דעתכם על ויסטרום ליטר לעומת וארדרו ליטר?

Cherry Garcia

New member
דעתכם על ויסטרום ליטר לעומת וארדרו ליטר?

הי ,
רציתי להתייעץ איתכם לגבי שני הדושים הנל. אשמח לשמוע דעתכם על האפנועים, מבחינת יכולת תמרון בעיר, יציבות כיוונית מחוץ לעיר, אמינות מנוע וחשמל והשירות של סוזוקי לעומת הונדה.

התקציב עד 40k.
האם יש בשנתונים האלו הזרקת דלק?

תודה רבה!
 

T0MERKE

New member
בוראדרו יש הזרקת דלק

הכלים האלו לא מצטיינים במיוחד בתמרון בעיר, שניהם גדולים מאוד.
מחוץ לעיר שניהם די מהירים ונוחים לרכיבות ארוכות לבד או בהרכבה.
שניהם די אמינים, אין בעיות מיוחדות אם מתחזקים כראוי ומטפלים בזמן.
 

Dresdner

New member
שניהם מוזרקים

הוי סטרום 1000 מרגיש יותר ספורט והווארדרו יותר תיור.
בהשוואה של איכות הווארדרו לוקח ולא בגלל שהוא הונדה אלה בגלל שהוי סטרום הוא לא היציאה הכי טובה של סוזוקי בכל הקשור לאיכות, הכל בוי סטרום 1000 גס.
למרות הנ"ל הוי סטרום מאד נוח למרחקים ארוכים, אפשר לרכב עליו שעות ולרדת ממנו כאילו עשית קפיצה קטנה לשוק.

אישית לא חובב את שניהם והייתי מציע לך לבדוק דווקא את האח הקטן הוי סטרום 650 הוא מוצלח יותר מכל הבחינות חוץ ממנוע קטן יותר
 

Cherry Garcia

New member
מז"א גס (לגבי הסטרום)? תוכל לתת דוגמא?

ומה הופך את הויסטרום לנוח יותר? הגנת רוח? מושב?
 

Dresdner

New member
הכוונה...

שהמנוע מרגיש קצת כמו טרקטור ומערכת ההזרקה לא סגורה על עצמה בסל"ד נמוך, למרות שזה מנוע V השורשים שלו מגיעים מהTL וככזה הוא אוהב סל"ד גבוה שלא מתאים לז'נר של הדו"שים הגדולים, רוב קהל היעד של הוי סטרום 1000 יחפשו העברת הילוכים בסל"ד נמוך ושם הוא עובד גס מה שגרם להרבה רובים להתאכזב ממנו.

לגבי הנוחות הגנת הרוח היא לא משהוא וחלק מתלוננים על ניענועי ראש (תלוי בגובה שלך) אבל כל השאר יושב בדיוק, לא יודע מה בדיוק גורם לו להיות נוח, הוא פשוט כזה, אחד האופנועים הנוחים ביותר שרכבתי עליהם
 

bikbak

New member
ממליץ גם לחשוב על TDM900

מיושן קצת אבל אופנוע תיור חזק, גמיש, אמין.
 

Cherry Garcia

New member
אז ממה שאני מבין, שמנוע ההונדה גמיש וחלק יותר

ההונדה יציב יותר במהירויות גבוהות עם מיגון רוח טוב יותר?

תודה וסליחה על החפירה.
 

בועז בר

New member
מיגון הרוח של הוואראדרו מעולה, וזה לא רק המשקף

שמאפשר לשייט על 120 עם משקף קסדה פתוח (או סגור וכמעט נקי מברחשים...)
אלא גם הפרונט הרחב שמנתב את הרוח מעבר לרגליים.
בגשם קל אני כמעט ולא נרטב.
&nbsp
ב-2010 התלבטתי בדיוק בין השניים האלה,
הלכתי על הווראדרו מהסיבות שאמר Dresdner, ובגלל כמה מחלות כרוניות שיש לחלק מה-ויסטרום הגדול.
מאז ועד היום אני איתו, ואני חושב שזה אומר הכל
 

Cherry Garcia

New member
תודה! איזה שנתון ההונדה שלך?

האם ישנם הבדלים ניכרים (אם בכלל) בין השנתונים השונים?
 

בועז בר

New member
שלי 2004.

2002-3 זה הדגם הראשון, קרבורטורים וחמישה הילוכים.
&nbsp
מ-אמצע 2003 - הזרקת דלק ושישה הילוכים.
&nbsp
ב-2007 שינוי קוסמטי בצביעות ונוסף תא קטן בפרונט.
&nbsp
ב-2011 אאל"ט היה עוד שינוי קוסמטי קטן.
&nbsp
מעבר לזה לא היו שינויים מהותיים, אז הבדל ניכר יש רק בין הדגמים שלפני 2003 ואחרי.
&nbsp
אגב, המנוע מטבעו שורק (או הומה/ פועה/ מצייץ/ איך שלא תקרא לזה...)
בחלק מהכלים זה חזק יותר, בחלק פחות.
זה תקין לגמרי, וגם קיים באופנועים אחרים, אבל בווארדרו זה חזק במיוחד,
ונשמע היטב עם האגזוזים המקוריים החרישיים.
 

Cherry Garcia

New member
תודה רבה! נראה לי שהפור נפל לטובת ההונדה

כן, מכיר את השריקה האופיינית להונדה עוד מימי ההונדה סופרדרים 400
 

Cherry Garcia

New member
ברור. שאלה אחרונה, ואולי אתה הוא לא האיש לשאול

בכמה הם נמכרים ביחס למחירון? ועל פי איזה מחירון העסקאות היום נסגרות (יצחק, מוטו, וכו)?
 

בועז בר

New member
מוטו כבר לא קיים, רק לוי יצחק.

כשמוטו נסגר, המחירון של הווארדרו בלוי יצחק היה נמוך בהרבה מהמחירון האחרון במוטו,
אז בתקופה מסוימת הם נסחרו מעל המחירון של לוי יצחק, אבל אני לא יודע איך זה היום.
 
למעלה