התיעצות לפני שידרוג

התיעצות לפני שידרוג

אני בממוצע רוכב 3 פעמים בשבוע למשרד, מרחק 80 ק"מ כל כוון, כביש 2 או 6.
עיקר השימוש הוא קילומטרים רבים על הכביש המהיר, לאו דוקא עירוני.
כיום אני עם בורגמן 650 ישן, שנותן מענה טוב אבל מרגיש לי קצת כבד מדי והקטע האוטומטי נראה לי לא מתאים לצרכים שלי.

מחפש כלי משומש במצב טוב, אמין, נח, עלות תחזוקה סבירה, שיוסיף גם קצת כיף בנסיעה.
היה נחמד לקבל גם טווח נסיעה רגוע ארוך (300 ק"מ ומעלה על מיכל) והגנת רוח.
התקציב בסביבות ה 40K.

אשמח לקבל כוונים להתמקד עליהם.
 

בועז בר

New member
Varadero ~2007, עונה על כל הדרישות, חוץ מהכובד...


או, אם תמתח קצת את התקציב - CBF1000 2009,
מרגיש יותר קליל, ומהיר וחזק יותר למרות שהנתונים על הנייר דומים מאוד.
 
מענין, אני דוקא כוונתי יותר לאופנועים בינוניים

למה ללכת לכוון אופנועי ליטר ולא להשאר בתחום ה 600-650?
אני חייב לומר שהתלבטתי קצת בכוון הזה, אופנוע ליטר מ 2009-10 מול 650 מ 2012-13.

במה עדיף אופנוע ליטר יותר משומש על אופנוע קטן יותר עם פחות קילומטרז'?
 
הקטע הוא האמינות

אני רואה אופנועים כמו ורסיס/דייוורז'ן/EN6/ויסטרום 2012 עם קילומטרז נמוך (20K) בסביבות ה 40,000 פחות או יותר.
מצד שני אני רואה אופנועים כבדים יותר עם 80K מ 2009 במחירים דומים.

האמת היא שזה מאוד מפתה לקחת אופנוע ליטר אבל אני בעיקר מפחד שהגיל עשה את שלו.
 
מהצעה לאופנוע ליטר יורדים ל 250?

אני לא רואה איך אופנוע 250-300 יסתדר עם הקילומטרז שלי.
איזה אופנוע בגודל הזה יהיה נוח לנסיעות יומיות של 80 קילומטר לכל כוון וישמור על אמינות?
 
למה בעצם להעדיף 2 צילינדרים

על כלי כמו הדיוורז'ן 600 למשל עם 4 צילינדרים ומנוע חזק יותר?
מה השיקולים?

סליחה על השאלה שמראה על חוסר עדכון מוחלט.
 

Yehuda Badihi

New member
ההמלצה ניתנה ללא קשר למספר הצלינדרים.

יותר בגלל תנוחת הישיבה, יעילות מגן הרוח, אמינות, כוחות סוס ועוד כמה יתרונות שיש לכלים האלו. לא מכיר ולא פוסל את הדיורז'ן.
 
המנוע לא בהכרח חזק יותר

לפחות לא לפי אתר MCS
&nbsp
כן, ההספק שלו יותר גבוה (כוחות סוס)
אבל המומנט (שזה הכוח למעשה) יותר נמוך.
&nbsp
מה שגורם לכך שההספק יותר גבוה הוא העובדה ששיא המומנט מתקבל אצלו בסל"ד יותר גבוה.
&nbsp
מאחר והחישוב של הספק הוא מכפלה של סל"ד במומנט המצאות שיא המומנט בסל"ד יותר גבוה נותן לך הספק יותר גבוה, אבל בסופו של ענין, מבחינת תאוצה וכוח יש לך 59.7N/M ב 8500 סל"ד לעומת 63.1 ב7600 סל"ד אצל הסוזוקי.
זה נותן לסוזוקי יתרון בטורים נמוכים והאצות.
 

noy fb 22

New member
אך...אך...בימים טובים היו כאן כבר 17 תגובות\תובנות\הבהרות...

 

owen5

New member
ממליץ על ורסיס

וגם מוכר אותו, אם אתה מעוניין
אורן 054-3215114
 
למעלה