שוקל לרכוש דוקאטי, אשמח לשמוע דיעות

סילא1

New member
שוקל לרכוש דוקאטי, אשמח לשמוע דיעות

שלום!
אספר קצת על עצמי ומה אני מחפש, ואם יש למישהו המלצה על אופנוע שיכול להתאים אשמח לשמוע.

בן כמעט 30, שוקל כ62 קילו (כןכן זה פרט חשוב, אני קל ולכן מחפש אופנוע קל יחסית עד כמה שאפשר) יש לי נסיון רב של שנים ברכיבת שטח, וקצת סופרמוטו והאחרון שלי היה כביש כביש 4 צילינדרים חזק ומשוגע (KLX250 KTM250EXC CR250 DRZ400SM Hornet600 ועוד כמה....)

בכל אופן מחפש כלי שיתאים לנסיעה כל בוקר לעבודה מפלורנטין לנתניה (כ30 ק"מ לכל כיוון) חשבתי על אחד הדוקאטיים למשל המונסטר 826, מצד אחד אני לא רוצה 4 צילינדרים כי זה פשוט מטורף מידי, וכמו שאני מכיר את עצמי אסע חזק יותר מידי.... ומנוע סינגל זה לא מה שבא לי כרגע. ומצד שני לפני כשבוע השכרתי BMW700GS בדרום אפריקה, ומאוד התאכזבתי מהוויברציות שהיו לאופנוע, ממש לא נעים לרכיבה. אולי זה בגלל שהמנוע מנוע 2 ציל' טורי במקום V כמו אצל הדוקאטיים? גם הקלאצ' היה קשה מידי ולא נעים. (לא הידראולי)

אני מחפש כלי באזור ה600-800 סמק פלוס מינוס, עדיף לא כבד מידי מבחינה משקלית, כיף לי לתמרן כלים קלים יחסית, רוצה שהוויברציות יהיו סבירות! (בהורנט 600 שהיה לי הוויברציות היו סבבה לגמרי, כנראה כי זה 4 ציל'. יש מצב בכלל למצוא 2 ציל' בלי וויברציות מוגזמות?). ואם יש קלאצ' הידראולי זה בכלל מעולה.

תודה רבה!
 

Dresdner

New member
לגבי הקלאץ

הדראולי הוא לא ערובה לרכות וההיפך, היו לי אופנועים עם קלאץ הידראולי שלא היו קשים אבל שהיו לחוצים הם הפעילו לחץ להיפתח שוב והיו לי אופנועים עם כבל קלאץ רך ונעים
 
רכבתי על ויסטרום 1000 מודל 2002 עם קלאץ' הידראולי

בעדינות אגיד שהוא לא היה פאר הנוחות לכף יד שמאל
לעומת זאת ויסטרום 650 עם כבל רגיל בקלאץ' היה נעים ונוח משמעותית, שלא לדבר על משקלים ועלויות בעת שיפוץ או דליפת הנוזל ההידראולי.
 
למעלה