שאלת גיר/קלאץ

yfitness1

New member
שאלת גיר/קלאץ

היי
ברשותי ימהה fjr 1300
קלאץ הידראולי,כאשר לוחץ עליו ומשלב לראשון יש גירגור של הגיר ומכה קטנה שההילוך נכנס
יש למישהו מושג מה יכול להיות?
תודות
 
הנסיון שלי הוא על כלים ישנים ופשוטים יותר

הגורמים שאני מכיר שיכולים לגרום לתופעה שכזאת הם:
&nbsp
- שמן שצריך החלפה
- סל"ד סרק לא מכוון
&nbsp
הכי נפוץ בכלים יחסית ישנים, שאני ראיתי:
- סלסלת קלאץ שכבר לא חלקה. נוצרים מעין גלים באלומיניום של סלסלת הקלאץ' שגורמים לקלאץ' לא להתנתק לחלוטין.
&nbsp
 
מניסיוני בכלים אחרים עם בוכנה הידראולית להפרדת מצמד (לא כבל)

אני מתאר לעמצי שזאת היתה כוונתך ולא באמת מצמד הידראולי כי מצמד הידראולי זה מה שיש בגיר אוטומטי.

ולתשובה עצמה
כאשר מערכת ההפרדה למצמד מכאני היא הידראולית הפעולה היא כמו הפעולה של הבלמים.
ולכן כאשר ההפרדה לא מלאה זה אומר שיש לך אויר במערכת וצריך לנקזו.

אבל: וזה אבל גדול, אויר לא ניכנס למערכת סתם ככה אלא אם מישהו פתח ניפל או צינור במערכת או שחסר לך נוזל בלם (כן זה לא שמן) או שיש לך נזילה במקום כלשהו במערכת.
המקומות הנפוצים לנזילות על פי סדר הסבירות הם: משאבה ראשית (בצמוד לידית מצמד על הכידון). בוכנה תחתונה (הבוכנה אשר ממוקמת בקירבת המצמד עצמו ומפרידה אותו). ניפל הניקוז על הבוכנה התחתונה, ניפל חיבור הצינורות (בכל חיבר של צינור במערכת)

אני מקווה שעזרתי לך.

2 האופנועים שבירשותי יש להם הפרדה עם בוכנה הידראולית ובשנייהם היה לי נזילות בבוכנה התחתונה אשר גרמו לבעיה הזאת.
שיפוץ פשוט של הבוכנה פטר את הבעיה (אך לפעמים זה לא פשוט לפירוק. במאדורה שלי זה הצריך פירוק חצי אופנוע)
 
למעלה