לקראת מצדה 2015

מיצו

New member
קריאה לחובשים

*** קריאה לרוכבים חובשים מתנדבים ***
&nbsp
כמו בכל שנה, אנחנו קוראים לרוכבים שהם גם חובשים להתנדב להגיע עם ציוד ע"ר בהתאם להסמכתם. יש לנו מספר קטן של חובשים כעת, אבל אנחנו צריכים עוד לפחות 5, ואם אפשר יותר מה טוב, כדי שיהיו מפוזרים לאורך כל השיירה הארוכה.
&nbsp
מזכיר - בכל מקרה חירום לא עלינו יש לפנות לקבלת עזרה רפואית כמקובל בכל אירוע תאונת דרכים. החובשים שיימצאו בתוך הרוכבים יכולים לתת מענה ראשוני ובסיסי בהתאם להסמכתם, עד להגעת צוות רפואי של מד"א.
&nbsp
&nbsp
 

מיצו

New member
תזכורת בטיחות

בטיחות מעל לכל!!!

קודם כל ולפני הכל - את האגו אנחנו מאפסנים בבית בכספת בלילה של ערב ראש השנה, ה- 13.9. למי שאין כספת, אפשר להשאיר אותו אצל האישה או בני המשפחה שנשארים בבית. לרכיבה כולנו מגיעים נטולי אגו. זה תנאי ראשון. מספיקה תאונה אחת כדי להרוס את הכל. כנ"ל לגבי המתפרעים הקבועים בכביש הגישה שחושבים שזה מגניב לתת גז ולדפוק וילים. זה לא. רוצים להיות אידיוטים? תעשו את זה בבית שלכם.

אני מזכיר לכולם: זו רכיבת לילה, רכיבה מסוכנת, רכיבה מתישה, רכיבה מאתגרת מאוד עבור אנשים רבים. לכן כולנו, בלי יוצא מן הכלל, חייבים להקפיד על רכיבה סופר זהירה, באחריות, בלי עקיפות מימין, בלי השתוללויות. כמו שצריך, כמו בספר.

קטנועים, אופנועים קטני נפח, קאסטומים, דו"שים, קרוזרים, אופנועי ספורט, ליטר פלוסים - כולם, בבקשה שמרו בהקפדה יתרה על רכיבה אחראית. מה שאתם עושים בבית שלכם, בשכונה שלכם, בכבישים שלכם - זבשכ"ם. אבל פה, בבקשה הקפדה יתרה כאילו הכל תלוי בזה.

לרכיבה מצטרפים המון אנשים שאין לנו קשר יומיומי איתם, וחלקם כאלה שלא ממש מקפידים על רכיבה נכונה (בין אם כתוצאה מפוזה או אם זה כתוצאה מחוסר ידע ורכיבה שגוייה). אנחנו חייבים לעזור לכולם להגיע לשם בשלום, בלי לסכן אף אחד, ובלי לפגוע לא בעצמם ולא באחרים. כך גם בדרך הביתה.

את הרכיבה ילוו שוטרים ממשטרת התנועה הארצית (את"ן) בניידות גלויות וסמויות, ובאופנועים גלויים וסמויים של המשטרה. גם בדרך לשם, וגם בדרך חזרה. תזכרו את זה בבקשה, אם במקרה מתעורר ה"קופיקו".

אחרי כל האמור - אם אתם לא בטוחים ביכולת שלכם להגיע לשם ובחזרה הביתה בשלום, אם אתם חוששים מהרכיבה בלילה, אם אתם לא מרגישים בנוח לרכוב בקבוצות עם רוכבים אחרים, אם אתם עייפים, אם סתם לא בא לכם בטוב - תשארו בבית. עדיף לישון שנת לילה בטוחה וטובה במיטה שלכם, מאשר לחשוש כל הדרך לשם ובחזרה. אני קורא לכל אלה - הישארו בבית. עדיף ככה, תמיד תהיה שנה הבאה.
 

מיצו

New member
האותיות הקטנות

הסרת אחריות - מארגני האירוע עושים ככל שביכולתם להפוך את הרכיבה לבטוחה יותר, אבל זו אינה רכיבה מאורגנת, אין מוביל, אין מאסף, אין מרשלים ואין מי שמחזיק לכם את היד. כל אחד רוכב בציר בזכות עצמו, ועל דעת עצמו. בעצם השתתפותם כל רוכב או רוכבת מצהירים בזאת כי הם עושים זאת על אחריותם האישית בלבד, וכי בשום צורה ואופן לא יהיו מארגני האיוונט אחראים לשום תקלה, תאונה, פגיעה, פציעה או נזק שעלול להיגרם לכל אדם או רכוש בגלל השתתפותו ברכיבה זו. אנו מבקשים מכל מי שיבחר להצטרף לעשות זאת רק לאחר מנוחה מספקת ולשמור על כללי רכיבה נכונה ובטוחה.

