הרכבה על אופנוע

lazybones

New member


 
זה היה מופע-אימים של שוביניזם שמצדיק את עצמו.

טוב שכתבת בפוסט שלמעלה שלא תגיב. אני מקווה שתעמוד בכך, ותשאיר לי את ההזדמנות המצויינת הזאת (למרות שקשה לי להאמין).

התרוצים שלך לגבי "סאטירה" הם עלובים. סאטירה היא לפני הכל לעג-עצמי. ואתה לא לועג לעצמך, אלא להיפך: אתה מתגאה בעצמך. מייחס לעצמך תכונות מחמיאות לדעתך ("גדול וחם" ? בטח יש שם טראגדיה אמיתית), ועליונות כוחנית ומעליבה. זו לא סאטירה. אין לך מושג מה זו סאטירה.
הרי האנטישמים/גזענים/אנסים הכי גדולים אומרים על עצמם "כמה מחברי הטובים ביותר הם יהודים/שחורים/נשים", ומצדיקים את הבדיחות האנטישמיות/גזעניות/אלימות שלהם בטענות של הומור-עצמי. אל תמכור כאן את הסחורה המשומשת הזאת. מותר לך לצחוק על שחורים אך ורק אם אתה בעצמך שחור. הבנת את זה ?

ואתה לא ביקשת שיורידו את ההודעה שלך. במשך 24 השעות שהיא הייתה שם, ורק רבע שעה אחרי שחשפתי את מה שבתוכה - הבנת שיצא לך השוביניסט החוצה, והחלטת על אסטרטגיה דפנסיבית. איפה היית ב- 24 השעות הקודמות ? חגגת איזה גבר יצאת ?

באשר ל"קיבלת דם" - ממש לא. מצטער, אני עוד צמא.
 

iec

New member
בואנה..אתה חתיכת אומלל שמסתובב בפורומים

ומחפש שרשורים שאפשר להתווכח עליהם בצורה הכי צבועה שיש...מה כאילו אין לך מה לעשות חוץ מלאונן פה על פוסטים של אופנוענים?
 
אוהב אותך עוד יותר.

תיזהר, כתבת כמעט שורה שלימה. עוד לא התחיל השבוע וכבר גמרת את המכסה שלך. לא חבל ?
 

iec

New member
שיוווווווווווווווווווו...איזה קטעים איתך.


 
קצת הומור שחור הולך?

הומור של האישה

מגיע אחרי השיר הזה


מקווה שתהנו, ותפסיקו לקחת הכל כל כך קשה, זה כואב יותר אח"כ
 

Shpritz

New member
כמו שבנדיטון אמר בסעיף הראשון מיני רבים..

אצלי האופנוע הוא בעיקר כלי רכב כדי לעבור מנקודה לנקודה.
רק אח"כ הוא פוזה מטורפת וכיף חיים.
לכן אני כן רוצה להיות בעל האופציה להרכיב עם אפשר כשצריך.
כמובן שאני מודע לעובדה שזה מסוכן ולכן אני בעצם שואל את מה שאני שואל.
 

redVESPA

New member
עזוב אותך. אל תרכיב!! מי צריך את הצרות...

פעם הייתי נחמדה הייתי מרכיבה בנות. (שהיו צווחות לי בכל סיבוב) כיום אני מתנגדת. כלכך כיף לי לבדי. בסבבה שלי. בלי להיות אחראית של לרסק או לא לרסק עוד מישו חוץ ממני.
מזל שאני לא גבר שצריך להרכיב את הבחורה בדייט
 
מנסיון שלי

זה מוקדם מדי.
לפחות 3, 4 חודשים על הכלי לפני שמתחילה להרכיב.

עליה על האופנוע זה אותו הדבר: שתי רגליים יציבות על הרצפה ולאחוז חזק את הכידון.

תתחיל מקטן. מורכבים בעלי משקל גדול מקשים מאוד מאוד על ההיגוי.

אחרי שאתה מתחיל להרכיב, אז כן, חייבים להסביר למורכב\ת להתנהג כמו ילקוט שלך (זו הגדרה שלמדתי לא מזמן והיא כל-כך מדויקת בעיני).

לדאוג למיגון טוב גם למורכב\ת ולהסביר את נושא הביגוד (מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות וכו').


הערה קטנה:
אין "עולה צורך בהרכבה". אצלי כולם יודעים שאני לא מרכיבה עד שאני מרגישה בטוחה עם הכלי, אז האפשרות פשוט לא קיימת. אני ממליצה שלא להתחיל עם זה עדיין.
 

Shpritz

New member
צודקת

ובאמת בקטנוע שהיה הדו"ג הראשון שלי.. באמת לקחתי את אותם 3-4 חודשים. שם בכלל לקח לי יחסית הרבה זמן להתאקלם לכלי ככלי ראשון.
עם האופנוע החדש אני מרגיש הרבה יותר מהר כמקשה אחת עם הכלי ולמרות שעבר רק חודש וחצי אני מרגיש בטוח.
למרות זאת, גם בעקבות השרשור הזה ורוב ההמלצות לעשות זאת לאט, יתכן ואני בכל זאת אדחה את זה עוד קצת כמו שהלב אומר.
 

dash56

New member
אם תגיע הנערה המתאימה , קח מונית !

