שיחה מקוממת ב-103FM על התאונה..

הנסיך.

New member
רציתי לכתוב את זה בעצמי, השוואה לא לענין.

לא משנה כמה כעס יש על ח"כ מסויים, ההזניה של הנושא הזה היא לא לענין לטעמי, ולא משנה במי מחפשים לפגוע.
 

Aricc

New member
באנלוגיה, הם אונסים אישה ומתלוננים על שריטה

שהצליחה לעשות להם בפנים. ומסבירים לה ולעולם כי התוקפנות והטרור שלה זו הסיבה. לחילופין איך אפשר לעשות שלום עם אויבים ? לחילופי חילופין איך אפשר לעשות שלום עם מישהו שמעוניין להיות חבר באונס"קו ? או ..... איך אפשר להתיישב למו"מ עם מישהו שמעמיד דרישה קיצונית כמו להקפיא את ההתנחלויות... לציבור בישראל חילחלו עשרות ספינים כאלה עד שאפילו המילה שלום הפכה למילה גסה, כפי שאמרה הערב ציפי ליבני. פרחים בקנה ובנות בצריח....
 

vstrom1000

New member
לאן הלכת?...לאן?


איזה קרדיט נמוך אתה נותן לאוכלוסיה שאתה כנראה לא מכיר.

למה דיור בגרמניה בטווח של שעה ופחות ממרכזי האוכלוסיה המובילים זול משמעותית ממקבילו בישראל?
ליהודי מגיעים מגורים במחירי חו"ל. נמאס ליהודי לקבל דירת חדר צפופה. היהודי רוצה בית גדול ומרווח כמו הבתים של הגרמנים.
היהודי גם רוצה ארץ קצת יותר גדולה לעצמו. הוא מתקרב באנוכיותו לגרמנים ולדוייטש-לנד שלהם...

האם שמעת על ברל כצנלסון? איש תנועת העבודה בשנים שלפני הקמת המדינה. כבר אז הוא התלונן על חלקים בתוך העם היהודי שמעריצים את הערבים הרוצחים בהם/
והנה במיוחד בשבילך ציטוט מכתביו פורסמו ב1936:
"היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט." ברל כצנלסון.

כשאני קורא דעות כדוגמת אלו שלך זה מצמרר כמה שההיסטוריה רפטיטיבית.
 

Dresdner

New member
איבדתי אותך

לא ממש מוצא כאן קשר למה שנכתב למה שכתבת.
ההשוואה שאגב אני לא עשיתי רק מצאתי לנכון להביא אותה לכאן אין נכונה ממנה עצם זה שמדובר במתנחלים זה לא ממש משנה יכול להיות גם קבוצה אחרת אבל המסר ברור
 
הודעה שהשארתי לאריה אלדד על הדף שלו

ח"כ אריה אלדד השתלח היום ב"הורים חסרי האחריות" שיצאו לרכב והפקירו את ילדיהם. הוא קצת שכח שגם לנהוג זה מסוכן ואולי לנהוג ברכבים נפרדים, לגור בדירות נפרדות (רצוי בערים נפרדות ) בכדי להקטין את הסיכון ששני ההורים יפגעו.
זה מה שכתבתי לו בעמוד הפייס שלו:

"ההשתלחות שלך היום בבני הזוג שנהרגו ברכיבה בשבת האחרונה היתה שלא במקומה. מה תאמר להורים שנהגו ברכב ונהרגו והשאירו אחריהם ילדים? יותר בטוח שלא תנהגו ביחד? האם תציע לאנשים שגרים במקום מסוכן (לדוגמא חברון) לפצל את המשפחה ליתר ביטחון ?
במקום לרקוד על הדם של שני אנשים שכל מה שפשעו היה לצאת לכביש על אופנוע תעצור לרגע ותחשוב מה עשית כנבחר ציבור בכדי שיהיה בטוח יותר לרכב ולנהוג במדינה הזאת. מדוע התקן "החדש" למעקות בטיחות אינו בטוח ל 100,000 רוכבי אופנועים וקטנועים ועוד עשרות אלפי רוכבי אופניים.

ממקומך הרם על כיסא עור הצבי קל ונוח לך בפופוליזם זול לקבל עוד חמש דקות של פירסום אבל מנבחר ציבור אני מצפה שבמקום לדבר שיפעל להגן על האזרחים שבחרו בו.

ואולי אני נאיבי"

מדהימה אותי כל יום מחדש הציניות של אלו שקוראים לעצמם נבחרי ציבור, כנראה שאני באמת נאיבי
 

Rtitan

New member
זו התגובה שהשארתי לח״כ ה״גאון״:

״תגיד כבוד הח״כ: יש לך פוליסת ביטוח מאלוהים שאתה ואשתך לא תסעו מחר במכונית ותהרגו בתאונת דרכים שתשאיר את הילדים שלכם יתומים? אם יש לך פוליסה כזו, אשמח לראות.
אם לא... במקומכם הייתי מתחיל לנסוע בנפרד לכל מקום - אחרת זו חוסר אחריות משוועת!
והייתי מתנצל בפני אביקם וליאת על האמירה המזעזעת שכתבת עליהם - תתבייש!״
 

ursvamp

New member
לצערי זה רק קצה הקרחון

מתוך התגובות באתרי החדשות השונים, וכן מן התגובות שקיבלתי בשיחות פנים מול פנים, עולה העובדה שעבור הציבור הישראלי רכיבה על אופנוע "כבד" אינה דבר לגיטימי. במקרה הטוב, כאשר מדובר ברווק צעיר וחסר התחייבויות (כמוני) מתייחסים לזה בסלחנות, כמו למשובת נעורים. אני מקבל תגובות כמו "מתי השטות הזו כבר תצא לך מהראש?" או "אני מקווה שאחרי התאונה הזאת למדת לקח וסיימת עם אופנועים לתמיד".
עבור אנשים שהם הורים לילדים המצב חמור אף יותר (וכמובן שהיחס לנשים שבוחרות בזה הוא הרבה יותר גרוע מאשר לגברים). מהשיחות שערכתי היום בנושא עם אנשים מחוץ לתחום הבנתי שישנה הסכמה גורפת לגבי "חוסר אחריותם" וה "אגואיסטיות" של הנפטרים. הדעה שמרבית הציבור הישראלי מחזיק בה באופן חד משמעי היא שהורים לילדים לא צריכים לרכב על אופנועים כבדים. בעוד שרכיבה על קטנועים קטני נפח עוד אפשר "לתרץ" מסיבות של יעילות וחיסכון, רכיבה על אופנועים גדולים נתפשת נטו כספורט אקסטרים.

אני חושב ברצינות שלפני שאנחנו יוצאים למאבק על שיפור התשתיות צריך לצאת למאבק תודעתי ולהביא לכך שאופנועים יתפשו בציבור ככלי רכב לגיטימי לכל מי שבוחר בו. כרגע, נראה לי שלא תהיה תמיכה ציבורית במאבק שכזה,וללא התמיכה הציבורית אני לא חושב שהוא יביא תוצאות.
 
למעלה