על כל רוכב לוודא את תקינותו המכאנית של האופנוע/קטנוע שעליו אתם רוכבים, להקפיד על שימוש בציוד מיגון תקין (קסדה, אטמי אוזניים, כפפות, מעיל איכותי וממוגן, מגפי רכיבה ורצוי גם מיגון ברכיים ומיגון גב. מי שרוצה לבוא עם חליפת רכיבה ולהיות ממוגן יותר, מצויין).

בנוסף, כל רוכב אחראי על קיומם של רישיונות וביטוחים כחוק, ומצהיר בזאת שיקפיד על רכיבה נכונה ולא מסוכנת לעצמו ולסובבים אותו. מי שלא מכיר את הכבישים ורוצה לרכוב לאט יותר, שירכוב במגבלות שלו ולא של מי שרוכב לפניו או מאחוריו.
 

מיצו

New member
רכב חילוץ

בחסות מטרו מוטור יבואנית סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה בישראל - מצטרף לשיירה העיקרית היוצאת מחצי חינם ברחוב משה דיין באזה"ת מערבי בראשל"צ, ונוסע איתנו לאורך כל הציר דרך ערד עד למצדה. הוא עושה את אותה דרך חזרה בבוקר. החילוץ על בסיס מקום פנוי בלבד, וממקום החילוץ ועד לנקודה מרכזית עד לצאת החג. חילוץ משם ולכל נקודה אחרת בארץ באחריות הרוכב בלבד.
 

מיצו

New member
נקודת מפגש למגיעים מאזור המרכז

נקודת המפגש העיקרית לבאים מהמרכז והצפון במגרש החניה של "חצי חינם" אשר נמצא בצמוד לרחוב משה דין פינת רחוב לישנסקי באזור התעשייה המערבי בראשון לציון. שעת הכינוס נקבעה השנה ל- 00:00 בלילה. כולם מגיעים לשם מתודלקים. ראשוני האופנועים יוצאים לדרך ב- 00:30.

 

מיצו

New member
ציר רכיבה למגיעים מאזור המרכז

ציר רכיבה עיקרי:

1. איילון דרום (כביש 20)
2. כביש 4 דרומה עד מחלף אשדוד
3. כביש 41 מזרחה לכיוון מחלף גדרה החדש
4. כביש 40 דרומה דרך צומת ראם, צומת קסטינה, צומת פלוגות, עד לאזור מאחז (צפונית לבית קמה)
5. שינוי במסלול - לא עוצרים בבית קמה עקב השינויים בכביש 6 החדש דרומה
6. שינוי במסלול - כביש 6 החדש לכיוון צומת דבירה (מקטע 1 במפה הרצ"ב) - זהירות ומעקב קפדני אחרי השילוט החדש, זהירות ברכיבה!!!
7. שינוי במסלול - כביש 40 דרומה, ואז שוב לכביש 6 החדש לכיוון כביש 31 וצומת שוקת (הציר אמור להיפתח בסוף השבוע הבא - מקטע 2 במפה הרצ"ב) - זהירות ומעקב קפדני אחרי השילוט החדש, זהירות ברכיבה!!!
8. נקודת עצירה לתדלוק וריענון - תחנת דלק "פז" בצומת שוקת על כביש 31 (עד כאן - 95 ק"מ מנקודת היציאה)
9. צומת שוקת מזרחה על כביש 31 לכיוון ערד - זהירות בכיכר חורה (כ- 2.5 ק"N אחרי צומת שוקת), וזהירות מפני חיות חוצות וחפצים על הכביש!!!
10. נקודות עצירה לתדלוק וריענון למי שצריך - תחנות דלק "פז" ו"דור אלון" בכניסה לערד
11. ירידה על כביש 31 (ירידות של סדום-ערד) לכיוון ים המלח - זהירות בעיקולים, הצמדו לימין, אל תעקפו בצורה מסוכנת את האיטיים!
12. שפך זוהר צפונה על כביש 90, חולפים על פני מלונות ים המלח משמאל - עבודות עקב הגבההת הכביש, זהירות מפני כביש שומני וחלק בגלל המלח והלחות המצטברים עליו בלילה!
13. פניה שמאלה לכביש הגישה למצדה

סה"כ, מנקודת הכינוס ועד למצדה - כ- 175 ק"מ



 

מיצו

New member
חניה בחניון מצדה התחתון לאופנועים ורכבים מתלווים

אופנועים נכנסים פנימה ומסתדרים בשורות צמודות, רווחים צמודים, עד הסוף, מבלי לחסום את הכניסה.

רכבים חונים בחניון הכורכר שנמצא אחרי הש"ג - אין כניסה לרכבים (פרט לבעלי תו נכה) אל תוך החניון השמור לאופנועים

רצ"ב המפה (תודה לאיתמר בן).

דגשים בחניה:

לא חוסמים את כביש הגישה על מנת לאפשר מעבר נקי לרכבי ביטחון וחירום במקרה אסון, לא סותמים את החניון, להיכנס פנימה עד הסוף

דגשים לניקיון:

כל אדם משליך את הפסולת שלו לפח אשפה או שקית אשפה, לא משאירים זבל ולכלוך אחרינו!

