אופנופדיה: המילון המלא למונחי אופנוענות

2Shey

New member
"yes yes yes"

תופעה אופיינית לעונה, שלא פוסחת על לא פחות משמונים אחוז מהאוכלוסייה- אלרגיות.

רכיבה באיזור פורח להחליא, באוויר ספוג אבקנים ובני בליעל נוספים מאותו סוג מולידים את הדוש התוך קסדתי- האפצ'י.

לרוב יגיעו בסריות של שלושה, ויעלו תהיות במוחו של כל צופה מהצד באשר לכמה רחוק ילכו המשווקים של yes.
 

jony stekino

New member
ססאאמממכככ תפוז

שכאתה עונה תשובה מפורטת בת 8 עמודים ולבסוף הכל משום מה נעלם
 

ז ר ח

New member
"
"

אייקון זה משמש בעיקר גולשים ממורמרים שהנשים שלהם מתעללות בהם ולכן הם מאשימים את המדינה בכל דבר שקורה להם או כאלה שמצהירים שיעזבו את הארץ אבל הם "וואחשים" פחדנים ללא אומץ לעשות זאת.

גולשים נוספים משתמשים באייקון זה כדי להסביר את מחיר ביטוח, את מחירי האופנועים, את התנהלות השוטרים , את מצלמות הגאטסו, את רוכבי הDT, את הימנים, את השמאלנים, את חוק הספורט המוטורי, את מס הכנסה, את מערכת החינוך ואת הסימון על הכבישים.
 

RaananC

New member
להדליק רמקולים

כאשר רוצים למשוך את תשומת הלב עם שרשור חרישי או כאשר הנשיא מתבלבל ולוקח קודם את
האדומה במקום הכחולה.
 

RaisedFist

New member
״אימון מגרש״

ערמה של ילדים שאין להם איפה לרכוב בשישי בצהריים, נפגשים בקיצוץ גלויות לעשות ווילי ולשפשף את הצד של הצמיג.
מומלץ לחובבי צפיות ה Fail ביוטיוב לעבור שם מידי פעם. הנאה מובטחת.
 

gamgam

New member
נורת FI

"הופעת ה FI מצביעה על תקלה. FI מלשון FILURE כלומר כשל"
 
פאכר

=הקצב המשוגע , זה שבכל ביקור של MORM בורח לשדות, בתקווה שזה לא הביא לו איזה ארגז פלפל חריף לטחון לקציצות המיוחדות שנוצרות במיוחד לטובת מפגש פורום אופנוע(נ)ים ממוצע.
במידה וNORM מצליח ללכוד אותו, נאלץ הנ"ל לשחוט, לפרק, לטחון, לקלף, לבצל, לפטרז ולחרף(המצאה שלי על החריף) איזה 100 כבשים ופרות על מנת להאכיל איזה 1000 אופנוענים שמנמנים ורעבים (יכול להעיד רק על עצמי...) ולדאוג שיוכלו לשבוע מהקבב החריף שלו.
 

Spondylus

New member
"המכשיר"

הידוע כ-18 צול של הג'יקסר.

"טיפול 10000 וטיפול עם המכשיר בג'יקסריה מאחורה"
"ג'יקסר תעשה לי עם המכשיר"

אחח מושון. אני מתגעגע אליו כאן למטה
 

מיצו

New member
״בית הדואר, יגאל אלון, ת״א״

מקום אפל, טחוב, מקום בו השמש רק זורחת מישבניהם של פקידי המכס שכנראה לא מצאו שום עבודה אחרת לעבוד בה, וכך הגיעו, ממורמרים וכועסים, למקום שדרכו נכנסות רוב החבילות בייבוא אישי לישראל. זה המקום שבו על חבילה שעלתה 35$ תצטרך לשלם 300 ₪ בדמי שקר כלשהו, רק בגלל שהמשלוח עלה עוד 20$...

אם שלחת חבילה ארצה והיא טרם הגיעה למפתן ביתך, סיכוי סביר שבדיוק עכשיו אחד הפקידים מנגב עם ההודעה הראשונה אליך את התחת השעיר שלו. את ההודעה השניה והשלישית תקבל מאוחר מדי, ואז יהיו לך איזה יומיים בלבד להשיג אישור יבואן, אישור משרד התחבורה, אישור משרד התקשורת ואישור מכוס החורבות (בלתי אפשרי לחלוטין) כדי להכניסה ארצה, וזה כאמור אחרי תשלום 500% מס שקר כלשהו.

חשבת לחסוך בכסף ולהזמין צמיגים מארה״ב, אה? שכח מזה. פקידי המכס פועלים כזרוע שלישית של היבואנים והם יעשו הכל כדי שלא תוכל להנות ממטעמי חו״ל במחירים שפויים והגיוניים, וגם אם תמצא דרך להשיג את האישורים, רק הפסד ימי העבודה הופך את זה ללא כדאי.
 

מיצו

New member
״ג׳יבלי״

שמו של אחד מהשוטרים המוכשרים ביותר של משטרת התנועה, חוכמתו ותעוזתו נודעו למרחוק, היה אחראי בלעדי לקומבינת ביום תאונות הדרכים שביצעה המשטרה באזור השרון, קומבינה מגעילה וחסרת מצפון בה הציבו ביום של תאונת דרכים באמצע כביש שש על מנת ללכוד רוכבי אופנוע שנתפסו כמה ק״מ קודם לכן, לכאורה, במהירות מופרזת. במקום לנסות לעצור אותם שם, כמקובל, הציב אדון ג׳יבלי את ביום התאונה במרחק כמה ק״מ, ואז כשהרוכבים הגיעו מבלי לדעת כלל שהם נלכדו בממל״ז והאטו כדי להציע עזרה לנפגעים לכאורה, קפצו עליהם השוטרים מן המארב.

גבורה זו תועדה לפי הזמנתו של אותו ג׳יבלי במצלמות ערוץ 10 ושודרה בטלויזיה בחדשות. בעקבות זאת קמה סערה ציבורית גדולה כאן ובפייסבוק נגד המשטרה בכלל ואותו ג׳יבלי במיוחד, ובתמורה הגיש ג׳יבלי תלונות סרק במשטרה על העלבת עובד ציבור כנגד חלק מהמעורבים בחשיפת הפרשה. בזכות זאת קנה לעצמו ג׳יבלי מקום מפוקפק בפנתיאון הפורום.

(הערה: מי מוצא לינק לכתבה ששודרה אז? לדעתי יש אותה באתר של נענע)
 
למעלה