מצלמת דרך INNOVV K1

shayli05

New member
מצלמת דרך INNOVV K1

שלום,
לאחר חיפושים ארוכים למצלמת דרך עם הנתונים הבאים: (אין הרבה)
* חשמל קבוע (לא צריך להטעין)
* נדלקת ומצלמת אוטומטית
* צילום בלופ LOOP
* הגנה על מחיקת קובץ בלחיצה
* עמידה בגשם
מצאתי את המצלמה הזו, האם יש למישהו ניסיון ?
לינק: https://www.innovv.com/the-k

אשמח לשמוע על דגמים אחרים (עם נתונים דומים)

יום טוב

 

מיצו

New member
same same

מה שמשנה זה איכות הצילום, גודל הסוללה, זווית הצילום, וכמובן קלות השימוש וסוג ההתקנה על הקסדה/אופנוע. מה ההבדל בין זו לבין מיליארד דגמים אחרים שנמכרים כמו זבל באתרים סיניים? עוד לא מצאתי אף מצלמה שתתן לי יותר מאשר שעתיים צילום רצוף, אלא אם אתה מתקין אותה קבועה עם חיבור חשמל רצוף, אבל אז אתה צריך "התקנה" ולא לכולם יש את הידע הטכני לעשות את זה (למרות שתכלס זה לא ממש מסובך). הקיצר, מפה לשם, אותו חארטה, או במילים אחרות same same.
 

rusti james

New member
תודה! כמה טוב שהטכנולוגיה כבר זמינה כלכך

אהלן אהלן חבר ומוסד. לכבוד הוא לי לקרוא אותך שוב פה בפורום (כור המחצבת)

&nbsp
המצלמה המדוברת היא מתנה מחבר שבא מחו"ל
ואם אני מבין נכון את דבריך, מיצו, אזי כל עוד מה שמובטח על האריזה יתאים למציאות נראה לי שהמצלמה תעשה את העבודה...
&nbsp
 

noy fb 22

New member
אני משתמש במצלמה דומה (דגם "בוליט"), שמצלמת FHD וצורתה

ה"קליעית" מתאימה גם לקסדה וגם למקומות אחרים. היא פועלת כשעתיים וחצי פלוס בטעינה מלאה, מפיקה סרטים מצויינים ועומדת יפה בטלטולים ובהפיכות הטייה מהירות. חסרונות: היא מפסיקה מעצמה לאחר קטעים של רבע שעה וצריך להפעילה שוב, המקרופון רגיש מאד, מה שמחייב להדביק עליו ריבוע ספוג קטן (משתיק יופי את רעש הרוח ומותיר הייטב את מוסיקת ההילוכים), לא בכול זווית רואים את נורות הבקרה, כך שצריך לחשוב על זה בעת ההתקנה. הנושא הכי בעייתי הוא שהיא מצלמת ב AVI ולא רק ששעתים וחצי "שוקלות" כ 20 GIGA אלא שלא כול תכנה יודעת להתמודד עם המשקל הזה. מחשבים לא חדשים, יאכלו קש כשינסו להריץ בהם את הסרטים.
 

noy fb 22

New member
הי מיצו. אני שמח שאתה "על הקו" שוב.

התשובה מורכבת. היא מצלמת בסדר גמור. אני לא מאלה שמצלמים טיול שלם של חצי יום או יום. אני מצלם רק לקראת קטעי אקשן, ז"א: רכיבה בסיבובים וגם אז אני דואג לכך שיהיו אופנועים בפריים, לא רחוקים מדי. אין סיבה לטעמי, לצלם כביש ריק מתפתל, מה שקורה כשאתה מוביל. למשימה זו, קטעי הרבע שעה בד"כ מספיקים ללא קושי.
אשר להפצה: או דיסקונקי, או המרת הסרט לשיטה השוקלת הרבה פחות. רוכבים איתי כאלה השולטים בהמרות, כך שהסרטים עוברים בקלות בוואטסאפ לכול סמארטפון.
צורת הקליע של המצלמה פשוט מפצה על רוב החסרונות, בנוחיות ההתקנה שלה, היכן שמתחשק.
 

מיצו

New member
מגניב לך, אבל בהתחשב בכך שיש מצלמות דומות בצורה

או בגודל שעושות כל כך הרבה יותר, והרבה יותר יעילות, ומסוגלות לצלם רכיבה שלמה... זה רק אומר שאתה מסתפק במשהו שהוא פשוט לא מתאים. לדעתי כמובן.
לגבי הבחירה לצלם רק קטעי אקשן - זה נחמד מאוד, אבל אם אתה מסתפק בזה אז אתה מפספס את כל הייעוד של מצלמות קסדה. כשהתאונה קורית, או כשההוא מתפרץ לך לכביש, או כשהשוטר בוחר לעצור אותך על עבירה שלא ביצעת - אם המצלמה לא פעלה, זה כאילו שהיא ישבה על המדף בבית. שוב, רק לדעתי כמובן.
 

אא1233

New member
אתה מתכוון ללינק של איביי?

והאם עושה את העבודה? שווה רכישה והתקנה?
חשבתי לרכוש ללא ה GPS וללא הכפתור הקלטה מהירה.

נטו הקלטה בכל נסיעה
 
למעלה