 

eladgabso01

New member
יכול להיות שכדאי להוסיף את הפסקה לגבי חניית מכוניות

שמי שלא ימצא מקום למעלה יכול חנות בחניה הגדולה ( כ 800 מטר לפני השער)
במקום שעושים את מופעי האופרה,

להערכתי יחסית מעט מכוניות יוכלו לחנות למעלה, מה שרשום חניה מספר 2 זה מקסימום 5-6 מכוניות ובחניה מאחורי הש"ג זה תלוי כמה ציוד יש להם זרוק שם בשטח.

התמונה הזאת צולמה בינואר ולפי הרכב הקטן שחונה שם אפשר לראות שאין ממש הרבה מקומות חניה שם

 

מיצו

New member
הייתי שם בשבת

המשטח שבו עומד המיכל של "פז" מכיל כמה עשרות רכבים, בטח לא מאות. יש לידו משטח נוסף, והגישה אליהם פשוטה וקלה. אבל אכן, אם יהיו יותר מכמה עשרות רכבים תהיה פה בעיה. המשטח של האופרה שתיארת הוא אמנם מעולה, אבל הבעיה היא שהוא רחוק יחסית - מעל חצי ק"מ, ושנית לא בטוח שהרשות תתן רשות להשתמש בו. אני אנסה, אבל אני מאוד סקפטי.

בגלל זה התחננתי ממש לקבל עזרה ממתנדבים שישמשו כמארשלים ויעזרו לכוון את החניה, מספרם נמוך מדי - בערך 10. לצערי הפורום כאן די מת ולא קיבלתי אפילו פניה אחת. חבל. תירוצים יש כמו חול, ככה זה.
 

eladgabso01

New member
לא צריך רשות לחנות בחניון של ההופעות

זה חניון לילה מאושר עם שלט,
אפשר לציין שיש את החניון הגדול הזה ומי שרוצה לחנות בצורה קלה שיחנה שם וילך 500-600 מטר.
 

מיצו

New member
ריענון, שתיה, אוכל, כיבוד

בחניון מצדה תחכה לרוכבים נקודת ההתרעננות של מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי, ימאהה וסאן יאנג בישראל, עם הפתעות קרות ומרעננות כדי שתחזרו הביתה בשלום. כמו כן רכב החילוץ של מטרו ילווה את המסע מתחילתו ועד סופו.
&nbsp
אנחנו מפנקים את הרוכבים עם החולצה ה"רשמית" של הרכיבה למצדה 2015 בחסות ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל. יש מספר מוגבל של חולצות, החלוקה היא אחת לאדם עד גמר המלאי.
&nbsp
בנוסף, יחולקו בקבוקי מים וחטיפי אנרגיה בחסות עופר אבניר, יבואנית סוזוקי, אפריליה, מוטו גוצי וקימקו בישראל.
&nbsp
השנה כדי לשמח את הרוכבים בשעות לפני הזריחה תהיה גם עמדת DJ שינגן "מוזיקת אופנוענים", כמו שצריך. ה- DJ - דניאל (נאנו) מגיע לשם בחסות מידלנד ישראל.
&nbsp
תהיה לנו גם עמדת מים קרים והפתעות נוספות בחסות ברקום, יבואנית דיבוריות Scala Rider ומצלמות Nilox בישראל.
&nbsp
אנחנו פועלים כדי להביא הפתעות נוספות, נעדכן על הכל באיוונט הרשמי.
&nbsp
 

מיצו

New member
ו...

מוצרי מאפה וקפה חם בחסות דלב מוטורספורט, יבואנית KTM והוסברג בישראל.
 

מיצו

New member
דגשים לתדלוק בדרך חזרה

תחנת הדלק "פז" של עין גדי סגורה, ולכן נקודת התדלוק הבאה לחוזרים דרך הבקעה וירושלים זה היא תחנות "לידו" ו"אלמוג". קחו את זה בחשבון בספירת הקילומטראז'.
&nbsp
לחוזרים דרך הציר העיקרי - ערד - יש תחנה בשפך זוהר (דרומית למלונות ים המלח), וכן שלוש תחנות בערד.
 
כל הכבוד , בתור אחד מיזמי הנסיעה ההיא ..

אני מתרגש כל פעם לראות לאן זה הוביל .. ומי יודע אולי אצליח מתישהו להצטרף שוב ולהביא גם את חלק מהקבוצה המקורית .. על אופנוע בדרך למצדה .. :)

כל הכבוד לכולכם !

ושנה טובה
 

מיצו

New member
איזה יופי לראות אותך פה!!!

והנה תמונה, רק כדי שתזכר בזה:

 
אאוטינג חחח , אתה יודע כמה זמן לקח לי לשחזר

את המייל עבור הסיסמא, לכן התעכבתי ..
עוד סיבה לעיכוב ... היא שאני פה מקנא מהצד ...
יש למישהו אופנוע ,להלוות לי להיום ? :)

אבל כמו שאמרתי , יישר כח על ההתארגנות כמו בכל שנה ..
את פאנגאן כבר איתרתי .., לאט לאט ...
 
למעלה