סיבוב אופנוע במקום על הרגלית

תחפש בספר רכב של האופנוע שלך

סיכוי לא רע שתמצא הערה לגבי היותה של הרגלית סטנד שמיועד לאופנוע בלבד ושאפילו ישיבה על האופנוע כשהוא נשען עליה אסורה.
 
אכן, כך כתוב בספר המשתמש...ופתאום אני מוצא את עצמי

מעיין בו, מה שלא עשיתי בעבר, תודה לך.... ולשאר העונים כמובן.
התעקשתי כי מאוד קיוויתי, נראה שאקפיד למלא את הוראות היצרן.....
 
כמה פעמים ישבת על האופנוע כשהוא על רגלית צד?

ויש כאלו שאפילו מתרגלים ככה תנוחת גוף.
אז נכון שזה לא משקל מלא של האופנוע אבל זה הרבה יותר מרק אופנוע שנשען.
מצד שני יש אופנועים לדוגמא קאסטומים שהרגלית נראית ממש ארוכה ולא נראה לי שזה מעשי.
בפועל יוצא שכמעט אין לחץ צידי על הרגלית כי היא כמעט ניצבת לקרקע
ככה זה אצלי בבנדיט.
 

אם פי 3

New member
אני תמיד

עולה ויורדת מהאופנוע רק כשהוא על הרגלית (לא נראה לי שאני מסוגלת לשמור על היציבות שלו תוך כדי העליה, בגלל היחס בין הגובה והמשקל שלו, לגובה/כוח שלי...).
אבל זה סוג אחר של כוח, עם פיתול.
נראה לי שיש שתי נקודות בעייתיות: 1. העברת כל משקל האופנוע על הגוף שלי - אולי זה בגלל היותי מאותגרת אנכית
אבל אני לא בטוחה שאצליח להחזיק אותו ככה בלי ליפול - וגם ליישר אותו אחר כך.
2. הסיבוב כשכל משקל האופנוע על הרגלית.
&nbsp
אבל זה לא נאמר מתוך ידע, אלא רק "נראה לי". אולי טועה.
 
אני מציע לקנות אופנוע עם ג'ק אמצע ואז אין בעיות כאלה

נאמר בחיוך של קסטומאי עם אופנוע שמישקלו קרוב ל300 ק"ג וקל לסובבו על הג'ק אמצע למרות שלהעלות אותו על הג'ק אמצע לא הכי קל בעולם (אולי אני לא קסטומאי שמן מספיק כמו הקסטומאי האמריקאי המצוי)

ובטח שלא רצוי לסובבו על הרגלית צד.
 

biker34

New member
כפתרון של פעם ב...סביר

לא מומלץ כפתרון קבע.
&nbsp
הרגלית לא תעמוד בעומס.
 

avihersh

New member
אפרופו רגלית, ממליץ על המוצר הבא, אשר מגדיל את שטח המגע

של הרגלית עם האספלט, מקטין את הסיכוי לנפילה, ושומר טוב יותר על הרגלית והתושבת שלה.

מותאם אופנוע.
 

noy fb 22

New member
על מה זה שומר בדיוק? זה בסה"כ מונע שקיעה באדמה רכה\

בדשא או באספאלט חם...
מספיק שיש לך בתיק לוחית קטנה ואתה מסודר בלי לבזבז מאות שקלים (כולל המשלוח כמובן).
 

avihersh

New member
זה "בדיוק" שומר על ראש הרגלית....

תחשוב בכיוון של קורוזיה, שחיקה, וכמובן הגדלת שטח המגע עם הקרקע, מקטינה את הלחץ על הרגלית והמכלול שלה.

נכון, אפשר להתנייד עם לוחית קטנה בכיס. אבל מצאתי כי שווה להוציא 30 פאונד של משהוא שיהיה צמוד לרגלית - כל העת.

אתה מוזמן להגיע למסקנה שונה
 

noy fb 22

New member
אני מצדד בזכותך למצוא על מה אתה מוציא את כספך כמובן.

יחד עם זאת, מעולם לא נתקלתי בבעיית קורוזיה ב"סולייה" היצוקה של הרגלית, אני ממעט לרכב כשהסולייה נגררת על האספאלט...אז גם אין לי בעיית שחיקה.
ה"מכלול" שהזכרת אינו מוטרד מהלחץ אלא מהכוח. גם אם תשים למטה סולייה של גמל סודאני, הכוח על המכלול (הציר, השילדה, הזרוע עצמה), לא ישתנו.
יותר מטריד אותי לרכב עם משהו "זר" המולבש על הרגלית, בקרבה כה קטנה לשרשרת ולגלג"שים.
 

avihersh

New member
אתה צודק. תעטוף את הרגלית בצמר גמלים...

רכשתי, מרוצה, ממליץ. מיצינו ?
 
חיפוש מהיר באיביי מוצא פתרונות זולים יותר

בכ20 שקל כולל משלוח למרות שלא ניראה לי שזה ניצמד לרגלית
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...ash=item235da3e1a5:g:3OgAAOSw3ydVo1Gd&vxp=mtr

בכ60 שקל כולל משלוח לKTM
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...ash=item2ca26fe6e6:g:QwQAAOSw3ydV4uxZ&vxp=mtr

בכ66 שקל כולל משלוח לCB1000R
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...m4aedf315de:m:mWoPvmQCt7Y4EWrvB7jgKIA&vxp=mtr

ויש עוד מלא שונים כאלה

 

avihersh

New member
לחלקים רבים יש חלופות זולות יותר. חלקן איכותיות...

הבחירה שלי ב RG היא בשל היותם ספק מוכר, עם מוניטין ומסורת. החלקים הספציפים והאוניברסלים שלהם באיכות גבוהה. אני רגוע, כאשר אני משעין את האופנוע על חלק שנמכר ע"י RG. לי זה שווה עוד 100 ש"ח,...
 
מיליון תגובות למה לא להשתמש ברגלית קיבלת, הצעה אחרת לא...

אתה יכול לנסות לייצר אצל בעל מלאכה (או אפילו בעצמך אם יש לך את הכלים לכך) משהו כזה:
https://youtu.be/FeS3R55LrkU
http://trackmoto.com.br/

סה"כ נראה דיי פשוט לייצור. אם זה נראה לך ואתה רציני לגבי זה אפשר אפילו לנסות להרים קבוצתית. אולי אפילו דרך אותו בית מלאכה שעושה למוטי מור את הקבוצתית של העגלות.

אם זה היה עם גלגלים שיכולים להתמודד גם עם אדמה רכה (בניגוד למשטח מרוצף וכו') הייתי גם בעניין.
 
למעלה