ההוזלות בביטוח חובה

h a j b i

New member


 

ז ר ח

New member
דווקא לא.

אנחנו ישראלים וככאלה אנחנו רוצים לקבל תמורה על מה ששילמנו ולכן קמפיין מקדים לפני הפרימריס יביא מתפקדים לקלפיות. מתי הפרימריס בליכוד דרך אגב?
 

בועז בר

New member
לי יש חשבון יותר פשוט, שמתבסס על ההעלאה

האחרונה: ב-15/11/09 ירד הפול מהעמסה של 4.25% ל-3.75% => חצי אחוז בסה"כ. המחירים עלו ב מ מ ו צ ע - ע"פ החישוב של המפקח והאוצר(!) - ב-12% בממוצע. כלומר חצי אחוז העמסה שווה 12% בפוליסה. כלומר כל אחוז העמסה שווה ל-24% בפוליסה. המעבר להעמסה של 6% = תוספת של 2.25% = שצריך להיות מתורגם להנחה מ מ ו צ ע ת של 54%
על המספרים שמתקבלים אחרי ההנחה הזו - צריכה להיבנות הדיפרנציאציה. כל הנחה שאינה מקורבת למספרים הנ"ל - נראית בעיני ככישלון וכיריקה בפרצוף של כולנו. מעבר לזה אני חושב שהקרדיט שנשאר ל"מטה המאבק" שווה בערך לכמות הרוכבים שהגיעו בסוכות ל"הפגנת הכוח" שלנו מול שר התחבורה. כל מי שמעורב בענין הבין בערך כמה רוכבים יגיעו לפריימריס. הראינו להם בדיוק מה אנחנו שוים והתוצאה בהתאם.
 

אהוד א1

New member
כתבתי לך בעבר והתעלמת. מנסה שוב.

אין קרדיט ל"מטה המאבק" מהסיבה הפשוטה שאין מטה. אם את הארוע בסוכה הייתם מעבדים כ"מטה" ולא כמו שזה התנהל גם התוצאות היו שונות. אבל כשבמשך שנה אין עידכונים, כשבקשות העזרה לא עוברות דרך הניוזלטר, כשלא מרעננים את הסיירת וכשניסים פועל לבדו וחג'בי חושב שזה בסדר שניסים לא יכתוב כאן - למה אתה מצפה? יש מטה? אשמח לדעת מי במטה ומתי התקיימה הישיבה האחרונה שלו.
 

בועז בר

New member
אתה יכול להכניס את הציפורניים חזרה לטפרים...

בכוונה כתבתי "מטה המאבק" במרכאות. אנחנו לא צריכים מטה כדי לקרוא למאה מאתיים רוכבים לביקור חיזוקין... זה בדיוק מה שעשינו בכפר המכביה בהצלחה גדולה. אז רצינו אלף וניצלנו את רשימת התפוצה. הפעם רצינו פחות, "רק" 100-200 אז בתמימותנו האמנו שפורומים+פולגז+דוגרי+מוטובייק זה יספיק. לא הספיק כי כולם כבר הרימו ידיים ואיבדו אמונה. חבל, אבל זה מה שיש. להגיד שצדקת כל הזמן?! אני לא חושב - ואולי אפילו הנפת דגל הספק והפקפוק גרם לכך, בטח לא רק אתה, אבל בהחלט ייצגת את הלך הרוח של רבים. מה לעשות?!
אני בעד להמשיך ולנסות, אבל חייב להיות כנה ולהגיד שגם אני איבדתי את רוב התקוה והאמונה שאכן נצליח. באסה...
 

אהוד א1

New member
כך אתה מכיר אותי?

