חוגגים את פיצוץ גשר מעריב ב-"מסיבה פיצוץ"

מיצו

New member
חוגגים את פיצוץ גשר מעריב ב-"מסיבה פיצוץ"

רוכבי הדו-גלגלי של ישראל, יגיעו לחזות בפיצוץ גשר מעריב, שנקבע ליום שישי הקרוב בשעה 06:00 בבוקר במסגרת "מסיבה פיצוץ" לעידוד דו-גלגלי כפתרון למצב התחבורה במדינת ישראל לרווחת כלל משתמשי הדרך.

רוכבי האופנועים והקטנועים יתכנסו בשעה 05:30 בצומת הרחובות המסגר ויצחק שדה ומשם יתמקמו בהתאם להוראות המשטרה.

אליקו אלג'ם, יו"ר מועדון האופנועים הישראלי המאגד את רוכבי הדו-גלגלי של ישראל: "קטנועים ואופנועים הם פתרון מידי לבעיות התחבורה של ישראל כבר עכשיו ולא בעוד 10 שנים, בכך שהם מקלים על גודש התנועה והחנייה לא רק לרוכבי דו-גלגלי אלא גם למשתמשי הדרך האחרים".

דניאל פטרי (מיצו), איש הייטק ופעיל במועדון רוכבי האופנועים הישראלי: "אני קורא לכל רוכבי ישראל להגיע ולהעביר ביחד את המסר שעם הריסת גשר מעריב והחרפת המציאות התחבורתית בגוש דן משנה לשנה, על המדינה להודות שיש פתרון זמין, ותפעל במלוא המרץ לעודד תחבורה דו-גלגלית ולאפשר בשלב הראשון לרוכבי הדו-גלגלי לנסוע בנת"צים על מנת להקל על התנועה".

האיוונט:

https://www.facebook.com/events/1453739958288324/
 

rusti james

New member
קיבל שיתוף והוזמנו אישית כל חברי בפייס שרוכבים.

יישר כוח!
 

מיצו

New member
האירוע מחר בבוקר, 5:30 בבוקר, ועכשיו הוא תופס משנה תוקף

שר התחבורה, בין אם אוהבים אותו ובין אם לא, עשה צעד חכם, חשוב, חיוני להגברת הבטיחות והביטחון של רוכבי הדו-גלגלי בישראל, ובה בעת גם תורם במעט להפחתת גודש התנועה של הרכבים הפרטיים בכך שהם לא צריכים "להתמודד" עם דו"גים שמתרוצצים ביניהם ועל השול.
&nbsp
כיוון שכך, רצוי שבשישי בבוקר הוא יראה נוכחות עירה וחזקה של רוכבים, שיראה את הקהל שעבורו הוא עשה את מה שעשה.
&nbsp
(ולא, לרגע אני לא חושב שהוא עשה את זה מאהבת מרדכי, הוא פוליטיקאי ובואו נעצור כאן)
 

avihersh

New member
"What's Love Got To Do With It" ?

חשוב שהתקבלה החלטה נכונה. הסיבות פחות. ואם כבר, לדעתי בין מכלול הסיבות ניתן למצוא פוליטיות לצד מקצועיות - המהות של משרד ממשלתי, אשר בראשו עומד פוליטיקאי ממולח.

 

מיצו

New member
ברור לי כשמש.

מה שגם ברור הוא שבפוליטיקה אתה חייב לשחק עם התולעים, אין ברירה. ראינו את התגובות שלו לאחר מהלך ההתפקדות שלנו ב- 2009-2010, אז הכל ידוע. השאלה היא מה עדיף - לקטר עד מחר בלי שיקרה כלום? או לבלוע את הרוק, להקיא קצת בפה, אבל להביא תוצאות שיעזרו לכולנו?
 
למעלה