בטיחות מובילה לאסון

מנשה ש

New member
בטיחות מובילה לאסון

[URL]http://alaxon.co.il/?p=77139[/URL]
האם הרעיון הוא לרכב על אופנוע עמוס מערכות בטיחות במנטליות של של אופנוען בניינטיז? או האם טעות לכנות אותן "מערכות בטיחות" ויש לכנותן למעשה"מערכות שיפור יכולת רוכב"?
 

אם פי 3

New member
מעניין

ויש גם גורמים נוספים שמצטרפים: כשיש טכנולוגיה, אנחנו מנוונים את היכולת שלנו להסתדר בלעדיה, ולא מסתדרים כשהיא מגיעה לגבולות שלה, או מתקלקלת/נעדרת.
&nbsp
וגם טעויות של הטכנולוגיה, לפעמים מסוכנות יותר.
יש לי באוטוליסינג מוביל איי. כבר קרה שהוא צפצפף צפצוף של התראה חמורה בלי שום סיבה נראית לעין. התגובה האוטומטית היא לבלום, לחפש מה פספסתי. זה עלול לגרום לתאונה.
&nbsp
 
מובילאיי זו דוגמה מצויינת

זו מערכת שמעודדת את הנהג להיות פחות עירני על הכביש.
המערכת מזכירה לי את זהבה גלאון
 

avihersh

New member
תגובתך מזכירה את אורן חזן.....


בחר את הקלישאה שמתאימה לקשקוש שכתבת - נמוך מים המלח, או סימון מטרה סביב חץ השמצה ...
 

noy fb 22

New member
במקרה או לא במקרה, בחוגים הקרובים לי אין יותר מדי אוהדים של

של הגברת הנ"ל.
אם תחשוב על זה, עצם קיומה (הפוליטי) מבהיר לכול עד כמה הדמוקרטיה שלנו סובלנית וזאת, למרות העובדה הידועה שאין חולקין עליה, שדמוקרטיה מתקשה בד"כ להגן על עצמה מפני "מהרסיה ומחריביה....", יותר מאשר צורות שלטון ריכוזיותיות יותר.
העובדה היא שכמו פטריות אחרי כול גשם, יהיה לה תמיד מה לומר בגנות השלטון ויהי מה. זו נחמת טפשים אמנם אבל היא תמיד יכולה להתנחם בחברת הטמבל המוליך את האופוזיציה (אופוזיציה עאלק...), שיאמר השכם והערב ובכול הקשר אפשרי את הצירוף: "ביבי לא מסוגל" בקולו הצייצני.
לא הייתי מתייחס בשום תרחיש לתופעת ה"אורן חזן". יש גבול להתבזות עצמית...

אפרופו הנושא לשמו התכנסנו.....המחקר ההוא (עם הכובעים) מסמל הייטב בעיניי את תשוקתם הבלתי נלאית של האוחזים בתארים רוחניים, להצדיק את האוקסימורון הידוע המכונה: "מדעי הרוח". אין דבר כזה. ה"מחקר" הזה כול כך מחורר וחלול עד שעדיף היה לשדך אותו למשהו הקשור לגבינה שוויצרית.
 

מנשה ש

New member
מזמן לא שוחחנו

עזוב את זאת ממרץ, קח את ח"כ עומר בר לב מהעבודה. אסכם לך מה שהוא אומר:
1. בחמאס מוכנים להסכם של פירוז עזה בתמורה לפיתוח כלכלי ואזרחי. רק שאף אחד בממשלה לא רוצה לדבר איתם. ממשלת ישראל גם דואגת לפוצץ את האיזור באיזה שהיא פעולה יזומה, כאשר הצד השני מתקדם יותר מדי ברצונו לפתרון.
2. צריך לבחור בין מדינה דו-לאומית שאינה דמוקרטית ואינה יהודית, ובין פתרון מדיני והחזרת שטחים. בניהול נכון, הפלשתינאים אינם שום איום אסטרטגי על מדינת ישראל.
3. מדינת ישראל צריכה להיות קודם כל דמוקרטית, והיהודית היא לא יותר מחוק השבות. שהדת היהודית האורתודוכסית תישאר בגדרות האישיים של המאמין ולא של המדינה.
בר לב, למי שלא יודע, הוא שמאלן ומפקד לשעבר של הסיירת. שילוב קטלני לימנים.

ואגב, מדעי הרוח אינם אוקסימורון, אבל כאן נשקע באמת לדיון תרבותי.... סליחה, שמאלני עמוק מדי.
 

avihersh

New member
חבל לך. נוי 22 היה טייס בשייטת מטכ"ל...

הטיס מיראז'ים, עוד לפני שנולדנו...
 

noy fb 22

New member
עזבנו אותה.ברלב איננו הראשון ששיאו האישי מצוי הרחק מאחוריו.

