ההוזלות בביטוח חובה

זה לא אתה ...

שכתבת "אוהבים אותך שאמה המלך" ? ובאמת, כמו שכתבת כאן, אתה כרכרת, וליקקת, וגירגרת, והיית חלק מ"מקהלת המעודדות" של החבורה שהובילה את הקמפיין הזה למקום העלוב שאליו הוא הגיע. אז עכשיו לפחות תוריד את הראש, ותקווה שישכחו את ההתנהגות הטיפשית שלך. מה יש לך לאיים עכשיו ?
 

tetrisa

New member
כן. זה הייתי אני הטיפש

כירכרתי גירגרתי ועשיתי עוד כמה דברים כדי שהמאבק הזה יצליח. התחושה היא שבאמת יצאתי, יצאנו, כולנו פראיירים. האמנו בפוליטיקאים הלא נכונים בתיקווה שהם יקדמו מהלך צודק ומתבקש. למה כל זה מחייב אותי לדעתך לשבת עכשיו ולשתוק? אני אעשה כל מה שהחוק מתיר לאזרח לעשות נגד פוליטיקאי שהוליך אותו שולל. אין לי שום כוונה לשתוק.
 

Red Ross

New member
כדאי לזכור שחוק העמסה הוא רוחבי ומשפיעה על כל קופת הפול. ולכן גם הנחה נוספת על סעיף ההשתתפות עצמית, אינו שייך לדעתי לחוק ההעמסה. תפקיד החוק כפי שניתפס אצלי (ויתקנו אותי אם אני טועה) הוא להוריד את מחיר הבסיס של הפוליסות. על כן אני לא רואה שהחוק שינה משהו מהותי...
 
לא פשוט נחזור לכבישים

ולא אם האנשים שדחפו חבר כנסת כזה או אחר ואת עצמם והגדילו את מפלגת הליכוד ראינו שמענו ואכלנו אותה,לצאת לכבישים רק בכוח מול האוצר ככה זה כאן ,תראו בצרפת מה עשו אין סיבה שכאן לא נצליח רק לא אם מובלי המאבק שהיו מעניין לא שומעיים אותם נעלמו אז יאללה לחזור לכביש.
 

RIDE TO LIVE

New member
אז מה אהוד .... צדקת בסוף . . .

ואני הייתי כרגיל אופטמי מדי. דפקו אותנו !
 
תמשיכו לשבת כאן כמו הומואים ולבכות!

תבינו עבדו עליכם ,מכרו לכם סיפורים ,אם לא נצא שוב להפגין רק נקבל יותר חזק יותר עמוק יותר כואב ,אז סבבה שבו תכתבו ותשלמו.
 

פרארי1

New member
ואיך זה קשור למה שאהוד כתב?

כמו שהוא אמר, כולנו מאחוריך, תגיד איפה ומתי ואנחנו באים להפגין איתך. אהה, סליחה, זה עלינו שעבדו, לא עליך, אתה לא קשור בכלל...
 

אהוד א1

New member
נו, יאללה -צא להפגין.

אנחנו הומואים, מכרו לנו סיפורים, רק כותבים ומשלמים. אתה, לעומת זאת, מבין לעומק מה צריך לעשות. אז יאללה דרדר של הצ'אט - הובל אותנו. מתי ההפגנה הראשונה שאתה מארגן? היכן אתה רוצה שנחסום? הראה לנו את האור, כולנו מאחוריך.
 
בקרוב מאד תדע זה יתפרסם כאן ובפייסבוק !

כמו שאמרתי אתם תדברו אחרים יעשו זה בסדר שיטת ישראלי ,תעקבו זה מתגבש.
 

ז ר ח

New member
יאללה, אני מגיע להפגנה מול ביתו של שטייניץ

זה לא חייב להיות גדול אבל חייב להיות אלים....
 

avi elbaz

New member
And don't come back no more ?

אני לא חושב שצריך לפסול את נושא היציאה להפגנות. יש צורך להתארגן מחדש ולחשוב למה הגענו ולאן רצינו להגיע. ובואו נשאיר את הציניות ואת משפטי ה"אמרתי לכם" בצד.
 

Choia

New member


 

shahar16i

New member
לא יודע על מה מדובר

לפני שבוע אני מברר על ביטוחים ואף אחד לא מוכן בכלל להתעסק איתי, אופנוע שכבר אצלי מעל שנה, עם 5 שנות וותק.
 

דידי 650SM

New member
נעשה כמו בצבא

בהתחלה הקרבים בוכים שהם צריכים לקבל יותר כי הם מסכנים את עצמם ועובדים קשה יותר ומקבלים תוספת ובצדק... אחר כך הגובנקים באים בטענה שכולם חיילים וכולם שוים ולכן צריך להשוות בין כולם והם גם צודקים.... וכך תקציב הביטחון תופח כמו כמו עוגה
 

Choia

New member
אה.. אז בגלל זה תקציב הבטחון גדול...

בגלל ג'ובניקים... עכשיו הכל ברור - לי תמיד היה נדמה שאנחנו מסוכסכים עם תושבי המדינות השכנות ובגלל זה תקציב הבטחון גדול.. טוב לדעת!
 
למעלה