החשיבות של היגוי הפוך באופנוע מודגשת בסירטון

noy fb 22

New member
כשה"מדריך" אעלק, רוכב עם טישרט, מה שהוא אומר, מראש, שווה

לתחת. אין שום "סקפטים" בנושא זה. יש רק בורים.
 

noy fb 22

New member
אתה באמת חושב שבבון על 600R מסיק מסקנות ממשהו הנאמר כאן?

 
בבון על 600R לא יבין אבל לא כולם

בבונים.
אתה מזלזל בכל האופנועים. אתה קצת מגזים. לא כולם בבונים.
יש כאלה שיכולים להבין וללמוד בזכות הסבר טוב. למה לחסוך מהם? הרי אתה יודע עד כמה רמת הלימוד בארץ נמוכה.
 

noy fb 22

New member
לא כול סרטון הוא "הסבר טוב". לא כול "מדריך" הוא באמת מדריך.

גם אופנוענים שאינם בבונים, הם עדיין אינם בבחינת "משיאי עיצות" ראויים, כמו שבד"כ קורה להם אחרי 5 שנות רכיבה, במיוחד בארץ. פתאום... לקראת גיל 40 כולם מתחילים להדריך, כמומחים מטעם עצמם.
הדרכת אופנוענות לומדים! נסיון מצטבר ארוך שנים על דו"ג, אינו מכשיר את הרוכב להדריך. אפילו לא קצת. מה שדרוש הוא ידע! לא קשקשת "וויקי" או גוגל. מספיק שתשאל למה ניתן לרכב על דו"ג "בלי ידיים" ותווכח כמה שטויות תאמרנה בבטחון מוחלט ע"י "מומחים" מאותגרי מתמטיקה ופיסיקה.
זו הסיבה שה"מדריך" נטול המיגון בסרט שהבאת, פסול מראש יחד עם הסרטון שלו.
 
הוא דווקא התייחס לרכיבה ללא ידיים


 

noy fb 22

New member
מעת לעת, מפציע כאן רוכב חדש החושב שההסטוריה האופנוענית החלה

בעת שהוא עלה לראשונה על דו"ג. זה נובע כנראה מטעמים של עצלות מובנית, המונעת ממנו לחפש את דיוני העבר. זה סממן דורי אגב...
אשר לטמבל חשוף הזרועות המקועקעות, המחזיק מעצמו מדריך. אין קץ לשטויות שהוא פולט בכזה ביטחון לבטלנים הקשובים לו (הסרט השני):
1. הקשקוש העוסק באפקט הג'ירוסקופי, בו הוא תולה את נפלאות ההגוי ההפוך הוא באמת קשקוש מוחלט! גם לאופנוע שמסת הגלגל הקדמי שלו תהיה נמוכה עד זניחה (באין מסה...אין אפקט ג'יירו), יהיה יופי של היגוי הפוך, טוב יותר אגב, מאשר אופנוע שיש לו גלגל קדמי "רגיל". לכן אגב, יש כאלה המשלמים 2000$ ע"מ להחליף ג'אנט קדמי לקרבון. אין קשר בין היגוי הפוך לאפקט הג'ירו!
2. בדיוק בגלל זה, הטמבל "מוותר" לנו על עיסוק בכול המאמבו ג'אמבו המדעי... איזה מזל שהוא לא התעמק בכך...
3. גם בהדגמות האידיוטיות שלו, הוא מטעה את הצופה משום שבפועל אין רואים בכלל את דחיפות הכידון עליהן הוא מדבר. למה? כי הטמבל המקועקע מדגים אותן בכביש ציבורי שבו אין בכלל מרחב לדחיפות כידון שניתן לראותן בעין. לזה דרוש מגרש! לא איזה נתיב מסכן בכביש דו נתיבי.
4. כול הסרט שזור הסברים מוטעים, מטעים ושקריים לחלוטין. האיש בור מוחלט ובדיוק על כאלה דברתי בפוסט הקודם. כלומניק שנעשה מדריך מטעם עצמו. 5. אגב, אין מילה אחת על למה ניתן בכלל לרכב "ללא ידיים". אין מצב בעולם שהוא יודע בכלל את התשובה לכך...
בפשטות, האיש ודומיו פשוט מסוכנים לציבור וכמו שאמר פעם טל"ש לפני שנים (בדוק מי זה): "בעידן האינטרנט לא דרוש ידע ע"מ להביע דעה...".
 
לא יפה נוי, לא יפה ולא נאה. ראשית לעובדות השגויות שאתה מציין

בסעיף 5 רשמת שהוא אינו מתייחס לאפשרות של רכיבה ללא ידיים ובכן אתה טועה.
בזמן 5:15 בסירטון הוא מציין ןומדגים שאפשר ללא ידיים ע"י LEANING להטות האופנוע באופן מוגבל ומסורבל וכך לשנות מיקום האופנוע בכביש הישר, כלומר לפנות לימין ולשמאל אבל בהמשך בזמן 5:45 הוא מדגים שע"י דחיפה באצבע אחת הוא מבצע שינויי הכיוון הרבה יותר יעיל.
גם בסעיף 3 אתה טועה. כי בפועל בהחלט רואים את הדחיפה של הכידון בפועל למשל בזמן 5:45 בסירטון הוא מראה איך באצבע אחת ישרה הוא דוחף הכידון וזה מייצר את הCOUNTER STEERING