אתה חושב ששנה אני צועק כאן שהמלך עירום כדי שעכשיו אוכל לומר ש"אמרתי לכם"? אתה חושב שאני פחות מאוכזב/כועס ממך?
מה לעשות? לקבוע תאריך ומקום לפגישת מטה מאבק. להזמין את ניסים ואת כל מי שמעוניין להיות במטה החדש ובמידה ויהיו חמורים שירצו לסחוב את העגלה הזאת לצאת לדרך.עם ניסים ובלי.ובמידה ובלי - זה צריך להיות ברור ורשמי. לעבוד כמו שהמטה ידע פעם לעבוד - ישיבות, תקשורת, יעדים ברורים, עדכונים בפורומים, ניוזלטר מעודכן, סיירת רלוונטית מעודכנת, קומונה (כיום אפשר גם בפייסבוק, אתה יודע) מסודרת. לעבוד.ולהבין קודם כל שככה זה לא עובד.כי אם אתם רוצים להמשיך להתנהל בצורה הנוכחית אז אפשר באמת להניף דגלים לבנים. פשוט זה לא יהיה. חלק מנושאי התפקידים בעבר קשה לי להאמין שירתמו לעניין וחשיבותם רבה מאוד.אחרים שכאילו עדיין בעניין צריכים לפנות מקום למוכשרים מהם. ברמה האישית אני חושב שאין סיכוי להוזלה עם הממשלה הנוכחית ושכיוון שהמאבק שלנו הוא בעצם מאבק הקוטג'/מחאת האוהלים יש לדאוג שהמחאה הארצית תצליח, שיגיע שלטון שטובת העם לנגד עיניו ואז לנסות שוב. דעתי.
 

h a j b i

New member
תיקון טעות, אני לא חושב שזה בסדר

אבל אני מבין אותו, למה לו להתווכח עם יללנים ובכיינים כמוך? בזמנו פרשת מהמטה כי לטענתך, בגלל שעברת לגור רחוק אינך יכול לסייע יותר וזה בסדר, אין צורך עכשיו שתמציא שעזבת בגלל חוסר שקיפות או מכל סיבה אחרת.
 

אהוד א1

New member
עכשיו אתה כבר סתם משקר.

את כל תקופת המאבק האחרונה שלי עשיתי מהגליל ונכון, היכולת שלי לסייע היתה פחותה מבעבר וזה תסכל אותי. אבל, את קומונת המאבק עזבתי (יחד עם מיצו) ה-ר-ב-ה אחרי שעברתי לצפון. הסיבה לעזיבה - כבר אז לא היה בעצם "מטה מאבק" ואני לא הסכמתי להמשיך ולהתנהל בצורה כזאת. היו שפרשו בשקט, פשוט נעלמו/נאלמו. אני בחרתי לעשות זאת בצורה גלויה וברורה. תתנצל.
 

DL1000K2

New member
ואם לא בא לו להתנצל?

למה אתה מחלק הוראות. ברשותך, אמשיך את הקו שלו, האם יכול להיות שעשית הרבה זמן מהגליל והגאוגרפיה שחקה אותך. הרי לוא היית נשאר ב"מטה", ה"מטה" היה נשאר. אתה לא גורשת אלא פרשת ואח"כ הזלת דמעות תנין שאין מטה. על אתה רוכב כיום? ואולי בגליל אין צורך באופנוענות כפתרון לתחבורה יעילה אלא רק כדי לגשר על הגעה לערים הגדולות והפקוקות ואז נשארת רק הרכיבה להנאה.
 

אהוד א1

New member
איך תמשיך קו כשאין לך ידע?

אם לא בא לו שלא יתנצל. קיבל דלת לתקן טעות (מכוונת) שלו. רוצה? שישתמש בה. לא רוצה? בחירה שלו. המטה התפרק לפני עזיבתי אותו.רבים עזבו לפני בצורה שקטה. העזיבה שלי היתה פורמלית בלבד, למעשה לא היה כבר מה לעזוב רק לכבות את האור. לו הייתי "נשאר" העסק היה ממשיך בדיוק באותה צורה - נאדה, גורנישט, כלום בפיתה. הבנת את זה, ברוך? אני לא מזיל דמעות תנין שאין מטה. באמת אין מטה. שאל את חגבי, את בועז, את מיצו, את אליקו, את טל זוהר. אה, כן, אתה יכול גם להרים טלפון לניסין בנימין. רק אל תספר שאתה מכאן כי הוא לא אוהב לדבר עם נודניקים (וחג'בי מבין את זה). לא רוכב כרגע, לא מאמין שארכב בשנים הקרובות וזה לא לגמרי קשור לגליל. וכן, בגליל הרכיבה היא בעיקר לשם ההנאה.
 

