3.5 הגיגים על מכירות הדו"ג בארץ ב-2015

אנחנו מדינה עם סביבה עויינת לדו"ג

זה מתחיל בתפיסה הכללית בציבור שאנחנו סתם משוגעים, ממשיך במחיר רכישה כפול מחו"ל, מחירי ביטוח מטורפים, מחירי גבוהים לחלפים ואביזרי רכיבה, נהגים (וחלק מהרוכבים) ללא תרבות נהיגה ותשתיות לא סלחניות

שכחתי משהו?
 

noy fb 22

New member
שוב סחתיין על ההשקעה כרובי.

נדמה לי שהמאפיינים עתיקי היומין, הישנים וה"טובים" המגדירים לנו את סוגי הרוכבים שאנו פוגשים בכביש ובשטח (ומתוך כך מגדירים גם את מה שהם רוכשים...), עדיין שרירים וקיימים.
הרוב השולט הוא רכוב קטנוע. הוא לא אופנוען בכלל והכלי משמש אותו לצורך התמודדות עם פקקי מדינת דן, אם לשם התניידות גרידא ואם לצורך עבודה כזו או אחרת. הם - כפי שאמרת - בכלל במספרי רכישה מעולם אחר.
הבעייה היא שדי מסוכן להסיק משהו בקטגוריית האופנועים, כשמספרי הרכישה האופייניים נעים בין 5 ל...50.
האופנוענים האמיתיים ירכשו בד"כ BMW אם הם גם אמידים, או משהו אחר שאופיין בקפידה ע"פ נסיונם ארוך השנים, בד"כ לא כלי זול. הם יתמידו הכי הרבה.
היאפים החדשים יתנסו באופנוענות מוחצנת כמובן וירכשו רק אקזוטיקה איטלקית. חלקם הגדול ינטוש את התחום לאחר מספר שנים...בהעדר מזגן, DVD ומסך מגע גדול ובעיקר, כשימאס להם להתארגן לקראת רכיבה המתרחשת פעם בחודש...
מיעוט זניח מהם, שיסתגל לאופנוענות בזכותה של רכיבה יומיומית, יתמיד זמן ארוך יותר.
גילאי הביניים שאינם אמידים דיים, ירכשו אופנוע קטן וזול יחסית או גדול ולא חדש, ע"מ למצב עצמם בפוזה האופנועית...עד שיתעייפו, או יחוו ארוע לא נעים ויקבלו רגליים קרות. הם יתמידו בתחום מעט יותר מאשר היאפים אבל ינטשו בזמן כזה או אחר.
נותרו הפרחחים. בד"כ בבונים נטולי משהו הראוי לתיאור, שדרכם זימנה להם בוכטה המספיקה ל RRR + קאמלבק וציוד מלא. הם זמניים על הכביש...
אני די בטוח שבחלוקה הזו, תוכל בנקל להסביר מי קנה 15 כאלה או 18 מההם. בשטח אגב, זו תמונה דומה. רק היצרנים הם אחרים והגיל הממוצע של הרוכבים נמוך יותר.
 

מיצו

New member
אני חושב

שמשמעות המושג "קאמלבק" מתייחסת לתיקים המכילים מי שתיה. אתה התכוונת לאותה גיבנת שנמצאת בחלק מחליפות המירוצים, לא? אם כן, זה לא זה.
 

noy fb 22

New member
חשבתי לתומי שהגיבנת מנוצלת לאחסון מי שתייה...תודה על התיקון.

 

מיצו

New member
היא עשוייה לאחסן מי שתיה, אבל ברוב המוחלט של המקרים

זה לא הייעוד שלה.
&nbsp
לעיתים היא מאחסנת ציוד טלמטריה (במירוצי מוטוג'יפי למשל, אאל"ט), לעיתים היא משמשת לצורך איוורור, אבל בעיקר היא משמשת לצורך הקטנת מערבולות אוויר שנוצרות מאחורי הקסדה של הרוכב ועל ידי כך מקטינות באופן משמעותי נענועי ראש ואפילו רעש.
&nbsp
המושג "קאמלבק" מתייחס ספציפית לתיק גב שמכיל בתוכו שלפוחית של מים שאותו אפשר לשתות דרך צינורית.
 

odansky

New member
בניגוד לקאמלטו שזה גם משהו שונה במקצת


 

jekyll1

New member
אגב

שמעתי היום שהחל מחודש פברואר ב- 6 נתצי"ם תהיה לאופנועים אפשרות להתחלק בנתיב. ניסיון לחצי שנה. אולי בכל אופן מישהו הבין שלאופנוע / קטנוע יש + על מכונית ביחוד בערים הגדולות
 

מיצו

New member
בדיחה עצובה. היום שמעתי אותה, לא צחקתי.

הנה, אלה הקטעים שבהם משרד התחבורה הואיל בטובו לאפשר לנו לנסוע.
&nbsp
שידפיסו את המפה הזו על נייר וינגבו איתה את הישבן.
 

jekyll1

New member
אז העניין הוא בזה

שנפרץ קו התנגדות ( לא בבורסה) של איסור נסיעה בנת"צ. וכפי שאנחנו יודעים שיטת הסלמי תוכיח את עצמה גם כאן.חוץ מזה שלהיות אופטימים זה נחמד. לך תדע אולי הפיילוט יהיה חיובי ויתנו עוד כמה סוכריות.אגב הוזכר העניין של רוכבי דו גלגלי שהתפקדו לליכוד והנה אנחנו מריחים בחירות פנימיות בליכוד וכל אחד ממקסם את האפשרויות.
 

gilbmx

New member
במקרה הזה לא בטוח

לך תזכור באיזה קטע מותר ואיזה אסור. מתכון לקנס. וזה עוד ניסוי.
אני ממשיך להשתחל. אחלו לי בהצלחה.
 

avihersh

New member
לא כזה מסובך. מספר הקטעים מועט...

מעניין אם המשטרה תאכוף את הפיילוט. בתוך ת"א כלי רכב פרטיים נוסעים ללא חשש בנת"צ. שלא להזכיר רוכבי דו"ג.
 
למעלה