החלפה של צינורות בלם.

Axiel

New member
החלפה של צינורות בלם.

לפי הספר כתוב להחליף כל 4 שנים.
בפעם האחרונה שהייתי במוסך, ביררתי ונאמר לי שלא מחליפים אלא אם כן יש סיבה טובה.

אני לא יודע על מי לסמוך אז מה עושים?
נניח ואני בוחר לעשות, כמה אמור לעלות העסק (קלאצ׳, קדמי ואחורי)?
האם שווה לקנות צינורות פלדה שזורים? האם יש מקום בארץ שמוכר אותם במחיר הגיוני או שרק מחו״ל?

סליחה על החפירה, תודה רבה לעונים.
 

Vaderom

New member
אז ככה

הספר אכן טוען שצריך להחליף כל 4 שנים. הצינורות המקוריים לרוב מגומי שמתייבש, מתרחב ונסדק עם הזמן. ככל שהזמן עובר, גם התגובה בידית נהיית ספוגית יותר (בכלל שהצינור כבר לא שומר על צורה) וגם הסכנה לסדק ופריצה מתגברים.
&nbsp
הרוב לא מחליפים כי זו הוצאה, ומה זה כבר משנה, גם ככה עובד, לא? אז זה למה המוסך שלך לא מחליף.
&nbsp
אם כבר אתה מחליף, שזה רעיון לא רע בפני עצמו, תחליף לפלדה שזורה. זול יותר ממקורי, עושה עבודה טובה יותר ומחזיק סוג של לנצח. עלויות - תלוי לאיזה אופנוע וכמה צינורות, אבל קח בחשבון סדר גודל של 600-800 שקל אם מדובר בזוג קליפרים מקדימה + קליפר מאחורה + קלאץ' לצנרת מחברה נורמלית בהזמנה מחו"ל.
&nbsp
אני ממליץ להזמין מחו"ל. תוכל לקבל סט במחיר משמעותית זול מאשר בארץ. תזמין קיט יעודי לאופנוע שלך של חברה מוכרת (GALFER, HEL, VENHILL, EBC ועוד) - תחסוך צרות בהרכבה ותקבל מוצר טוב ובדוק.
&nbsp
לא יודע מי מחזיק קיטים בארץ. יש את טכנו צינור שעושים צינורות לפי דוגמא בהזמנה אישית והם מוסמכים ליצר צנרת בלימה. לא יודע כה העבודה שלהם איכותית (שמעתי כל מיני תגובות) אבל זו אופציה (אם כי אין להם מבחר בצבעים והם יקרים יותר מלהזמין צנרת מחו"ל)
&nbsp
בהצלחה!
 

Axiel

New member
תודה רבה!

הסתכלתי על המחירים ונראה שכולל משלוח ו-40% מס יוצא סביב ה- 1200 לכל שלושת הצינורות. אני אבדוק במוסכים, אולי אפשר יהיה לסגור על סכום סביר אם זה כולל את ההרכבה.
&nbsp
ראיתי שיש יבואנים בארץ של גלפר, אולי אפשר יהיה לברר דרכם.
&nbsp
בכל אופן תודה רבה על המידע.
 

noy fb 22

New member
השתמשתי הרבה בצינורות חליפיים. וודרום אמר לך הכול פחות או

יותר ולי מעולם לא היו לי בעיות אתם.
הסיבה שבגללה רכשתי צינורות שזורים היא כפולה.
לטעמי האישי, התחושה בבלם הקדמי נוקשה יותר ואין תווך מעבר ארוך עד למקסימום הלחיצה. לי אישית זה עדיף. זה נובע מן העובדה שהחתך של הצינורות השזורים קטן יותר, ולכן הכוח ההידראולי המופעל על ההיקף (שהוא קטן יותר כאמור), "מנפח" פחות את הצינור.
תמיד כשהחלפתי, הצינורות המקוריים היו עדיין תקינים לחלוטין.
וגם, אפשר לבחור צבע וזה ניראה יותר COOL.
 
למעלה