שאלה, חיישני רמזור VS מצלמות מהירות/רמזור

ההיגוי ההפוך הפך לטבע-שני...

ברמת הרכיבה שלי היום, כדאי שאמשיך בקיבעון הדחיפה...אולי בהמשך ארשה לעצמי לגוון.
 
כבר הכנתי את עצמי להתרסקות אפית בעיקול הראשון

רגע, צריך למשוך? אולי לדחוף? אמא!!!!!
התלבשתי טוב טוב, חיזקתי את כל הרצועות, סגרתי את המעיל עד הסוף, קשרתי את השרוכים מחדש, ואפילו את הכפפות סגרתי בחרדת קודש, ויצאתי לדרך
הינה העיקול מגיע... אופס, אין דרך אחרת, פשוט עד היום לא חשבתי על זה
הטיית הגוף ימינה באה עם דחיפה של יד ימין (לפעמים גם יד שמאל קצת מושכת)
הטיית גוף שמאלה באה עם דחיפת יד שמאל

מה? האם אני גאון שידע את זה סתם ככה? כנראה שלא,
כנראה שזה גם לא אינסטינקט
זאת פשוט הדרך היחידה, ואם תנסה אחרת, כנראה שפשוט תתרסק

אז כן, לא ידעתי את התשובה, כי לא ממש הקדשתי לזה את תשומת הלב, אבל אם הייתי עושה אחרת כבר הייתי מרוסק
וכן, נראה לי מוזר שמצלמת מהירות עובדת בעוד מצלמת רמזור לא, אז גם על זה שאלתי
 
כמה פעמים..

התקשית לקחת את העיקול, נאלצת להאט ולא הבנת למה ?
כמה פעמים ביצעת עקיפה וכשהגיח לפתע רכב ממול, התקשית לחזור לנתיב
מהלחץ שאחז בך ?
תפרגן...

עכשיו, כשאתה יודע, אני מבטיח לך שיפור משמעותי ביכולת התימרון והשליטה...הרכיבה שלך תשתפר פלאים !
ראה הוזהרת !
 

קותי

New member
שחר, עזוב את העצות מהטירונים


היגוי הפוך זה משהו שאתה עושה באופן אינסטינקטיבי אם אתה רוכב כבר זמן מה ולא מאיט למהירות של 10 קמ"ש בכל עיקול או סיבוב. כמו שאמרת, העובדה שאתה מטה את הגוף ימינה בפניה ימינה, גורמת לך לדחוף ביד ימין, גם אם אתה לא מודע לזה.
&nbsp
היתרון הגדול של ההבנה איך מתבצע הסיבוב, והיתרון הגדול של קורסי רכיבה מתקדמים (כי בהוצאת רשיון מלמדים אותך לעבור טסט ולא לרכב), הוא בהבנה איך זה עובד. ואז אתה יכול לבצע פניה גם בלי להטות את הגוף, אם לא בא לך. כי אתה יודע שבעצם זה מתבצע עם המשיכה והדחיפה של הכידון.
&nbsp
ההטיה של הגוף לתוך הפניה מאפשרת לך לבצע את אותה פניה בהטיה פחות חריפה של האופנוע. בעיקרון, אתה יכול להטות את האופנוע עם היגוי הפוך גם עם שמירת גוף מאונך לאדמה (או קרוב לזה). רוכבי סופרמוטו עושים משהו דומה.
&nbsp
ועכשיו, חפש את הקורס הראשון של אופנוען מאומן והירשם במהירות הרבה ביותר שאתה יכול. אישית, זה הציל את החיים שלי יותר מפעם אחת.
 
אופנוען מאומן...

שם עברתי את הקורס הראשון.
אליך שחר : כפי שאמר איינשטיין (אריק) " אתה חייב את זה לעצמך".
ואליך קותי : אחלה הסבר !
 
עזוב את הציניות...

אתה נמצא כרגע בקורס הראשון של " אופנוען מאומן" (מדובר ביום הדרכה אחד בן 7 שעות) בסיומה של השעה השישית אתה מקבל שיחת טלפון בה נאמר לך לעזוב מיד ולהגיע למקום מסויים, אתה עולה מיד על האופנוע ויוצא לדרך...
אתה מגיע לעיקול הראשון במהירות(אתה ממהר) וזה מה שעומד להתרחש...
במהלך שש השעות הראשונות של הקורס, אתה לומד גם על השוני בתיפקודם של פלג הגוף התחתון והעליון, אתה לומד שפלג הגוף העליון במהלך הרכיבה כולה רפוי, הזרועות גם הן רפויות, אתה לא אמור להפעיל כוח כלשהו על הכידון, הזרועות אוחזות ברפיון מוחלט...
נחזור לעיקול שאליו היגעת בדרכך.....אתה מטה את גופך הצידה בכדי להטות את האופנוע אולם, מכיוון שזרועותיך רפויות, הכידון ממשיך להצביע ישר, והנה, אתה מוצא את עצמך( במידה והמזל לצידך)בתעלה שבצד הדרך.
אה,כן, למה בסיומה של השעה השישית...כי רק בשעה האחרונה מלמדים "היגוי הפוך " רק בשעה האחרונה מזכירים את המושג, מסבירים כיצד זה מתבצע ומתרגלים.
כיום אתה מקשיח את זרועותיך לאורך הרכיבה כולה ולכן בעיקולים מתבצעת תפנית בכידון לכיוון הרצוי,בימים אלו ממש, אתה מבצע מבצע מספר רב של טעויות, בימים אלו רמת הרכיבה שלך היא בשפל המדרגה...

צא לקורס ותקשיב לדבריו של ניב חיימי, ניב חיימי הוא בעצם אופנוע מדבר, תקשיב לו, תתרגל את הסבריו במגרש המיועד ולאט לאט תתפכח ותבין עד כמה אתה לא יודע לרכוב, עד כמה אתה מסכן את עצמך היום.
תבין, אני בסך הכל חופר לטובתך, אני לא מנסה להיות נחמד אליך, אני נחמד אליך בלי לנסות...
 
תתקשר לגידי תבקש אחוזים...

אני לא אכנס איתך לוויכוחים כאלו ואחרים (באמת ש I'm to old for that shit)
אני בטוח שאני עושה מיליון וחצי טעויות בכל 10 דקות רכיבה, במקרה ההיגוי ההפוך לא הייתה אחת מהן...
אני דיי בטוח שבקורס נהיגה מתקדמת אני אלמד קצת יותר מהסברייך המלומדים פה (וכן, לא שזה קשור לכל השירשור פה שניסה להאדיר מישהו, ולא את גידי, אני כבר ביום חמישי בקורס שכזה)
 
למעלה