רוצה לחזור לרכב - אשמח לעצתכם

בועז בר

New member
דווקא הבעייה העיקרית בבחירה כזו היא הוותק.

אופנוע בן 9 כבר לא מרגיש חדש,
גם אם לוקחים בחשבון את מוניטין האמינות (המוצדקים לגמרי)
של הונדה בכלל ושל הדגם הזה בפרט.
&nbsp
המנוע מקורו ב-CBR, ולמרות נתון ההספק הצנוע (קצת פחות מ-100 כ"ס לדגם 09),
כוח לא חסר בכלל. הוא חוצה בקלילות את ה-200 קמ"ש, ובקצה עובר גם את קו ה-250.
אין בוסט של כוח מתפרץ בסל"ד כזה או אחר, אבל הוא מטפס חלק ונעים בסל"ד
עד לקצה הסקאלה, ומרגיש מספיק חזק בכל קנה מידה של אופנוע תיור.
&nbsp
גם התנהגות הכביש טובה מאוד, למרות מכלולי שלדה ומתלים די בסיסיים,
ובמפתיע הוא מאוד נוח גם בתנועה צפופה שמחייבת מהירויות זחילה ותמרונים צפופים.
&nbsp
בסה"כ זה אופנוע מאוד מוצלח ומתגמל - ורסטילי, שימושי, חזק ואמין.
חסר לו "שואו-אוף", והוא נראה כמו ה-CBים של פעם, אבל זה האופי שלו לטוב ולרע -
מסוג האופנועים הכולבויניקים שכבר לא מייצרים יותר.
&nbsp
הבעייה עיקרית כאמור היא שמ-2009 עברו כבר כמעט 10 שנים,
ותקופה כזו משאירה את חותמה על כל כלי מכני, כזה או אחר.
&nbsp
&nbsp
 

ravivme

New member
לא נראה שהאופנועים התקדמו למען האמת

אני מסתכל על האופנועים היום ועל אלה של שנות ה- 90' ולא רואה כמעט שום הבדל חוץ מ- ABS וצגים דיגיטליים.
כמובן שהעיצוב השתנה, אבל בבסיס הכל נורא דומה.
פספסתי משהו ?
 

בועז בר

New member
הרבה השתנה משנות ה-90'...

שלדות קשיחות יותר, מתלים איכותיים יותר, בלמים חזקים יותר,
אבל בעיקר המנועים - הזרקת דלק אז לא היתה נפוצה בנפחים הקטנים והבינוניים,
מחשבי ניהול מנוע, קירור נוזל, אלקטרוניקה, ובעצם כמעט הכל.
&nbsp
אבל הכוונה כאן היתה לבלאי המצטבר לאורך השנים.
כלי בן 9-10 כבר לא מרגיש כמו שהרגיש כחדש, בלי קשר לאבולוציה שעבר הדגם מן הסתם במשך השנים. זה כבר הבדל של דור או אפילו שניים.
&nbsp
היום במקרה דגמתי אופנוע בן 6 עם קרוב ל-100K ק"מ,
ורכבתי על כמוהו בעבר כחדש. הבדל שמיים וארץ.
הרגיש לי אפילו קצת גרוטאה,
למרות שהוא דגם יפני מודרני, איכותי, חזק ויקר.
 

ravivme

New member
עדכון לעוזרים : נרכש CBF1000 שנת 2009

החלטתי ללכת על ההונדה כי היה לי חיבור מיידי עם האופנוע הזה.
כמו להכנס לנעלי בית ישנות ונוחות.
בזמנו היה לי CBR600 ותנוחת הישיבה והתפעול דומים להפליא.
ה- 1000 חזק ומרווח יותר, אבל גם כבד יותר.
אמנם מודל 2009 זה מרתיע, אבל האופנוע הספציפי הזה נראה שמור ביותר וגם לא עשה קילומטראז' גדול (עבור אופנוע מסוגו).

משתי הנסיעות שכבר עשיתי עליו אני יכול להגיד שלפחות מבחינת רכיבה הוא עונה על הציפיות -
נוח
חזק בכל סל"ד
יציב ונשלט
כשפותחים מצערת נמרח חיוך על הפנים

תודה על העצות, אני מניח שאשוב לפה להתייעצויות נוספות בעתיד.
 

Tunfash

New member
נרכש CBF1000

רכישה נבונה
יש לי דוד עם אופנוע זהה מאותה שנה , עשה כבר 290000 ק"מ ללא שום בעייה.
&nbsp
 

iec

New member
אין שום בעיה עם האופנוע הזה עד שאתה מבין שאתה חי פעם אחת

וצריך גם להנות בדרך מ-A ל-B.
&nbsp
 
אמנם אתה מוכר כמוגבל אבל דחילעק

אתה קורא קצת לפני ששולח?
הוא רכב 290,000 קמ על האופנוע בן ה9
אתה כל הקריירה שלך לא עשית 3000 קמ אז איך תבין מי שרוכב הרבה הרבה יותר מזה לשנה בודדה?

