ההוזלות בביטוח חובה

h a j b i

New member
נכון, דברתי על ההנחה הנוכחית

אם ההנחה היתה יותר גבוהה אז הייתי שוקל. עניין של עלות מול תועלת. אהוד מדבר על עיקרון, אותי העיקרון לא מעניין, אותי מעניינת השורה התחתונה. עם עקרונות לא הולכים למכולת, מקסימום הולכים להיות מורים בעיירות פיתוח. המספרים שאתה זורק הם חרטא, ההישג הבאמת גדול במאבק הזה הוא שלקחנו מידי המפקח את הסמכות לשנות את אחוז ההעמסה ובכך מנענו את העליות הבאות עד למחיר של 10K ש"ח כפי שתוכנן. ולא, אני לא צריך להגיד שלא תהיה הנחה כזו בכלל. להפך. אני בעד שתהיה השתתפות עצמית חובה של 5K-10K לכולם. רוכבים ונהגים ושמחירי הביטוח של כולם ירדו בהתאם (שלנו כמובן משמעותית יותר). ככה ניפטר מתביעות הסרק. ובעניין הלקבל מאחור וכו, זה שתשתמש בקללות ובביטויים כאלה לא יעשה אותך גבר ו"מגניב" יותר מידי, אנחנו מכירים אותך ויודעים שאתה ילד כפאות חננה אז בבקשה, רד מזה, תודה.
 

Pumi

New member
אף אחד לא לקח דבר מהמפקח. על מי אתה עובד?

וזה שאתה חושב שלקחנו ממנו משהו, אתה משקר ומטעה את עצמך. עדיין יש בידי המפקח את הסמכות לעדכן את מחירי הביטוח על פי מספר שנוח לו ונכון לדעתו. הוא פשוט לא עושה זאת דרך העמסה, מה שבכל מקרה הם לא עשו כבר שנים, וזה עבר טוב להם טוב מאוד עד היום. מה אתה חושב, שהביטוח עלה מ 2500 ל 4800 בכלל שינויים בעמסה? בהחלט לא. פשוט עדכנו מחירים. כל פעם קצת. ואף אחד גם לא הבטיח שהמחיר לא יעלה ל 10,00 שקל. אפילו שאמה לא. עובדה שכשהתחיל המאבק, המחירים עלו ל 4700 שקל בערך. והיום כמה זה עולה? 5300 שקל. וזה ממשיך לעלות כל חודש/חודשיים. ובכמה עלה ביטוח הרכב בשנים האחרונות? אני אספר לך שלא תספר לנו מעשיות אחרות - בכמה שקלים בודדים. התחרות שם פורחת, והמחירים לא השתנו כלל. אז, על מה אתה חושב שאתה מדבר? אילו סיפורים אתה מספר לעצמך? וילד כאפות חננה? אל תעשה את עצמך דביל. סליחה, אל תעשה את עצמך דביל יותר ממה שאתה כבר. רק אסביר לך את המטאפורה (מילה קשה בשבילך, אני בטוח. תחפש במילון): האוצר שם לך כסף מול הפנים, ובזמן שאתה אומר "וואו יש לי כסף", אתה לא מרגיש אך האוצר דופק אותך מאחור, ורק כשאתה מתעורר מה "וואו" שלך, פתאום אתה מרגיש כואב מאחור, ולא מבין למה. אתה אישית אולי אוהב את ההרגשה הזאת, אבל רובנו הגדול לא בדיוק מעוניינים בכך. ובקיצור : יאללה יאללה. תעבוד על מישהו אחר.
 

h a j b i

New member
סבבה בחור קשוח ומסוקס שכמותך

בוא תראה לכולנו איך לא מקבלים מאחור. בהצלחה.
 

אהוד א1

New member
נכון, דיברת. חבל שאתה מדבר כל הזמן.

