הגיע הזמן להחליף

קר ברוס

New member
הגיע הזמן להחליף

נכון להיום אני רוכב על ktm Duke 690R
אחד האופנועים הכי מהנים שהיו לי עד היום ...
אבל ... אם עד היום רכבתי באזור ה 60-70 ק''מ ביום, זה הולך להכפיל את עצמו בקרוב, ואני מחפש כלי בנפח דומה, אבל חסכוני יותר בדלק, רגוע יותר עם הכביש, ואפ אפשר - טיפולים רחוקים יחסים ...

בתור מי שנמשך תמיד לעולם הנייקד, חשבתי על sv650 בתוספת משקף גבוה, מה שאולי ייתן לי הגנה מסויימת מהרוח, אבל עונה על צורך טווחי טיפולים רחוקים וצריכת דלק טובה (על הנייר) .

אפשרות שניה היא הוורסיס 650 או הטרייסר 700, אבל מעולם לא רכבתי על טורינגים, ואני עדיין בהתלבטות.

מישהו רוצה לשים את האינפוט שלו לדברים שכתבתי , ואולי להעלות משהו שלא חשבתי עליו ?
 
הכיוון שלך שגוי

אתה צריך טורינגים...
בנוסף אם רצונך לחסוך בדלקים ובהוצאות אז בנפח של 500-600 ולא יותר, למעשה עדיף נפח קטן יותר כמו למשל ימאהה MT03
זה מספיק לבינעירוני... סביב 150 קמש ללא בעיות
דלק סביב 30 לליטר
אחזקה מאד פשוטה וזולה
ומדובר באופנוע נוח לתפעול, אחלה בסיבובים, קל משקל, מיכל דלק סביר, תשכח מתי מילאת דלק. יהיה לך כיף וזיל הזול
וכמובן יש לו סבל מובנה ותוסיף ארגז נוח ופונקציונלי ולא תצטרך לסחוב ציוד לכל חור...
 

iec

New member
הבנאדם בא מ-690 ואתה זורק אותו לטוסטוס 300

בשביל לכסות פי 2 מרחק ?
&nbsp
הוא הסביר שהוא רוצה בנפח דומה...רגע, אתה במקרה מוכר את ה-300 ש'ך?
&nbsp
נו טוב.
 
קל דעת תמיד היית

זאת אומרת שלא רק שלא יכולת מעולם להתמודד עם דיעה שונה משלך אלא שכמו בעבר, גם הפעם, לא ידעת לבצע קריאה של כל הרבדים של מה שכתב ויש המון.
כלומר נכון שכתב נפח דומה אבל כתב עוד דברים למשל את המשפט האחרון שלו ועוד ועוד.

ראשית אין לי את הMT03 אבל להבדיל ממך אני מכיר אותו היטב. אין לי גם שום קשר למישהו שמוכר כזה ישן או חדש...
הוא ייסע הרבה ויהיו לו הוצאות דלק זניחות הוצאות אחזקה זניחות ויהיה לו קל לטפל. קלי קלות.
הMT03 זה לא קקנוע אלא אופנוע עם 6 הילוכים ועם קלאץ' (למרות שלא באמת התכוונת אלא פרץ הזילזול שמאפיינך כרגיל היה חזק ממך)
אבל אתה, גם אם תרכב על "R1000" עדיין המנטליות שלך תהיה של "קקנוע", כלומר לא תוכל להבין מה הדרישות של מי שגומע מרחקים על בסיס יומיומי.

האם תסלח לי אם אחשוף עליך כמה דברים מהותיים? הסיבה: חייבים לדעת כמה דברים עליך כדי "לאכול" כראוי את עצותיך:
א. אתה רוכב רק בסופ''ש לבילוי ולכן אין לך מושג מהי רכיבה פונקציונלית משמעותית. ולכן מהעיצות שלך מוטב שיישמר...
ב. אתה שמרת האופנועים שלך בסלון (כבר עת היה לך הונדה RR1000 הרבה לפני שעברת ל"איטלקי")
. הוא בטח יחשוב שזאת בדיחה...

ג. בכל ימי החול של השבוע, אתה ממרק האופנוע שבסלון ביתך כדי שבשבת הוא יהיה היפה ביותר בחניית האופנועים שבבר בהר, וזה מעניק לך סיפוק עילאי ואין בילתו

&nbsp


ועכשיו... שיקשיב לך...
 
