עדכון לקראת מצדה בנושא אכיפה משטרתית

מיצו

New member
עדכון לקראת מצדה בנושא אכיפה משטרתית

לקחתי חלק היום יחד עם עמרי גוטמן ואליקו ממועדון האופנועים הישראלי בפגישה עם תת נציב אילן מור ממשטרת התנועה, פגישה שנסבה בעיקר על אירוע הרכיבה למצדה בראש השנה. בשיחה הוברר לנו שמשטרת ישראל מודעת היטב למתרחש ושהיא תהיה נוכחת עם כוחות מוגברים על צירי התנועה לכיוון מצדה בשעות הלילה וכן חזרה למרכז בבוקר. אם היא תדרש, תבצע המשטרה אכיפה מוגברת כנגד רוכבים שיסכנו את התנועה בכביש ואת עצמם.

המטרה של המשטרה וגם שלנו היא שהרכיבה הלוך וחזור למצדה תיעשה ללא נפילות, החלקות, תאונות או השתוללות, ושכל אחד יחזור לביתו בשלום וללא נפגעים בשום צורה ודרך. מספיק שייפגע רוכב אחד בגלל שטות וכל האירוע הזה לא יהיה שווה כלום.

אני מציע לכם לקרוא עדכונים בנושא שיפורסמו במדיה בהמשך, וכיוון שצפויים להשתתף באירוע רוכבים רבים בלשון המעטה, אני קורא לחברי המועדון שמתכוונים לקחת חלק ברכיבה ולכלל ציבור הרוכבים לרכוב בזהירות במיוחד בכביש 31 מערד, להתחשב ברוכבים שנעים יחד איתכם בצירי התנועה, ולא "לאבד כיוון".

חשוב לנו הרוכבים להבין שקיום אירועים המוניים כאלה בעתיד מותנה בהתנהגות שלנו באירוע עצמו. מיותר לציין את הצורך בשמירת הסדר בחנייה למרגלות מצדה כפי שפרסם מיצו ועל החשיבות בהשארת מקום החניה נקי וללא שאריות זבל.

(הערה: זהו פוסט שפורסם גם ע"י אליקו באתר של מועדון האופנועים הישראלי)
 

xfwind

New member
קיבלתם מידע על זיגזג הנת"צ


 

omkgu

New member
ביקשנו מהמשטרה נוכחות באזורים האלה

זה המקסימום שניתן לעשות
 

מיצו

New member
עם אלוהים, לא משנה איך אתה קורא לו

אף אחד לא באמת מתכוון לעשות משהו בנידון, אנחנו לא באמת מעניינים מישהו.
&nbsp
כל מה שנותר הוא לשמור על עצמנו היטב.
 

מיצו

New member
זה בדיוק מה שמדאיג אותי...

היום כתבתי למישהו באחת מקבוצות הוואטסאפ שטען ש"מצדה היא הדבר הכי משעמם בעולם":
&nbsp
"בוודאי שזה משעמם. למעשה, עדיף לכולנו שכל מי שמרגיש שהרכיבה למצדה משעממת ישאר בבית. יהיה הרבה יותר משעמם, אבל בעיקר יהיה הרבה יותר בטוח, הרבה פחות אגו, הרבה פחות גז, וסיכוי טוב יותר שכולם יחזרו בשלום אם כל אלה שחושבים שמצדה זה משעמם ילכו לתת פסים על כביש ציבורי במקום זה. שם הם יכולים מקסימום לגזור את עצמם, ולא אחרים. מה דעתך?"
&nbsp
לא קיבלתי תשובה ישירה.
 
למעלה