ביחוד כשלהבין הרבה אתה לא מבין. אהוד לא מדבר על עיקרון. אהוד מדבר על הבנה של התהליך, של המאבק. וכאן , גם כאן, אתה נכשל. מחרבנים עליך, ח'גבי, ואתה חושב שזה מיונת שלום ויביא לך מזל. אני מנמ שקיבלת קצת מיילים מבועז ומיצו אתמול - מציא שתעבור עליהם ותשאל אם זה לא ברור לך. אנשים כאן לא פראיירים - הם קלטו מזמן שחוץ מלזרוק ניחושעם אעלק מושכלים ורסיסי הבנה חלקיים ממה שניסים/ינוקא זורקים לך אתה לא ממש בקיא. זה בסדר, אף אחד לא מצפה ממך למשהוא שאינך. שחרר. ואגב עיירות פיתוח ועקרונות - אתה גם טועה (כרגיל) וגם לא מעודכן. מעבר לכך - אתה לא רוצה להכנס איתי לפינה אישית. תאמין לי שלא.
 

ב ו Z י

New member
הרי רק שלשום הסכמת לחטוף מאחור בשביל

מנה סביח. קשה היום בהייטק אה?
 

ז ר ח

New member
מפקח חדש, אוייב חדש.

אם זה לא ברור, אז אין פה שום שינוי כתוצאה משינוי החוק אלא הנחה קטנה כדי שנסתום. זהו כשלון חרוץ. לא הבנתי איך מבוטא חוק ההעמסה שאמור לחול על כ-ל מבטחי הדו"ג??? שהרי התעריפים של רוכבים צעירים היו גבוהים מאד מראש ועדיין גבוהים עם ההנחה המגוכחת. פראיירים לא מתחלפים. בפריימריס הקרוב יש לפגוע בשטייניץ חזק, חזק.
 

ז ר ח

New member
להתלקקות בסוכה לא הגעתי אבל להפגנה

סוערת בבית המפקח, אגיע גם אגיע. הגיע הזמן להלחם.
 

iec

New member
הח"כ כץ מזמין אותנו ציבור האופנוענים

לאכול אצלו בחנוכה סופגניות ממולאות בווזלין ...
אני חושב שיש לארגן עוד הפגנות ענק ולהמשיך ולנסות לפקוד חברים לליכוד....רק עם מס' ממעותי נוכל להזיז לאפסים שבשלטון את קצה השערה...
 

avi elbaz

New member
אולי אני נאיבי אבל הזרמת כספים ע"י מרכיב

ההעמסה לפול, לא אמורה הייתה לפזר את הפחתת הפרמיה באופן שווה בין כל הרוכבים. למה הדפרנציאציה הזו ?
 

h a j b i

New member
בעיקרון, זה לא הובטח אף פעם

כמו שבעלויות, כאחוז ההעמסה קטן, עליות הפרמיות לא התפזרו באופן שווה, כך גם בהורדות.
 
אם זה לא הובטח אף פעם

למה מנהל פורום אופנועים בא בגישה של "אחד שיודע" והעלה את רף הציפיות של כולם לשמיים עם חישובים ומספרים שלא קשורים לכלום?? הצגת את עצמך כמי שמעורה בפרטים, מדבר עם ניסים, מבקש סבלנות כי "זה הולך להיות גדול". מסקנות: קצת צניעות. מותר להגיד גם "אני לא יודע", ולא לפזר מספרים ואחוזים תוך יצירת אשליה של "אני בעניינים". דוגמאות? בבקשה: דוגמא 1 - כל פוליסה תוזל מיידית בקצת יותר מ-30%. מאת: h a j b i דוגמא 2 - המחירים אמורים לרדת בספטמבר. מאת: h a j b i
 

h a j b i

New member
אלו היו המספרים שדוברו

אני לא המצאתי כלום. אתה יכול להשתמש בניק המקורי שלך, אין צורך לפחד, אני לא אעשה לך כלום.
 
למעלה