא ירתיעו אותך, אני לא יכול להגיד לך שאין קטעים מבאסים אבל יש אפילו קטעים מיסטיים ומגניבים לאללה בלנסוע על אופנוע בגשם.
סתם בשביל הפרוטוקול-הזכרת שאתה חושב על GS500- אני כבר 8 שנים על אחד כזה, כולל הרבה נסיעות-גשם(ופעמיים שלג) מודיעין-ת"א ולפעמים גם י-ם ת"א.
אם לא תתנסה בכך לא תדע מה דעתך בעיניין.
go4it.com זה מה שאני אומר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'שאלת מתחיל...'
שאלת מתחיל...
07/09/2003 | 09:08
2
2
עוד לא יצא לי לרכב בגשם, אבל הצד החיצוני של המשקף לא מתמלא בטיפות
ואז אי-אפשר לראות שום דבר?
מה עושים? סתם מנגבים עם החולצה?
אופנועים >>
לצפיה ב-'ניתן למרוח את צידו החיצוני של'
ניתן למרוח את צידו החיצוני של
07/09/2003 | 09:13
1
המשקף בווקס ואז הטיפות לא מצטברות עליו.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מפעילים וישרים!'
מפעילים וישרים!
07/09/2003 | 09:16
1
קודם כל דואגים לפנק את המשקף בחומר נגד אדים ובווקס.
ואת הטיפות שמתעקשות מנגבים בהעברת אצבע, כמו ווישר.
המהדרין קונים או מדגמים כפפות עם פס לבד על האצבע, בדיוק בשביל זה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מקפיץ'
מקפיץ
07/09/2003 | 15:35
1
1
כי יש פה דברים שמאד חשוב לקרוא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'נסיעה יומיומית בגשם '
נסיעה יומיומית בגשם
07/09/2003 | 16:26
4
מאחר ובמשך שנה גרתי במרכז ולמדתי בעברית, צברתי קצת שעות גשם. אז ככה:

דווקא הנסיעות הקצרות, העירוניות, הן הבעייתיות, כי לוקח זמן ללבוש את כל ציוד הגשם ולהדק הכל. אם צריך לעשות סידורים, כלומר להכנס ולצאת מבניינים, זה ממש מעצבן.

אין כל כך בעיה עם נסיעות ארוכות. נקודות חשובות:

א. חליפת גשם טובה ותקינה. לא שום חליפת מע"צ צהובה או חרמונית!

ב. ערדליים או נעל חסינת מים. אבל חסינה ממש, גם לגשם שוטף (ערדליים עושים את העבודה במחיר זול)

ג. קסדה עם אטימה טובה ואוורו טוב, המסלק אדים מהמשקף.

ד. כפפות חורף טובות.

ה. הקפדה על הידוק כל הסקוצ'ים למיניהם. שווה להשקיע בזה 5 דקות.

ו. החליפה חוסמת גם את הרוח, ולכן מוסיפה אפקט בידוד. מאחר והיא גם ככה מסרבלת, עדיף להוריד איזה שכבה תחתונה, לפני שלובשים הכל (אלא אם כן נורא קר)

ז. להחזיק בכיס יבש איזה מטלית או נייר סופג, למקרה שהקסדה משתפרצת מבפנים. זה קורה כשנוסעים בעיר, לאט, ונאלצים לפתוח את המשקף. השפריצים מבחוץ יורדים עם הכפפה, הגשם או הרוח, אך אלו שבפנים מפריעים מאוד, בעיקר בלילה.

ח. בעיית האחיזה לא כל כך גדולה, פשוט נוסעים קצת לאט יותר ומבצעים הכל - פניות, בלימות - מוקדם יותר. זה נכון פרט ל - מעברי חציה אולי בעיית החורף הכי מפחידה.

ט. בעייה גדולה יותר היא בעיית הראות, בעיקר בלילה.

י. צמיגים - זה לא הזמן לסחוב עוד 700 ק"מ על הצמיג הישן ולחסוך 72.3 שקל בבלאי השוטף. מחליפים לחדשים.

יא. מכל מה שציינתי, יוצאים יבשים בסוף הנסיעה, פרט לכפפות - לי עוד לא היה זוג שבאמת חסין לאורך זמן. הבעייה העיקרית היא הקור בכפות הידיים, כשהכפפה נרטבת. יש למישהו המלצה לככפות טובות

אורן
אופנועים >>
לצפיה ב-'הסכנה מהרוח'
הסכנה מהרוח
07/09/2003 | 19:54
3
2
לא קראתי שמישהו הזכיר את הסכנה מרוח צידית חזקה במיוחד באפנועי דו"ש שמטה את האופנוע בחוזקה ולעיתים בפתאומיות.לדוגמא כביש החוף בין עתלית למחלף זכרון(אחרי מושב הבונים).
אופנועים >>
לצפיה ב-'והתשובה של הX:'
והתשובה של הX:
07/09/2003 | 23:06
2
1
גז קבוע, על מנת שלא לשנות את היציבות (סגירת גז פתאומית סוגרת מתלה קדמי, האצה מהירה פותחת ומעבירה משקל לאחור), אחיזה בריאה עם הברכיים, לחץ חזק ושווה על שתי הרגליות (כמעט עמידה כפופה), גב כפוף קדימה (Fרגיל) ואי הפעלת לחץ על הידיות (כרגיל) על מנת שתוכל לתפעל את האופנוע ע"י היגוי הפוך. בפרצי רוח - קח מרחק בטחון משני הצדדים - לא לעקוף בין המכוניות, לתפוס נתיב שלם מאמצעו; רוח קבועה - תן הטיה שתספיק לך לרכב בקו הרצוי ושוב - מרווח בטחון מכל הכיוונים. שמור על הטוסיק שלך - אל תיתן למישהו לעקוף קרוב או להיצמד אליך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ומה עושים ברוחות חזקות בלי כיסא?'
ומה עושים ברוחות חזקות בלי כיסא?
07/09/2003 | 23:32
1
9
לצפיה ב-'יושבים על מקל. '
יושבים על מקל.
08/09/2003 | 10:15
4

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