וגם: תדייק! תהיה הגון וישר ותספר האמת. אתה לא רוכב מA לB אלא אתה רוכב רק מA לA. ככה זה אצל כל אלה כמוך שעושים זאת ללא שום אפקט פרקטי אלא רק להנאה בלבד.
כאמור רק מA לA יש מסלול מעגלי ויש אליפטי ויש בצורה שמתאימה למה שיש בקסדה שלך כלומר ראש כרוב
. אבל, מה שחשוב זה שבתוך המסלול לא תהיה שום הפסקה שהיא מעבר לעישון, שתייה, אכילה, או, פטפוטי סרק עם שאר דומים על קסדות, מעילים, או על אופנוע שהגיע ל3K קילומטראג' ולכן עשה את שלו. ככה זה אצל כל אלה כמוך שאין להם מושג ב2 דברים הקשורים לרכיבה:
1. איך מתחזקים אופנוע כהלכה.
2. איך משתמשים באופנוע בחיי היומיום. איך נראה העולם הפרקטי? לא תאמין אבל אי אפשר בלי סבל, ארגז, וגם אי אפשר עם חליפת הרכיבה המזיעה שלך, זאת הרטובה מזיעה מימי שבת בבוקר...
&nbsp
 

iec

New member
מאיפה הבאת שאני מוגבל? יש לי רישיון A בלתי מוגבל


חבר... אתה חייב להיכנס ל [URL]http://www.eran.org.il[/URL]. אני משוכנע שזה יעזור לך רבות להבין את הסובבים אותך ואת תוכן ההודעות.
רק אציין שהתייחסתי לאופנוע ולא לבחור . אבל אני מניח שאם יש לך משהו על הכתפיים אתה תשתמש בלינק והם יעזרו לך עם ההתנגשויות שיש לך בתוך הגוף


רק אל תגלה להם שאתה תומך באופנועים עם סבל וארגז ושהניק שלך הוא קיה פיקנטו 1000 אחרת יתחילו איתך ישר עם הטיפול בזרמים חשמליים ויהפכו אותך לריליי אנושי.


שיהיה בהצלחה. אני מקווה שאתה חבר בקופ"ח כלשהי אחרת זה יעלה לך הון.
 
אתה מוגבל. האמן לי שאתה מוגבל. באתר שהפנית אותי אליו

אתה מקוטלג כ .M.R

המוגבלות הזאת שלך הסיטה אותך בקלילות לחשוב שאני מדבר על מוגבל בA. הלוואי שאצלך זה היה מסתכם בA בלבד
&nbsp
אופנועים עם סבל וארגז זה מיועד לכל מי שאינו מוגבל בנסיעות. מי שכמוך זה רק מA לA [שוב גם הפעם, דאמי, אני לא מדבר על הרישיון
]. לכל אלה מיועד הארגז והסבל. כל אלה שלא דומים לך, כלומר לא רוכבים עם תיק על הגב...
&nbsp
אם אגיד שאתה סתום אז תבין שיש לך סתימה, נכון? עד כאן זה קל אבל אבל אני לא מתכוון לסתימה במזרקי הדלק באופנועך
...
 

iec

New member
אחשלו... אפילו ציניות קלילה לא הצלחת להבין. אתה חייב לטפל

בראייה הכללית שלך לחיים נראה לי שהלינק לא יעזור לך.

&nbsp
קדימה...אני ממתין להמשך הודעותיך האישיות אחרי שעדיין לא הבנת שהתייחסתי לאופנוע ולא לפרסונה.

&nbsp
&nbsp
 

ravivme

New member
בינתיים אני נהנה מאוד

האמן לי שבגיל 47 כבר הבנתי שחיים רק פעם אחת.
האופנוע הזה אינו כלי תחבורה מבחינתי אלא כלי לכיף בלבד.
בינתיים מה שמצערת שלו יכולה להפיק זה לא יאומן.
כוח בשפע בכל סל"ד, בכל הילוך, עם משיכה של קטר עד למנתק ההצתה.
כשאתה מושך אותו עד למעלה ההילוכים רצים בקלות זורמת, והנוף נמרח במהירות, כאילו אמר לי - "איפה היית עד עכשיו ?"
מעבר לכך, הבלמים הקדמיים חזקים, ההיגוי נייטרלי ונעים, וכל ההתנהגות משרה המון בטחון ויציבות.
באופן פרדוקסלי הוא טוב גם בתוך העיר. מתנהל יפה בין המכוניות וזוית ההיגוי מצוינת.
בקיצור, עשיתי קניה יותר טובה ממה שציפיתי.
רק שלא יעשה תקלות...
 

iec

New member
קשה להרוג הונדה…


אבל גם קשה ל… ממנו אחרי אופנוע אירופאי.
&nbsp
הכי חשוב..רכב בזהירות
 
למעלה