חברים יקרים זקוק לעזרה דחוף

עומר TT

New member
בכלל לא הרבה

ובכל זאת זו לא מסוג הגניבות של target of opportunity, מישהו ידע איזה אופנוע הוא מחפש, איפה האופנוע הזה חונה, ומתי אפשר לגשת אליו לקחת מה שצריך, כלומר סביר להניח שהיה לפחות ביקור מקדים אחד. אם אלה היו חבר'ה שמשוטטים בוואן בלי חלונות ומציעים ממתקים חינ... אההה... ומעמיסים אופנועים שהם רואים באותו רגע אז זה מה שהם היו עושים - מעמיסים ונוסעים, בלי לפתוח אפילו בורג אחד.
 

menyroth1

New member
סליחה על שאני יודע

כל מה שמצריך מעל שניה וחצי בגניבה , מצריך גם מל"מ וגם שמירה . לפתוח 4 ברגים בלי מברגה (שעושה רעש ) לוקח (לי ) כעשר דקות רבע שעה .
 

gray

New member
החלפתי כידון לא מזמן

אם אתה מגיע עם המפתח המתאים וקאטר טוב זה פחות מדקה אם מדובר בשני אנשים. אגב, אם לא היה מדובר בעבודה מהירה מאוד הם לא היו חותכים את הכבלים, מאוד קל לשחרר אותם אם אתה לא ממש ממש ממהר ויש לך כלי שחותך ממש ממש מהר. אפשרות שניה-מדובר בגנב מאוד לא מקצועי שלא היה לו מושג איך לנתק את הכבלים ולכן הוא חתך אותם למרות שזה לקח לו יותר זמן (רוב הקאטרים לא חותכים כבלים כאלה בשניה).
 

gray

New member
בקצב שהם נסגרים בזמן האחרון

בקרוב לא תהיה בררה. תחלס, אם תחשב את הזמן של להוציא ארגזי כלים, להכין כלים, לסדר כלים בסוף, לפרוס ברזנט מתחת לאופנוע, להעמיד את האופנוע על הסטנד (להביא את הסטנד מהמחסן) לשתוף ידיים וכל שאר הדברים של לעבוד מסודר ונכון (מה,לא תשמן כבלים אם כבר פירקת כידון?) חופשי החלפת כידון זה שעתיים עבודה. לא נראה לי שהגנב הקפיד על כל זה.
 

mili777

New member
כיוון נוסף

יכול להיות ריב שכנים. מישהו שהפרעת לו בחנייה, כניסה לבניין, רעש מוקדם בבוקר. גם הסוויץ נגנב? לא נראה לי שזה חלק להולך בתאונה. השאירו ברגים?
 

fazer_1000

New member
יש לי נטייה להאמין שמדובר בסכסוך או מישהו

שרצה "להראות לך מה זה".
 

אהוד א1

New member
יותר פשוט לשרוט,לשבור ולחתוך צמיגים.

ואנדליסט לא היה משקיע בגניבת כידון. מדובר בהשלמת חלקים. מישהו שהיה זקוק לכידון ומנופים.
 

SuzukiDR

New member
מדובר בנבלה ששמע מה מחיר כידון חדש...

...והחליט לחסוך. פעם זה היה מקובל. מה-X50 גנבו לי פעם ידית גז באותה צורה אבל פה זה כמה דרגות מעל, וזה לא אופנוע של בני נוער וזה מזעזע שבא לי להקיא...
 
מזעזע

בכל מקרה EBAY יפתור לך את העיניין בעשירית ממה שהזכרת , תתחיל לנבור אם אתה צריך עזרה בהזמנת חלקים דבר איתי.
 
למעלה