DL1000K2

New member
אני לא ידעתי

האם אתה טוען שהוא מידר בכוונה את כל השאר והחל לפעול סולו והכל עפוף עשן סמיך? אם זה ככה זה חמור. ואם זה לא ככה אז למה ניסים בנימין לא בא לכאן לענות ולשתף? ואם לא הוא אז למה מישהו מאנשי שלומו? לרפואה? יכול לדווח מהם הכיוונים המגמות וההישגים עד כה איפה ינוקא? אולי הוא יהיה מוכן לגשר? ואם לא הוא אז אולי מיצו או חג'בי... שלא יהיה כמו הסיפור על עם ישראל הסורר שחיכה למרגלות הר סיני לקבלת התורה ולא היתה לו לא סבלנות ולא אמונה והכל נהיה מסובך
 

אהוד א1

New member
אל תכניס לי מילים לפה.

כיוון שאתה מסכים שאתה לא יודע - אני מציע שבמקום לזרוק טענות תתחיל לשאול. לגבי ניסים - כן, הוא עובד לבד. לא, הוא לא הסיבה היחידה למצב, הוא תפס את הכדור והתחיל לרוץ לשער כי שאר השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה. כשתפנים שאין בעצם שום מטה מאבק תפסיק אולי לצפות שמישהו יענה/יעדכן/ יספר לך. אין מטה. אתה רוצה להקים מטה חדש? אתה רוצה להיות פעיל מוביל?
 

DL1000K2

New member
לא מילים לפה אלא בוקס לפנים. זה מה שמגיע לך

אתה כל הזמן מאשים. אתה לא מפסיק לדבר ובסוף מה? בסוף, אתה מסביר שבעצם אתה מאשים את השחקן היחיד שנשאר לשחק כי המשחק עוד לא נגמר ולשאר השחקנים נמאס והם ירדו לחדרי ההלבשה. אתה לא רק מאשים אלא כאחד שכבר לא רוכב, זה מרגיש כאילו אתה גם נהנה לאידם של אלה שתקוותיהם, ככה נראה, נגוזות להן בהדרגה, אחת אחת. אולי כי אתה טופח לעצמך על השכם בסיפוק שכביכול הכל נכשל כי אתה שתרומתך יקרה מפז, אתה הפסקת לתרום, ובהעדר אהוד-א-1, הכל מתפוצץ לנו בפנים. זה מה שקורה כשהבושה מתה מזמן.
 

אהוד א1

New member
אמרו בטח להוריך בעבר שאתה ילד "מיוחד", נכון?

עזוב, מיותר להסביר לך. ויתרתי. אחרי החגים שמח לך ולבני ביתך.
 

Pumi

New member
מה הקשר לגליל? שם אסור לרכב על אופנוע?

והמטה "פורק" באופן טבעי כשכבר לא היה בו צורך עקב פעילות פרלמנטרית. המטה לא היה נשאר גם אם אהוד היה נשאר. המטה פינה את מקומו לפעילות של צוות הרשויות של המועדון, ולניסים, כאשר כרגע ניסים מוביל את הפעילות ה"ליקוקית" של השפעה על ח"כים ולובי העסקים שאותו הוא מנהיג.
 

בועז בר

New member
"ליקוקית"?!
תתביש.