אייווה

האם אתה עדיין על הבנדיט העתיק 1200 על 4 קרבוריו אשר שיפצת בעמל, זמן וממון?
כבר כששיפצת בעלות כה גבוהה חשבתי שזה לא לעניין לשפצו כשקיימים אופנועים מודרניים שהם מוזרקים, ואתה בכל זאת השקעת ממון רב. למשל היה בנדיט 1250 מוזרק וכמובן אופנועים מעט צנומי נפח בהשוואה ל1200... ...
אני מקווה שהשנים שחלפו הכניסו בינה בראשך. [עכשיו כמובן אל תחשוב שהצורך בבינה איפיין רק אותך. גם אני ביצעתי שטויות ורכשתי רכישה לא מוצלחת ככה שאני מקווה כי גם אני "רכשתי בינה"]

אם ירצה לקחת העיצה ממני אז ייקח
מה זה 120 ליום? זה בעצם כלום. בעבור 300 מודרני ונוח כמו הMT. זה 60 לכיוון כלומר כ1/2 שעה לכיוון אם יש לו הרבה רמזורים בדרך. אם לא אז פחות
אל תתעלם מהצורך להשתחל מידי פעם ואופנוע קטן יעשה זאת טוב יותר.
אל תתעלם מהעלות של 30 קמ לליטר
אל תתעלם מהתחזוקה הזולה.
צמיגים שישרדו יותר והם גם זולים ומה לא
האם הוא צריך לדעתך יותר מאשר 140-150 קמש כשעסקינן במחצית השעה לכיוון או אפילו שעה?

גם אני בחנתי את הMT03, ואח"כ את הטרייסר700 ובתוכנית את ה900, אבל כבר אחרי ה700 בחשיבה רציונלית הבנתי כי ה03 יהיה נוח וקל יותר לתפעול ולתחזוקה מה700.

תכלס לא שווה לו לרכוש משהו יקר יותר מעבר ל03, והוא, שהשתמש בעבר בקטמ הבזבזני [גם בדלקים וגם ובעיקר בבלאי] יהיה בשוק כשיחוש מהו הימאהה הזה.
את החוליגניזם ישאיר לזכרוונות הקשורים לקטמ ויעפיל לאופנוע הייטקי נבון קל לתפעול ומאד מאד יעיל.
ואז הוא יגלה שאחזקת אופנוע יכולה להיות זולה בערך כמו קיה פיקנטו 1000 גיר ידני...
גם זול לרכישה, גם זול לתחזוקה, גם זול בדלק וגם ביצועים סבירים.

קח אותי כדוגמה בפיקנטו המצ'וקמק אני בדרך כלל "רוכב" בין המהירים בכביש למעט בעליות ארוכות.
הימאהה הזה יאפשר לו להיות מהיר גם בעליות. ביחס למכוניות יהיה ממילא מהיר וביחס לאופנועים כמובן שכל הRRRR מנועים 600 ומעלה יהיו מהירים ממנו אבל שם התחזוקה יקרה והם לא שורדים כאופנועים מהטעם הכלכלי ו/או מהטעם הרפואי/גופני...
 

yaron avisar

New member
שיפוץ הבנדיט היה אחד הדברים היותר טובים שעשיתי

שיפוץ הבנדיט היה אחד הדברים היותר טובים שעשיתי בנושא האופנועים, נהנתי בכול רגע איתו לאחר השיפוץ.
היה לי אותו במשך 20 שנה כש10 מהם לאחר השיפוץ.
היום אני עם טרייסר 900, אופנוע שמאוד מתאים לפותח הדיון (או ה700)
&nbsp
אתה אולי היסטוריון ורואה חשבון מוצלח אבל באופנועים ...
 


טרייסר 900 בהחלט נהדר! סוף סוף הגעת לעולם האופנועים המודרניים.
20 שנה...
It took you very long...
Why?
אני שואל למרות שאני יודע שנהנית על הבנדיט. אבל היום ברטרוספקט אתה בוודאי מבין שהיו כבר אז אפשרויות נוספות...

10 שנים לאחר השיפוץ. תזכיר מתי עשית השיפוץ?
&nbsp
&nbsp
היסטוריון ורואה חשבון מוצלח?

