סקר אריכות חיים של צמיגים

biker34

New member
אותו צמיג על היפרמוטארד 796 החזיק 6.5K

נשחק בדיוק לאותה רמה כמו שמופיעה בתמונה.
 

avi elbaz

New member
פירלי דיאבלו רוסו קידמי 26K על SV650S

צמיג מעולה אורך חיים ארוך, אפילו יותר מדי במקרה שלי, הוחלף אתמול בפירלי דיאבלו רוסו 2 .
 

gsxr77

New member
מישלין POWER PURE אחורי 10K על SV1K

כמובן שרכיבות מנהלתיות צריכות להעשות יחסית לאט ע"מ לשמור על אורך חיים הדומה לזה שאני הגעתי אליו.
לקדמי יש עוד הרבה בשר אך לא בטוח שיחזיק אחורי חדש.
אופי רכיבה, ספורטיבי++, אחיזה מטורפת (יחסית לפאוור הרגיל) מהרגע הראשון - חימום זריז מאוד של הסט - נק' התורפה היא אורך חיים קצר יחסית, שוב ה-10K נגמעו בקו ישר במהירויות "סבירות".
מי שרגיל לטוס על 6 או יש לו אופנוע טורינג/כבד מהספורטיביים - לא בשבילו.
אה כן - יקר בטירוף, נכון להיום סביב 3K ש"ח. בחו"ל 240 דולר
|הייתי חייב|
מי מביא לי זוג חדש??
 

הנסיך.

New member
פירלי דיאבלו סקוטר אחורי 22K על סילברווינג

אני לא יודע אם שווה להכניס קטנועים לפה - המנהלים יכולים למחוק אם ימצאו שזה לא מתאים


בכל מקרה, לדעתי הוא היה גמור כבר מאיזור ה-18-19 אלף ק"מ, ומשכתי איתו (מבורות בעיקר) עד הק"מ המצויין.
הצמיג הורכב כחלק מסט בריינו לפני טיפה פחות משנה.
האחיזה היתה טובה, אין לי נקודת השוואה של ממש, אבל אישית, אני אוהב יותר את הצמיג שהחליף אותו - דאנלופ SX01, שאמור להיות פחות פרפורמנס ויותר אורך חיים.
הוא מרגיש מתגלגל טוב יותר ודי מסתדר עם מגבלות הקטנוע כולו (שלדה קצת ספגטי, הכל רך וגמיש יחסית)
הקדמי כבר עם 25K ונראה לא רע בכלל

אופי הרכיבה שלי הוא מעט אינטנסיבי (אבל לא אגרסיבי) - לא רוכב כמו סבתא אבל גם לא מתגרזן. אול אין אול זה כולה סילברווינג.
 

RIDE TO LIVE

New member
מישלין פיילוט ספורט- בורגמן 650 10K - אחורי.

קידמי 15K

אחיזה טובה מאוד.

אמרו לי כבר שאני עושה עם הבורגמן והפיילוט ספורט דברים שהמדע לא מכיר . . .
 

TheDevilInside

New member
מצלר M5 אחורי,12K,על CBR929

הוחלף עקב 2 פנצ'רים,היה לו עוד 1500-2000 קילומטר. צמיג ספורט מעולה,נותן הרבה רגש ובטחון על הצד גם על יבש וגם על רטוב. מתחמם יחסית מהר,למרות שכשקר,מפרפר טיפה בפתיחת גז מהירה..
הקדמי אצלי כרגע עם 16K,ויש לו עוד כ5K לדעתי.
 

TheDevilInside

New member
סט מצלר K3 רייסטק,כ6K על CBR929

הסט נקנה עם האופנוע,להערכת סטפן היה לו עוד כ50% חיים. לאחר 3K החלפתי. צמיג מדהים לדעתי. הרגשה של דבק כל הצד, משרה בטחון בכל זווית הטיה. אבל כל זה ביבש,כשהכביש נקי ונוח. ברטוב-סיפור אחר לגמרי,מאוד מפחיד לרכב איתו (סמי סליק).
נגמר מאוד מאוד מהר. לדעתי מתאים בול למי שמשתמש באופנוע לסופ"שים בלבד...
 

Pumi

New member
מישלין pure על ktm superduke 990 רק 6K

הצמיג רך מדי והאופנוע אכל אותו מהר מדי (מה גם שלא רכבתי עליו רגוע ביום יום).
על סימני דרך על הכביש הצמיג מחליק כאילו אין כביש, ועל האספלט תופס מייד אחיזה.
 

Chef25

New member
מישלין פיילוט פאור אחורי 10K ק"מ על Z750 08

ביום רכישת האופנוע הוחלף לסט הנ"ל קידמי ואחורי יחדיו
האחורי הוחלף לאחר 10K ק"מ והקידמי עדיין קיים על האופנוע ויש עליו עוד "בשר"
סט מלא החזיק יפה מאוד ברכיבה יומיומית ושבתות אגרסיביות.
 

katangilis

New member
קונטי' רואד אטאק2 - וורסיס אחורי 13K

אחיזה מצויינת , שימוש מנהלתי 70% ספורטיבי 30%.
נהיה שטוח עם פס "קדם קריעה" במרכז והוחלף לדאנלופ RS.
 

katangilis

New member
פירלי אנג'ל קדמי וורסיס - 13K

נראה עדיין במצב מצויין , אוחז טוב +.
בהחלפת האחורי בריינו (החודש) , ארתור שיבח ואמר שהדגם הזה כצמיג קדמי - סביר שיוחלף בגלל יובש לפני שיישחק למוות...
 

Mr BIG Biker

New member
מישלין פיילוט פאוור 2CT אחורי 10Kקמ GSXR1000

לא ניגמר אלא הוחלף עקב פאנצר מס2 באותו חודש ולדעתי היה אפשר לסחוב איתו עוד (תמונה)

סט מלא, קידמי הוחלף לאחר 19Kקמ

רכיבה יומיומית + טיולים, האופנוע רואה זוויות גם בדרך למכללה, חזיר גז !
אחיזה מעולה מהרגע הראשון ועד הסוף לא מאבד את המוג'ו לקראת סוף החיים ממליץ !
 

kenderkin

New member
מצלר Z6 סט מלא מעל 20K על ויסטרום 650

רכיבה יומיומית של 150 ק"מ, רגועה בעיקר, מעט יותר ספורטיבית בסופי שבוע.
לתחושתי, לא עושים עבודה טובה בימי גשם, לא נהניתי מהצמיג בכלל.
בערוב ימיהם היה ממש מפחיד לרכב איתם.
 
אנקה 2 על ויסטרום 650 14K וממשיך

באופן יחסי הצמיג מעביר יותר טוב את הכביש לרוכב..
צריכת דלק שלי עלתה קצת לאחר ההחלפה.
אבל הם מחזיקים מעמד בנסיעה שבועית תל אביב אילת תל אביב
 
למעלה