רבים הם אלה המנסים להמשיך ולנסוק מעלה למרות שכישוריהם ו\או הקשרים שהעניק להם אבא שהיה מישהו, אינם תואמים את "דרישות המקצוע" של האמביציות האישיות שלהם. איילון, ברלב, בורג, בוז'ינקה...לא פעם התפוח והעץ אינם מצויים בסמיכות של ממש...הרשימה ארוכה וידועה לכול.
ועכשיו לטיעונים שהעלית:
1. בחמאס מוכנים בעיקר להשמדת ישראל בהזדמנות הראשונה שזה יסתייע בידם. שום פיתוח כלכלי לא יפסיק חפירת מנהרות וייצור רקטות ומתאבדים שטופי מוח ורפי שכל. שנים "דיברנו". ציפי עשתה מזה מפעל חיים. ומה יצא?
2. ברלב הוא אסטרטג די קטן למרות שהיה מן הסתם חייל מצטיין. אנחנו לא חייבים לבחור שום דבר, כדבריו. לעומת זאת, המצב הנוכחי חייב להמשך והוא עדיף על שתי האופציות גם יחד. נידונו לחיות על חרבנו בשכונה הזו ורק השוטים טומנים ראשם בחול וחולמים על אזור אוטופי. זה לא יקרה בעתיד הנראה לעין ומי שסבלנותו אינה מספקת, שיתכבד ויארוז את המזוודות. הוא לא הראשון שיעשה כך ונמושות תמיד היו כאן בשפע.
3. אני מסכים אתך כמובן, באשר למקומה הנכון של הדת בחיינו וגם, אנו הימניים, עומדים המומים ונפעמים בפני פניני הלשון והתובנות העמוקות אין קץ של "מפקד הסיירת". חבל שהוא לא המשיך להשקיע בסיירת שלו, כאזרח. התבונה הדרושה להנהגת מדינה במים סוערים, אינה בדיוק יוצאת נשכרת מכישורים של מפקד סיירת או שייטת או...מה שמזכיר לי: החבר אבי הירש - לא מהיום - הוא סתם מתוסכל אסרטיבי ידוע. חבל לבזבז עליו...
 

jekyll1

New member
תמיד יצוץ לו

אותו אחד שיקח את הטוב משני העולמות ויציג אותו לפני קוראי פורום נכבד זה . למקרה שלא תבין או את השמאל של השמאל או את הימין שבימין. רוב העם באמצע. אנחנו רק מריחים את אלו שהכי מסריחים
 

noy fb 22

New member
לצערי איבדתי אותך די בהתחלה, או שהסטלן של הפורום

החל להשתמש בניק שלך...
 

avihersh

New member
לא יודע לגבי "רוב" ובטח שלא לגבי "עם"..

בכל מקרה "מרכז" ומפלגות המרכז לדורותיהן, הן ניסיונות ריקים, אופורטוניסטים לומר דברים שעושים נעים באוזן... יום אחד לפיד לובש שטריימל, ולמחרת טישרט שחור, יום הוא אוגף את ביבי מימין, ולמחרת הוא משמיע דעות משמאל למר"צ... רק למצוא חן, לא להרגיז אף אחד, ולהמשיך הלאה כאילו כלום. מי ששמע לעצתו של לפיד, ולא קנה דירה הפסיד מאות אלפי ש"ח. כעת במקום שר אוצר כושל, הוא מנסה את מזלו בתור שר חוץ כושל.

לפיד הוא רק חוליה בשרשרת ארוכה של מפלגות מרכז, שמחלישות ומנוונות את הממשל בישראל. מד"ש ועד לפיד, מגיע כל פעם המושיע התורן, מבטיח "לתקן עולם", מותיר חורבן ונזק, ומפנה מקום לשרלטן הבא.

התמימים שמחפשים את ה"מנהיג הבא" מחשבים מסלול מחדש, כי פראיירים לא מתים, רק מתחלפים.
 

noy fb 22

New member
נכון מאד, מא' ועד ת'. רק ש"התמימים שמחפשים את המנהיג הבא",

ממוקמים ברובם - איך לא? -ב"מדינת דן", ממוגנים הייטב באמצעות דרכון זר, אוצרים בחובם אפס ידע על ההסטוריה של העם היהודי ועל הסכסוך המתמשך עם המוסלמים ומרגישים - בין הפוקצ'ה למאקיאטו ולצ'ינגלה - שההשכלה הרוחנית שלהם (תקשורת\תיאטרון\קולנוע\ספרות השוואתית ואומנות), ממקמת אותם "במקום של הגות עמוקה ובעיקר מאד מאד נאורה".
 

gray

New member
היא בעיקר גורמת לנהג לנתק אותה

כמו לנהוג עם ילדה היסטרית באוטו.
 
למעלה