מה מאפייני השימוש שלך בטרייסר כיום?
&nbsp
 

iec

New member
תרשה לי לתקן אותך בכמה טעויות מהותיות…

מעולם לא היתה לי פחית עד לפני 8 חודשים,אי לכך אני רוכב כל יום כי אופנוע זה כלי הרכב היחיד שלי ב-31 שנה האחרונות.
גם היום,באופנוע החדש שנמצא 3 חודשים על כביש יש כמעט 6000 ק"מ וגם הוא בתוך הבית ועובר ניקיון יומיומי.
תשנן את זה כדי שתדע את זה לפעם הבאה… אבחן אותך.מבטיח.
במבחן ההיסטוריה הנוכחי נכשלת. לא נורא.
&nbsp
ועכשיו לדעה שלך לגבי האי יכולת שלי להכיל דעות שונות.... שים לב לתגובה ההיסטרית שלך… התחלת לכתוב הכל חוץ ממה שקשור להודעה של הבחור.
גם לבחור מתחתי הגבת באיזו הודעה הזוייה על הבנדיט שלו… אני מנסה להבין האם אתה מנסה להרשים אותנו ביכולות ה"פנומנליות" שלך בחלומית החיפוש כאן למעלה לפי שם משתמש

אחשלו… אתה הזוי ברמה שלא הכרתי. דבר לעניין או שתשלח את ספק הגראס שלך כי נראה שזה אחלה חומר.

&nbsp
אתה חייב להתמקד… אני מקווה שבעבודה שלך אתה לא מתפזר, אחרת לא תגיע רחוק ותשאר תקוע עם פיקאנטו 1000 מקרטעת.

&nbsp
ועכשיו בוא נחזור לבדיחה שלך… אז אתה אומר שכדאי לו לשקול את ה-MT-03
שאתה כל כך מכיר טוב אחרי שהבחור הסביר מאיפה הוא בא ולאן הוא רוצה להגיע.

לא נו… בחייאת פיקאנטו… שלח את פרטי הדילר שלך. חייב(!) חומר כמו שאתה לוקח

&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

tygger

New member
הSV הוא בחירה לא רעה.

לא מכיר את מרווח הטיפולים שלו, אבל בהחלט שווה לבדוק.
אני הייתי שוקל כפי שציינו פה גם את הוי סטרום או אופנוע טורינג אחר מכיוון שהוא אמור לבצע את המשימה הזאת בקלות הרבה יותר.

בתור מישהו שעושה 300 ק"מ בדרך לעבודה (בימים שאני עובד במשרד), אני יכול לומר לך שעל הוי סטרום היה לי מעולה.
היום עם CB650, עד להחלפת המשקף לגבוה, היה קשה בכבישש קצת.
אולי זה פינוק של השנים.

לא מכיר את הורסיס והטרייסר אישית, אבל כן יצא לי לקרוא כמה דברים לא נעימים על הורסיס והמנועים הדומים בפורומים אחרים לגבי המנוע שלהם. תרגיש חופשי לחפש לבד ולהחליט.

השאלה הגדולה היא מה אתה מחפש מעבר ליום יום.

כפי שציין מישהו לפני, גם אופנוע 300 יעשה את העבודה. לא בטוח לגבי 150 קמ"ש, אבל אין לי ניסיון עם האופנוע הזה.
צריכת דלק תהיה טובה ללא ספק, רק השאלה היא מה אתה מחפש.
אם זה גם סופ"ש בפיתולים, אז נייקד או טרייסר נראים אופציה טובה יותר.

עם הCB אני משקלל ברכיבה רגועה יחסית 1:20 בדלק. עלות הטיפולים היא סבירה מאוד למעט כאשר עושים טיפול גדול עם כיוון מרווח שסתומים, אבל זה פעם בהרבה מאוד זמן.
יש לו יציבות כיוונית טובה בקו הישר ודי מהנה בפניות. לא משהו שמתקרב לדיוק 690, קח בחשבון...
סה"כ אופנוע טוב.

אם אני הייתי מחפש אופנוע ליום יום לטווח ארוך הייתי מוסיף למשוואה גם NC700/750 וגם את משפחת הCB500 אפילו. עם טפולים זולים יותר וצריכת דלק טובה יותר.
 
למעלה