בקשר לתאונה, כמה תובנות (רבים לא יסכימו, אבל

  • פותח הנושא bulb
  • פורסם בתאריך

sharonei1

New member
זה לא שאין תאונות של מכוניות

שזו השוואה דיי מוזרה שחלק עושים כאן שאם יש תאונות קשות במכוניות אז אין הבדל
זה שיש תאונות של מכוניות שנגמרות לא טוב אומר שרמת הבטיחות זהה לאופנוע
באופנוע הסיכוי של האופנוען לפגיעות יותר גבוה אין הרבה מה שייגן עליו ויש לו יותר סיכוי לאבד שליטה בגלל שהוא על 2 גלגלים
זה ברור כשמש
 

Pumi

New member
ידידי, זאת השוואה לא נכונה

רכבי ספורט לא פחות בטוחים מרכבים משפחתיים, וכך גם רכבים משופרים.
עדיין, כלובי הגנה, כריות אויר. כל זה אין לאופנוע.
רכב משפחתי היום עושה 180 בלי שום בעיה.

אופנוע, בלית ברירה, לא מסוכן בפני עצמו, אבל ברגע שהרוכב עושה טעות, או שיש גורם אחר למצב, וברגע שהרוכב מנותק מהאופנוע, הוא חשוף לגמרי.
בין אם הוא על קטנוע או אופנוע ספורט או קסטום, הוא חשוף באותה המידה.

ואז התשתית אחראית על חיינו. ואם היא גרועה, כך גם הסיכויים שלנו לשרוד.
 

מור~!

New member


 

גיקסר

New member
כאחד שמכיר היטב את סצינת הרכבים המשופרים

אשמח לראיות פורשה אחת בארץ "סטנדרטית" עם כלוב התהפכות
אשמח לראות אימפרזות או שאר ירקות גם בעלות כלוב או כאלו משופרות שטופלו כמו שצריך במערכת בלימה מותאמת.
נכון שיש רכבים שמשופרים גם בבלמים ובמתלים תואמים את השיפורים.

ואני דיברתי על האשמה מצד אותם גאונים, מתי הם יצאו כנגד אותם בעלי רכבים אלו שטסים ב 300 על כביש 6 ?
אותם רכבים הם בבסיס הופכים לכלים רצחניים לא פחות מאופנועים

ואני מכיר נהגים ברכב בעלי קישורים של ה STIG ועדיין
שעשו תאונה פרקו את הרכב ואת עצמם ואת ה 2 שצילמו, והיום נוהגים בעזרת תפוח הגה.

אני "צעקתי" על ההבדלה בין אופנוע לרכב ובעיקר בין הרוכבים נהגים
אם קבעו שאופנועים זה גזר דין מוות, אז באותה רשימה גם הרכבים שציינתי
 

Pumi

New member
אני עדיין לא מבין איך אתה יכול להשוואת ביניהם

לא משנה איך אתה מסתכל על זה, יותר מוגן מאופנוע.
גם הנהגים שנוסעים 300 קמ"ש, יותר ממוגנים ממך כשאתה רוכב 30 קמ"ש.

ברגע התאונה, אתה מתנתק מהאופנוע. אתה עף, אתה מחליק לשוליים, אתה פגיע לכל דבר שיש מסביב.

ברכב, אם הם יכנסו לסיבוב ב 300 קמ"ש ויכנסו במעקה הבטיחות, הרכב שלהם, אשר בנוי בתור קופסא, ובייחוד ברכבים חדשים אשר תא הנהג משמש כמעיין כלוב ממוגן (וזאת היתה הכוונה שלי), הסיכוי שלהם לצאת מהתאונה עשרות מונים טוב יותר מאשר שלך כשאתה תחליק ב 50 קמ"ש באותו הסיבוב.

אתה לא יכול להגיד שרכב ספורט שיכול לעשות 300 קמ"ש הוא רכב מוות. כשהוא מחליק ב 50 קמ"ש בתוך העיר, הסיכוי שלהם למות הוא נמוך עד אפסי. הסיכוי של רוכב הוא גבוה שהן הוא 100% תלוי במה שיש סביבו.
 

הנסיך.

New member
כאחד שמכיר את הסצינה, אתה צריך להכיר כמה

שיש להן כלוב הגנה..

