נסיעת מבחן ראשונה

נסיעת מבחן ראשונה

יום בהיר הג'וניור ואני (שהקסדה לא תתעה אותכם הוא קיבל אותה בירושה מאחותו הגדולה)
לקחנו את ה R 1200 RS לנסיעת מבחן
אני אחסוך לכם את הנתונים הטכנים ושולח אותכם לפה מה שאני רוצה לספר זה
בגירסה החדשה של ה R 1200 RS מופיע האות S והיא לא לחינם מצורפת לשם, הם לקחו את הדגם לאופי ספורטיבי, הישיבה היא ספרטיבית ולא כפי שמיקודם זקופה. היא נותנת את הפינוק של BMW עם מרכז כובד במיקום המושלם שהופך כל ירידה לקליקלות, מנוע עוצמתי ויכולת תמרון מגניבה
נניך אתה בראשון באיזה עליה ... סיבוב... והרכב מאחורך מעצבן הורדה נוספת של ידית הגז... והוא נקודה על המראה
הם ירדו משלושת המצבים הכמעת סטנדרט שלהם נורמל, ספוט וקונפורט ושינו לדינמיק, כביש וגשם (לפי מיטב זיכרוני) יש אפשרות לשליטה במערכת הניווט בקידון ההגה (והGPS מטאים בצורה מושלמת, כך שאם אקנה לא אצטרך להשקיע בזה) בקיצור אני הלהבתי ++
אחרי יום רכיבה נאלצתי עם דמעות להחזיר את האופנוע

וכבעתי לשבוע הבא מסיעת מבחן אחרת עם ה K1600 GL או ב R 1200 GS נראה

 
היתי

צריך לשתות המון מיץ מלימון גדי להוריד את החיוך אחרי הרכיבה הנל
ותודה
 
אם אתה נמשך לספורט אז במקום RS האם יש S בלי הR

אני מדבר על ה1200 שלהם בתצורת ספורט הכי קלילה.
 
לפי דעתי

בגרסת הספורט יש להם S1000RR או את ה R 1200 RS או HP 400
האחרון זה ממש לא אני
ופה ההתלבטות בין S1000 ל R 1200 שהR1200 הינו יותר טורינג או שילוב בין טורינג לספורט שבעוד מכונת המהירות S1000 היא הרבה יותר מתאימה לספורט,
שלא תבין לא נכון אין לי בעיה לתת גז פה ושם אבל אני עדיין מאוד מאוד קשור לרשיון שלי ... גם ככה קשה לי לשמור עליו. ועם ה S1000 (בנסיעת מבחן היתי צריך להתאמץ מאוג כדי להשאר מתחת ל200 ) זה נראה לי בלתי אפשרי + אין סיכוי שאני ארכיב את ילדי
 
למעלה