לקרוא לפעולות הפרלמנטריות והלוביסטיות של ניסים בנימין "ליקוקיות" זה כמו לקרוא לאופנוע "ערימת ברזלים". ניסים הביא את המאבק שלנו הכי רחוק - הרבה יותר ממה שצוות הרשויות, עם כל הכבוד וההערכה שלי אליהם - הצליח להגיע אי פעם. העבודה שלו היתה סיזיפית, כפויית טובה וללא גיבוי ממשי מצד כל אלה שהואילו בטובם להתפקד שלא לדבר על כל אלה שסירבו להצטרף או סתם שמו מקלות בגלגלים ככה בשביל הכיף... הוא הצליח להמר על סוס מנצח - זה שקיבל את ראשות הועדה הרלוונטית לנושא שלנו, יצר קשר עם השר הרלוונטי, הצליח להעביר חוק שאף אחד לא האמין שיקבל תמיכה בכלל - ברוב קולות(!) אבל נשאר לבדו בשטח. לא השכלנו להבין שגם הבולדוזר הזה צריך תמיכה וגיבוי. הוא קיבל מאיתנו אצבע משולשת בפנים כשקרא לנו להגיע בהמונינו לתמוך בו בביקור בסוכת השר. אני רואה קשר ישיר בין הנוכחות העלובה שלנו בסוכות לבין מה שקיבלנו. כל ההשפעה שלנו היתה מבוססת על המיתוס שה-2500 מתפקדים שלנו שוים 7500 של מישהו אחר, כי אנחנו 'חיילים' ממוקדי מטרה ונצביע כולנו כאיש אחד למען המטרה שלנו. אז כפי שכתבתי למעלה: הראינו בדיוק מה אנחנו שוים והתמורה לא איחרה להגיע. בפוליטיקה מסתבר שאין אפילו 5 דקות של חסד. נחלשת - נטרפת. ככה... ג'ונגל. מה עוד יש להגיד? לדעתי, כל מי שהיה שותף למטה המאבק - איבד את הקרדיט בעיני הקהילה שלנו. מהלך ההתפקדות נכשל - וכולנו, כל מי שהיה שותף לו - צריך לעשות את חשבון הנפש שלו. לניסים בנימין מגיעה חיבוק גדול, תודה ענקית וגם
. לא שאין לי ביקורת על ההתנהלות, אבל היינו צריכים לשמור אותה לסיום התהליך ובינתיים להפגין אחדות, בזה היה הכוח שלנו ושם גם נפלנו. חבל מאוד שכך. את המאבק הבא יעשו אנשים אחרים. בעוד הרבה זמן, כששוב יעלו המחירים עוד ועוד...
 

Pumi

New member
כשאתה הולך לסוכה עם שר ששם עלינו זין רק לפני

שנה, אז כן, זה ליקוק תחת. אתה מלקק לו את התחת בזמן שהוא מראה שיש לו כוח וקשור לקהילת האופנועים, ובמקביל אתה מקווה שהוא יזכור את הליקוק הזה בשביל לקדם אינטרסים שלך. אתה רוצה לקרוא לזה פעילות פרלמנטרית? סבבה. זה עדיין אותו הדבר. ואצבע משולשת? אתה מדבר על אותו ניסים שלא בא לו לעלות את משנתו בפורום באופן מסודר בגלל ה"יללנים" שחג'בי ציין? ה"בולדוזר" שאין לנו מושג לאיפה הוא מכוון את החפירה שלו? (הרי גם בעצמך רשמת שהוא בלובי העסקי). אהוד אומר נכון, שצריך שקיפות. שניסים יפעל ישירות מול הקהילה אם הוא רוצה את כוחה, ולא דרך שליחים או דרך "אני עשיתי" בדיעבד. ולמה שהוא הצליח לעשות, יש לי את כל הכבוד אליו. אבל הוא פועל יותר מדי מאחורי הקלעים ופחות מדי מול הקהילה בשביל שאפשר יהיה לגיד "אני אתן לו את תמיכתי העיוורת".
 
למעלה