פלא! גם אצלי הכידון מסתובב על ציר ההיגוי וכיוון שהנושא
כולו (דחיפת היד התחתונה במצב של הטייה חזקה), "מעניין במיוחד" כשמצויים בהטייה חזקה, אז דחיפה "למטה" מתיחסת באופן טבעי לדחיפת הידית הקרובה לקרקע.
ולמען הסר ספק בעטיין של ההתחכמויות, במצב של הטייה, דוחפים את הידית התחתונה הקרובה לקרקע, רק אם חייבים להשכיב חזק יותר, בגלל שהסיבוב מתחדד פתאום או בגלל שמגיעים אליו מהר מדי.
דחיפת היד העליונה במצב של הטייה, תמיד מזקיפה את האופנוע!
בדיוק אגב, כפי שגם קורה אם לוחצים על המעצור הקידמי, כשהאופנוע בהטייה.
עצירה בקידמי בהטייה, מזקיפה את האופנוע!
זה מחייב רוכבים שמגיעים לסיבוב בהפתעה ובגלל הפחד לוחצים על המעצור הקידמי, להתעקש על דחיפת היד התחתונה קדימה, אחרת, הבלימה בקדמי מזקיפה את האופנוע בעודו מצוי בתחילת הסיבוב, מה שיגרום לו לעוף החוצה.