ובלי קשר, אתה בטח יודע שבכביש ציבורי, כלוב הגנה בעיקר יכול לגרום נזק, הוא מבטל איזורי קריסה ומשנה את תכנון ספיגת האנרגיה של הרכב
(בטח ובטח רכב שלא הגיע בסטנדרט עם כלוב ולא עשו לו שום סימולציות קריסה לפני ואחרי שהתקינו לו כלוב)


ואני גם מסכים עם החבר'ה האחרים פה - איך שלא תהפוך את זה, מוקף בפח (אפילו מינימלי) אתה לעולם מוגן יותר מאשר עם הדו"ג.
נכון, מעל מהירות מסויימת - התרסקות תהיה לא נעימה לכל המעורבים, אבל עד אז, אתה מוגן יותר בכמה סדרי גודל
 

גיקסר

New member
תקראו כולם את השורה האחרונה

הם נחשבים ככלי דין מוות כמו אופנועים
 

Pumi

New member
לא, הם לא. בהחלט לא כמו אופנועים.

ברכב, כל רכב, יש איזושהי הגנה מינימאלית. גם במהירות גבוה.
באופנוע אין כלום.

איפה מישהו שיעלה קישור לסרטון של אותו אחד שאיבד שליטה ונכנס חזיתית במשאית, ויצא מהרכב כאילו לא קרה לו כלום.
ראית את הסרטון? אתה יודע איזה הלם זה לראות אותו בכלל יוצא מהרכב?
מה הסיכוי שלו היה אם זה היה קורה עם אופנוע? מה הסיכוי בכלל שהוא יצא ללא פגע או גם עם פגיעה קלה?
 

the annonymous

New member
הם לא כמו אופנוע אלא הרבה יותר גרועים

נכון שהנהג אולי יצא שלם יותר אבל הסיכוי שלו לפגוע באחרים גדול פי כמה.

אין לי בעייה עם אנשים שלוקחים סיכון בשביל ההנאה שלהם (הרי כל אדם עושה את זה בין אם כשהוא מעשן ובין אם כשהוא יורד על איזה סטייק עסיסי ועתיר כולסטרול). הבעייה שלי מתחילה כשמסכנים את האחרים, מפריעים להם או שדורשים מהם כל מיני דרישות כדי שלאותו מסתכן יהיה יותר נוח על חשבון האחרים.
 

ב ו Z י

New member
מה הקשר?

ברוב המקרים מי שמשפר את האימפרזה שלו (אוכלת בוגאטים לארוחת בוקר) זה אותו טיפוס שמסתובב עם פיטבול ללא מחסום וללא רצועה.
אנשים נומרטיביים הם לא.
אנשים שלוקחים אנשים איתם (תרתי משמע) ברכב ולקחים סיכונים על סמך סרטונים שראו בטיוב אלה רוצחים בפוטנציה.
 

מיצו

New member
מה? לא?

אגב, האם טיסה במעבורת חלל מסוכנת יותר, או פחות מנסיעה במכונית משפחתית?

ומה לגבי טיסה בדאון ללא מנוע?

ומה לגבי צניחה חופשית או קפיצות בסיס?

ומה לגבי שחיה עם כרישים ללא כלוב הגנה?

ומה לגבי קפיצה עם חליפות דאייה מפסגות של צוקים?

האם באמת הן פחות מסוכנות מנסיעה במזדה 3 בזמן פקקים באיילון? הרי עובדתית לא הרבה אנשים נהרגים כתוצאה מטיסה במעבורות חלל, לא?
 
הכל נכון

אני פשוט תהיתי אם זה בכוונה שכתבת "אופנוע יותר מסוכן מדו גלגלי". עכשיו ברור לי שלא.
 

dmari

New member
והסיכוי לצאת בחיים מפגישה עם גדר "ביטחון"...

נמוך משמעותית באופנוע מאשר ברכב. יש אומרים פי 80!

בואו ולא נעשה מעצמנו צחוק. בואו לפחות נודה במציאות.

ככל שאנו מרחיבים את המעטפת האישית, אנחנו נכנסים עמוק יותר לתחום בו תאונה, אם תקרה, לא תהיה סלחנית.

גילוי נאות: רכבתי ועודי רוכב רכיבה ספורטיבית בכביש הציבורי.
 

Ovibi

New member
אופססס גם נהגי מכוניות נהרגים בגלל גדר בטיחות

לא תקינה
http://tinyurl.com/dyckeyg
בכל מקרה אף אחד לא סופר אותנו, ורק כשמדובר באופנוען כל הנשמות ה"טובות" מתעוררות.
 
למעלה