חברים יקרים זקוק לעזרה דחוף

gilbola

New member
איזה מעצבן!! תן פרטים ואולי זה יעזור

כמו איפה בארץ זה קרה, מתי וכו''.. השאלה היא האם מישהו כזה גונב כדי להרכיב על האופנוע שלו או כדי למכור למוסך כלשהו (שזה הרבה יותר מטריד בעיניי) רק באהבה
 

הנסיך.

New member
שתי נקודות :

1. אני לא חושב שזו חבלה, פורקו שם ברגים, היה שם קאטר מעורב - זה נראה כאילו מישהו חיפש לו דרך קלה להחליף כידון שניזוק לוורסיס שלו. 2. אני לא יודע איך הגיעו לך להצעה של 12K שקל תיקון - אבל טיסה לאנגליה, קניה של החלקים שם וחזרה איתם במזוודה תעלה לך פחות. בכל מקרה, מקווה לקרוא על מי שעשה את זה במודעות שחור-לבן שמודבקות על עמוד חשמל. אין בי שום אמפתיה או רצון למחילה לכאלה אנשים.
 

JM250pilot

New member
אני יעזור..

כבעל וורסיס דומה אני המום. בטוח שזה הזמנה \ גניבה מבעל וורסיס אחר \ מוסך. יכול להיות שזה לאופנוע אחר - לגנוב מדומה לא עולה ביוקר. בכל אופן - לאחרונה החלפתי כידון לרחב יותר ואני יכוח לעזור: 1. יש לי את הכידון המקורי אם תרצה + 2 משקולות. 2. ממליץ לך לקנות חלפים מקוריים (כבלים) מהאתר הזה: http://www.partforyamaha.com/pages/oemparts?aribrand=KUS המחיר אחרי מיסים הוא חצי מבארץ. 3. ממליץ לך לקנות כידון תחליפי באבנוע - רק 250 שקל, מתאים לכבל מקורי: http://www.ofnonet.co.il/prodtxt.asp?id=1927 ניתן לכידון הזה לקנות משקולות תחליפיות ומתאמים שאולי יחסכו לך לקנות מקורי..
 
מסכן

 
מיצו היקר

בוא נקווה שהימים היפים עוד יחזרו והשמש עוד תזרח. גרמתה לי לחייך ובימים האחרונים לא כל כך הצלחתי האמת שבקושי לנשום מצליח הגנבים לא מבינים איזה נזק בלתי יאומן הם גרמו ובנוסף אני טיפוס שלא מוכן להיכנע לכל סוג של טרור!!!
 
קבלו עדכונים:

ראשית תודה לכולם אתם אנשים מקסמים ותומכים וזה מחמם את הלב ברגעים הקשים. תבינו השבר לא רק מעצם הפגיעה הפיזית בכלי או החדירה לטריטוריה והנזק הכלכלי, הפגיעה היא גם מנטלית אבל נניח לזה לעת עתה. אז ככה האופנוע חנה בחניה תת קרקעית בכיכר אתרים על קו התפר מכניסת העובדים של מלון קרלטון והשומר שלהם ומצד שני הכניסה למלון מרינה רק ששם השומר בתוך המלון. במזל מצלמות האבטחה מבוייתות על האופנוע והוא צולם (ללא ידיעה) לאורך כל שהותו בחניה. האופנוע שהה שם כ- 10 שעות ומיידי פעם הוסתר על ידי מכוניות שחנו אבל רואים כל מי שמתקרב. אז הערב היה קשה למצוא את נק' הזמן שבה אירע ניתוח השדה שביצעו החבלנים אך מחר אעבור על כל החומר וברגע שאעלה על נק' הזמן הקריטית שבה נכרתו אברי האופנוע אגש למשטרת דיזנגוף עם הצילומים ואבקש את פלט הסלולרים באותה נק' זמן באותו מקום ומשם נמשיך.... מקווה מחר לעדכן אתכם איך מתפתח בין יתר הדברים שאומר במשטרה זה הפנייה לפוסט הזה ולמגיבים בתקווה שההתעניינות הציבורית תעזור הן למקרה הפרטי והן למקרים הכלליים ותקדם מיגור תופעת פשיעת האופנועים/קטנועים שהיחס אליהם הוא עבריינות נוער נסלחת ונסבלת!!! אז שוב תודה לכולם.
 

NEO83

New member
אתה אופטימי

לגבי הפלט של הסלולארים באותה הנק'... הסיכוי שמישהו יטרח לעשות את זה למען גניבה של כידון הוא כ"כ נמוך.... אלא אם כן יש לך קשרים חזקים במשטרה...
 

aaronc76

New member
לצערי אתה צודק

גם תאונת פגע וברח (עם פצועים קל) לא מספיקה כדי להוציא פלט שכזה...
 

mosho35

New member
יש אנשים עם לב של אבן,


או יותר נכון חסרי לב,נשמה או מצפון.....אל תישבר חבר,כולנו כאן איתך לכסח להם את הצורה!
 

RaananC

New member
החישוב של מטרו נראה לי יקר קצת

נסה כאן בבייק בנדיט, אולי תצליח אפילו לקבל הנחה לכבוד חג ההודיה. לוח שעונים לדגם 2011 עולה 570 דולר. אני יודע שהם שולחים לארץ, אבל אם יש בעיה עם זה צור איתי קשר וזה יכול להישלח אלי (אני גר כרגע בארה"ב) ואני אשלח אליך.
 

FZR600R

New member
הצעה נוספת

כאחד שעובד בתחום החלפים בעולם הרכבים , אני יכול לומר שיש ליבואן אפשרות לעזור לא מעט אם רק ירצה לעשות כן. נסה לפנות למטרו ולבקש הנחה משמעותית על כל החלקים שנגנבו \ ניזוקו , אתה יכול להגיע בהערכה גסה להנחה של כ 40 ואף 50% . אתה יכול אף לנסות דרך מוסך מורשה של מטרו שיבקש הנחה מיוחדת לחלקים (ויעביר אותה אליך כמובן) לאור המקרה המזעזע. כמובן שנדרשת כאן מחווה של רצון טוב מכל הנוגעים בדבר , אבל שווה לנסות בהצלחה , מקווה שתתפוס את הנבלות
 

fazer_1000

New member
למה הוא צריך להתרפס (יש יאמרו להשפיל עצמו)

בפני מטרו ובסוף עוד לשלם להם סכום שעדיין יהיה יקר מלרכוש בחו"ל? מהם, בית חב"ד? שירכוש בחו"ל במחיר מלא, יש כאלה שישמחו לקבל את הכסף שלו וגם לתת לו מחיר הוגן בתמורה.
 

FZR600R

New member
לא צריך להתרפס , זה מקרה חריג

ולכן יש מצב שיקבל גם סיוע חריג מהיבואן \ מוסך שווה בדיקה, אך אם יותר נוח לו לרכוש את החלקים בחו"ל שיבושם לו ואל תשכח שעדיין נשאר נושא ההרכבה והעבודה שגם לו חלק לא קטן בעלויות לכן שווה לבדוק עלויות של כל מכלול העבודה והחלקים בארץ בעזרת היבואן לפני האופציה של רכישה בחו"ל
 
למעלה