כשרשמתי לא יפה ולא נאה, נוי, התכוונתי לתחושת הבוז כלפי מישהו שהעלה סירטון מיוזמתו כדי להשכיל אחרים. הסירטון יכול לגרות דיון ומשם הדרך להרחיב הידע יכולה להתקצר וכל התהליך אולי בזכות הסירטון או הדיון שאנו מנהלים כאן.
איני מבין למה אתה רואה רק את חצי הכוס הריקה כאשר אין ספק שאתה מודע לכוס השלמה הכמעט ריקה לגמרי שבאופן הוצאת רישיון נהיגה על אופנוע בארצינו.
 

noy fb 22

New member
אתה לא מקפיד על הבנת הנקרא. הוא אינו מסביר למה אפשר בכלל

לרכב "ללא ידיים". בעיקר משום שאין לו מושג. ההסבר אגב לסוגייה הזו, הוא נידבך חשוב ומרכזי בהבנת תופעת "ההיגוי ההפוך". אז...לא! הוא לא מסביר את זה.
בפועל, לא רואים שום דחיפת כידון, בשום מקום בסרט משום שאולי אתה יודע את זה ואולי לא, הדחיפה הדרושה לשינוי כיוון במיגבלה של נתיב נסיעה צר בכביש ציבורי, היא אפסית ואינה נראית כלל לעין. לא כמו שניתן להראות במגרש.
אז, כבר פעמיים ויותר שאתה מתעקש על השטוייות שמעלה הסרט, על בסיס של עיסוק שיטחי בנושא והתייחסות לא רצינית להבנת הנקרא.
הסרט הזה אינו משכיל איש. מה שכן, הוא עוד יהרוג רוכבים מזדמנים, שיתייחסו כמוך לאוטוריטה המזויפת של הטמבל המסביר. הנושא מוצה כאן אין ספור פעמים, בד"כ ע"י אנשים שלמדו. לא אומנות, לא קולנוע, לא שיווק, לא תקשורת, לא מיגדר ולא כלכלה.
שום ידע אישי לא יצא נשכר מהסרט הזה. הדרך ללמוד לרכב היא לעשות את הקורסים שמציעים בארץ הגופים הידועים העוסקים בכך ולקרוא חומר אמתי העוסק בנושא. ספרים, לא פוסטים וקליפים של מומחים מטעם עצמם.
גם הסרט הראשון אינו מראה טוב מספיק למה הרוכב לא "שבר" ימינה. הוא רק מראה תאונה חזיתית. זה הכול.
אתה טירון בתחום. אז לפני שאתה מנסה לקצר לקוראים את תהליך הלמידה באמצעות גרוי דיון בנושא, הצנע לכת. לך תשקיע ותלמד קודם. קיצורי דרך אינם ממולצים בכול תחום העולה על דעתך קצרת הרוח והשכלה ב"מדעי" רוח, אינה תורמת לרצינות העיסוק בנושא.
 
נוי אתה עושה מעצמך חוכא ואיטלולה

אתה נתפס לזוטות. הוא מדגים כיצד רוכבים בלי ידיים אבל מסביר ומוכיח שזה הרבה פחות יעיל מאשר עם ידיים כי הוא מדגים כמה זמן לוקח לבצע פנייה ורואים כי לוקח הרבה הרבה יותר זמן בלי ידיים מאשר כשמבצע דחיפה קלה עם אצבע אחת ישרה לכיוון אליו רוצים לפנות.
אין כאן הבנת הנקרא אלא הבנת הנשמע.

בנוסף נוי בסרטון הראשון הוא עושה אנליזה מדוייקת של טעויות הרוכב. רואים בהילוך איטי איך הרוכב מנסה לסובב הכידון לימין חזור ושנה אבל האופנוע "מתעקש" לפנות שמאלה כי כל סיבוב לימין מטה האופנוע לשמאל אופנוע המוטה שמאלה נוסע לכיוון שמאל ולא לימין...

אתה נוי, בגישה המתנשאת מרחיק מהאופנוענים את המידע הפרקטי ובלי זה חייהם בסכנה.
אל תשכח נוי שגם ככה האופנוע מסוכן מ1000 סיבות. לא צריך להגביר הסיכון אלא להקל ככל האפשר. לעתים הדגמה מסבירה ומבהירה דברים היטב
 

noy fb 22

New member
אתה באמת מתחיל להביך. הוא לא מסביר למה כשרוכבים "בלי ידיים",

כמו שעושים לעתים גם באופניים, לא נופלים "הצידה.
עזוב את הסרט הראשון, אני מוותר על האתגר שבלגרום לך להבין את מה שאמרתי.
גם פילוסופיית החיים שלך העוסקת בדרך שבה יש לעשות טוב לאופנוענים... שיהיה.
אין לי עניין להעשיר חסרי ידע העפים על עצמם. המשך חופשי בגישת אספקת ה"מידע הפראקטי" שלך.
מבחינתי...מיציתי.
 
איך אני קשור לזה?

אבל אם כבר עירבת אותי והעלית את הנושא - אולי תסביר לנו למה אפשר לרכוב ללא ידיים, איך מתבצעת רכיבה ללא ידיים והקשר של זה להיגוי הפוך, או תפנה אותנו למקום שמסביר זאת ושאפשר לסמוך על ההסבר שלו?
&nbsp
נ.ב. טיפה באיחור, אבל בכל זאת מזל טוב!
 

noy fb 22

New member
תודה. אתה לא קשור...וחוץ מזה, אני משער שאתה יודע את התשובות.

 
וגם נוי, התעלמת לחלוטין מהסירטון שהבאתי בפתיחת השרשור

זה שמדגים תאונה בשידור חי ואת דרך ואופן התהוותה.
 
למעלה