בכל זאת מרצדס
 

redVESPA

New member


יש כמה גברברים. שאשמח שיעברו אצלך סידרת חינוך כוללנית אפשר??
 
אם אתה כבר מרגיש בטוח ונוח עם הכלי

ושליטה מלאה בו, אז זה לא מוקדם מדי לדעתי. מוקדם זה לא משהו אבסולוטי- זה תלוי בהרגשה שלך.
והאמת, לא מתחברת בכלל לתגובות כמו "עדיף לא להרכיב". עדיף גם לא לרכוב, אז מה?

ממילא הבחירה בדו"ג מגדירה אורח חיים- תרצה או לא תרצה, הכל מתיישר לפי זה.
הדבר היחיד שאני מסייגת פה זה ילדים או בעלי חיים, ובעצם כל מי שלא מבין לחלוטין את המשמעויות- למען האמת זה כולל גם חלק מהמבוגרים. יצא לי כבר לוותר על זה בגלל תחושה לא טובה לגבי מורכב. לפעמים צריך להיות מבוגר אחראי ולצנן התלהבות של מישהו...
אבל כן, הרכבה היא צורך. התחלתי להרכיב רק כשנוצר לי אילוץ כזה. (המשכתי כי זה כיף
)

מעבר לזה השקלים שלי הם:
1. לא מתיימרת לתת לזה הסבר פיזיקלי אבל בניגוד למה שכולם תמיד אומרים, כמעט בכל הפעמים שהרכבתי מישהו שגבוה ממני משמעותית (כמובן שכולם גבוהים ממני וכו', אבל אני מתכוונת סביב המטר 80)- זה הרגיש הרבה יותר כמו יתרון מאשר כמו חיסרון. גם שמנמנים למיניהם, עם התדריך הנכון (ראה סעיף הבא), יכולים להיות מורכבים ממש סבבה. לפיכך הדבר היחיד שאני יכולה לומר פה זה- אל תתקבע על כל מיני פחדים מראש- זה הכל בך ובמורכב, והרבה פחות בנתונים הפיזיים.
אבל כמובן שלא עושים שום דבר שאתה לא מרגיש בו בטוח.

2. תדריך יציאה- גם אם המורכב צוחק עליך- אל תוותר על להסביר איך עולים, איך יורדים ואיך מתנהגים. לפעמים דברים שנראים לך טריוויאליים לא תמיד יושבים אצל הבנאדם השני. למשל, מישהו שבזמן העליה על הכלי נעמד בכל גופו על אחת הרגליות ומשתהה שם (קרה לי) כי הוא לא עושה אצלו את ה-1+1 ולא מבין שהדבר היחיד שמחזיק את שניכם כרגע זה הרגליים שלך

(אגב, פה למשל זה נחמד כשהמורכב גבוה- הוא פשוט מעביר ישירות את הרגל למקום הנכון בלי צורך בשלבי ביניים)

3. לגבי התנהגות בנסיעה- דימוי ה"ילקוט" בעיני קצת חוטא למטרה, כי במצב אידיאלי אתה לא תרצה שהמורכב שלך יהיה סרח מיטלטל ופאסיבי. אבל זה כן עוזר קצת למורכבים שזה ממש חדש להם, להשתחרר מהאינסטינקט ההפוך בתור התחלה, ואם לא לעזור- אז לכל הפחות לא להפריע. אבל השלב הבא של ההרכבה הוא להבין שיש להם חלק פעיל ברכיבה ואז לתת הוראות יותר ספציפיות, לגבי הטיית הגוף, התנהגות בזמן בלימה ואפילו מבט (הוא עוזר להיכנס לתנוחה הנכונה עם הגוף).

4. טיפ: הצמדת הברכיים של המורכב לרוכב תופסת הרבה ציפורים במכה:
א. היא עוזרת לא "להיזרק" בזמן בלימה או מכת גז.
ב. היא מאוד עוזרת למורכב ולרוכב להיות גוף אחד בעת סיבובים ובכלל. זה חשוב מאוד כשהמורכב הוא מאסיבי ממך- אבל רצוי בכל מקרה.
ג. היא מונעת ברוב המקרים את התופעה של קסדה נוגחת בקסדה. והאמת שעוד לא מצאתי שום דרך אחרת שעוזרת לזה. על שרירי הבטן לבדם קשה לבנות לכל אורך הנסיעה. ברגע שהמורכב יאבד ריכוז (וזה יקרה), הוא שוב ינגח בך. הצמדת הברכיים תפתור את זה.

זה כרגע מה שעולה לי בראש- נסיעה טובה
 
למעלה