בצער רב אני נאלץ לספר לכם על לכתו בטרם עת

אלפרד

טל״ש קיבל חבר קרוב שיארח לו חברה.
אחד האנשים השנונים שהכרתי.
כלכך כואב. לעזאזל.
 

RaananC

New member
לא יאומן, פשוט לא נתפס


נראה לי שלכבוד פסח אנחנו מקבלים את גרסת הדו"ג לעשר המכות.
 

h a j b i

New member


לא הכרתי אישית אבל יצא לי להיתקל בהודעות רבות שלו.
יהי זכרו ברוך
 

צמי1502

New member
כרגע נבנתה לה עוד קומה במגדל הציניות שלי

פשוט מדהים כמה אטומים הנהגים פה בארץ!!!!!!
"אופניים על המדרכה..." ושלל אמרות שפר טיפשיות....
פשוט מדהים שכל נער בן 17 שהוציא רשיון חושב שלא צריך יותר תיאוריה.... אחרי 3 שנים על הכביש הוא הופך לחיית טרף.
מבחינה חוקית (ותקנו אותי בבקשה אם אני טועה) המדרכה מיועדת להולכי רגל (כולל עגלות נכים, עגלות ילדים וכיו"ב). אופניים נחשבים כלי רכב לכל דבר (אמנם לא ממונע, אך עדיין כלי רכב) שמקומו בכביש. רוב נהגי הפחיות פשוט חיים בתוך הפחית שלהם, ואטומים (תרתי משמע) לכל מה שאינו פחית...
פרט לזאת עוד משבחים את הנהג על שדיווח ולא ברח. ממתי נותנים פרסים למי שעושה את מה שאמור לעשות??? (לפי דעתי פועל יוצא של הנחה בסיסית שהרוכב אשם)
ומכאן אני מסיק: פחית=חדר אטום????? (אפשר בלי מסכות אב"כ???)
 

gray

New member
לא להתרגש

כל מה שאמרת אומנם נכון-אבל הוא באמת לא ברח-וזה לא היה קל.
מניסיון כרוכב אופניים אופנוע ונהג - אכן מסוכן מאוד על הכביש, עם אופניים הכי מסוכן, ולכן אני רוכב (בזהירות רבה תוך מתן זכות קדימה מלאה להולכי רגל כמובן) על המדרכה איפה שאפשר. נכון שמותר על הכביש-אבל הרבה יותר מסוכן.
נכון-אתה אמור להשאר במקום התאונה-אבל לא קל לעשות את זה, אז אולי הוא נהג חרא-אבל לפחות לא זבל בורח ומפקיר, זה לא מוריד מחומרת הכאב על המוות המיותר אבל עדיין.
נכון מותר לרכב עם אופניים על הכביש-אבל דו"ג הרבה פחות נראה בכביש, ודו"ג איטי עם ניראות נמוכה כמו אופניים-זה הרבה יותר מסוכן-לכן לרכב על המדרכה או כל דבר אחר שיקטין את סיכויי הפגיע שלך (גם אם זה מאיט את הרכיבה) זה לא דבר רע תמיד.
כן כן. זכותך. כולם חייבים להיזהר. מה לעשות, גם אם כולם יזהרו-רוכבי אופניים יפגעו בכביש, ונהגים אשמים יענשו בהתאם לזהות ויחוס הנפגע כמקובל.
 

צמי1502

New member
צורת מחשבה גלובאלית

צורת המחשבה הגלובאלית בארץ היא הפסולה. חינוך הנהג/הרוכב, מהרגע שהתיישב מאחורי כידון/הגה, על זו אני מדבר.
במדינה מתוקנת לא צריך לתת פרס לנהג שנשאר ולא ברח. הרעיון לברוח לא אמור לעלות בראשו כלל... אולי אני פרפקציוניסט שבונה מגדלים באוויר, אבל.......
השאיפה שלי שכולם יזהרו, כולל הנהגים (בעלי הקשב הסלקטיבי, לא מבחירה, הם מחונכים כך). באירופה כשנהג מאותת, מייד מתפנה לו מקום להיכנס (טוב, נו, לא בכל המקרים ולא בכל המדינות)
למה לע%&* לא אצלנו?
למה רוכבים רוכבים בלי רשיון, בלי ביטוח ובלי טסט??? (כי הם יודעים שלא ירדפו אחריהם?? - ולא יתפסו אותם??? והם ייצאו מזה... עד ההתפוצצות הכואבת שתגיע מתישהו...
) למה הרעיון בכלל עובר להם בראש?

לעניות דעתי, כל צורת החשיבה של "אם גנבתי ולא תפסו אותי = לא תוכיחו = מוצדק" היא פסולה. והיא לא טבע אנושי, אלא הישראליות המגעילה במערומיה, וחבל שכך.
אולם (לצערי) זו המציאות בארץ, ועדיין...

זה שהנהג לא ברח, לא מגיע כל הכבוד (על מה כל הכבוד? כמו הבדיחה שהיום הצלתי מישהי מאונס...כי התאפקתי... - כל הכבוד לי... בדיוק אותו משקל)
 

gray

New member
נו באמת. צא מהסרט, גם באירופה זה ככה

פגע וברח זאת המצאה ישראלית? הצרפתים שדרסו את לי זיתוני היו נשארים לידה אם זה היה בפריז? היום יש גוגל, אמירה סתמית של "באירופה זה לא ככה" כבר לא שווה כלום. גם באירופה יש פגע וברח, לא הרבה פחות מבארץ. רוכבי אופניים נפגעים באירופה, נפגעים הרבה. גם רוכבי אופנוע נפגעים באירופה. יש הבדלים סטטיסטיים מסויימים, אבל הם לא גדולים כפי שאתה מנסה להציג אותם. הנהגים באירופה לא כאלה מוצלחים, לימוד הנהיגה שם טוב יותר, אבל לא בהרבה (חפש קצת ותראה שגם שם מתלוננים על הרמה הנמוכה של הרבה נהגים ועל הצורך לשפר את לימוד הנהיגה) .
אם הייתי רק בארץ אולי היה עובד עלי הסיפור הזה, אבל אני חיתי מספיק בהולנד (כולל רכיבה יומיומית גם על אופניים וגם על אופנוע) כדי לדעת שגם שם רוכב אופניים שלא בשביל אופניים מוגדר מת. על כביש בינעירוני עם אופניים המשטרה תוריד אותך מאוד מהר (שם זה אסור) כי ברור להם כמה זה מסוכן (אבל בד"כ יש גם שבילי אופניים מקבילים).
בדרום באזורי הנופש זה קצת יותר מקובל-אבל ממש לא כמו בישראל.
שם יש זכות קדימה לרוכבי אופניים בחציית כבישים (כאשר שביל אופניים נפגש עם כביש) אבל בדיוק כמו במעבר חציה צריך קודם לעצור ולהסתכל שלא מגיע רכב-רוכבי האופניים ממש לא עושים את זה ונדרסים בלי סוף, עד כדי כך שכרגע משנים שם את החקיקה בעניין הזה.
באירופה קצת יותר טוב מתחינת הכשרת נהגים והתחשבות, אבל זה ממש לא הגן עדן שאתה מתאר.
 
למעלה