המלצה/ מידע בנושא אופנוע תלת גלגלי (קואדרו)

el chameleon

New member
המלצה/ מידע בנושא אופנוע תלת גלגלי (קואדרו)

שלום לכולם,
מחפש מישהו עם ניסיון ומידע קונקרטי.
אני מתעתד להחליף עבודה שתדרוש ממני נסיעה של 65 ק"מ כל כיוון וחשבתי לחזור לדו גלגלי, אני שוקל ברצינות את הפיאג'ו MP3 - 400 או 500 , אשמח לשמוע ביקורות מרוכבים שהיו או שעדיין בעלי האופנוע הזה, אני מחפש להבין בעיקר צריכת דלק, נוחות נסיעה בדרכים בין עירוניות, כביש 6 והכי חשוב- עלויות אחזקה, תדירות טיפולים, צמיגים, רפידות וכו..
כל מידע רלוונטי אחר יתקבל בברכה
תודה לעונים!!
 

בועז בר

New member
קח בחשבון שהיתרון הגדול של התל"ג הוא בסביבה עירונית,

בכיכרות חלקלקים, בפניות חדות ובלימות כשרטוב, על תשתית רעועה ואוחזת בחלקה, וכו'.
&nbsp
בכביש מהיר לאופנוע בינוני ומעלה יש יתרון דינמי לדעתי.
&nbsp
בין התל"גים - הפיאג'ו עדיפים בהרבה על הקוואדרו, מכל הבחינות.
&nbsp
מידע מפורט על כל התל"גים בארץ (ועל קטנועים בכלל)
תוכל למצוא כאן => http://katnoim.co.il/type/three-wheels/
 

el chameleon

New member
תודה על הקישור, הוא מצוין

אני מחפש נתונים של עלויות אחזקה
כל כמה זמן טיפול גדול, מה העלות, צמיגים וכד'
אשמח למידע נוסף
 

בועז בר

New member
החלפות שמן בפיאג'ו כל 10,000 ק"מ, גם במנועי ה-250/300,

טיפול גדול כל 15K (יבואן) או כל 20K (יצרן) *בתלות בדגם הספציפי.
&nbsp
קיטים של רצועה/רולים/פלאג אפשר להביא מחו"ל במחיר מוזל של כ-600-700₪
- אצל היבואן עולה בערך כפול מזה.
&nbsp
צמיגים כרגיל - כ-500 +- תלוי בקוטר ובמותג.
&nbsp
התחזוקה של פיאג'ו בסה"כ די זולה, והמכניקה אמינה מאוד.
 

el chameleon

New member
מעולה, תודה רבה.

זה מכמת לי את העלויות להתחיל לחשב הוצאה שנתית,
יש לך מושג כמה עולה לבצע את הטיפולים ?
תוכל אולי גם לרענן את זכרוני מה עלויות של טסט, סדר גודל ביטוח למרות שהוא תלוי היסטוריה של הנהג..
החלפת צמיגים בערך כל 6K קלומטרים?
תחזוקה זולה ומכניקה אמינה זה תמיד טוב.
 

בועז בר

New member
לכביש שש יש תחביב להפוך צמיגים למרובעים...


בגלל אספלט מעורב ברסק זכוכית, והרבה ק"מ בקו ישר,
אבל עדיין צמיג אחורי יחזיק הרבה יותר מ-6K ק"מ, יותר קרוב ל-10K, ו-15K או יותר לקדמיים.
&nbsp
אגרת טסט = 300₪, וביטוח חובה (בערך 4K) תחשב כאן => http://car.cma.gov.il/
&nbsp
עדיין לדעתי בחירה בקטנוע תל"ג לנסיעות כאלה היא לא כ"כ נכונה.
אני הייתי מכוון ל-NC700/750 של הונדה (יש גם אוטומט)
- חסכוני, אמין, מרווח טיפולים של 12K ק"מ,
ותכונות דינמיות עדיפות על קטנוע רגיל או תל"ג,
בהנחה שיש בידך רשיון A.
 

el chameleon

New member
תודה רבה בועז,

מענה ענייני ומכוון כמו שלך עושים את השימוש בפורומים ככלי יעיל לשיתוף בידע.

בברכה
אייל
 
למעלה