ההוזלות בביטוח חובה

חיימון86

New member
עדכון של ח"כ כרמל שאמה הכהן בפייסבוק

בשורות טובות לרוכבים, לעדכונכם סיכום פגישה מהיום עם פרופ׳ עודד שריג, הממונה על שוק ההון והביטוח: רוכבים עד גיל 30 - 6% הנחה. עד 250 סמ״ק - 6% הנחה. השתתפות עצמית - 5% הנחה. ההנחות החל מ 1.1 ומצטברות כך שצעיר שרוכב על קטנוע עד 250 סמק ורוכש השתתפות עצמית יקבל: 6+6+5= 17% הנחה ביחס למצב הקיים. כמובן שאם הוא רוכש השתתפות עצמית בפעם הראשונה יזכה לעוד 20% הנחה מעבר ל 17%. אני מבטיח לא לשקוט על השמרים ולא לנוח על זרי הדפנה של ההישג הנוכחי וכבר פתחנו בהידברות עם האוצר לשיפור נוסף.
 

Ridcully

New member
ואם מעל גיל 30

או בדיוק בגיל 30 ומעל 250 סמק ? אכלנו אותה?
 

mv100

New member
ככה זה נראה


אבל באמת במהלך המאבק הצבנו בחזית ההסברה (המסרים לתקשורת) דברו בדיוק על הסטודנטים בני ה-20+ עם הקטנוע 125, שפעם בשנה משלמים יותר ביטוח ממחיר קניות הקטנוע.
 

Ridcully

New member
נכון שזה מיש שנפגע הכי הרבה

אבל 5-6 אלף שקל ביטוח חובה לכלי ... זה לא הולך ברגל
 

Red Ross

New member
לא כל כך ברור לי. כיום ישנה הנחה לכולם של 20% ברכישת פוליסה עם רכיב של השתתפות עצמית. הם למעשה מחלקים את אחוזי ההנחה ל5% פה ו6% שם כך שלבסוף יוצאת נמוכה יותר (רק 17%) מהמחיר כיום! "כמובן שאם הוא רוכש השתתפות עצמית בפעם הראשונה יזכה לעוד 20% הנחה מעבר ל 17%." ומה יקרה בשנה השנייה ?! ההנחה תהיה רק 17% (לפוליסה עם השתתפות עצמית עם אותם נתונים) ? זה נראה לי כמו, אך קוראים לזה ?! נו... מריחה ?! קומבינה?!
 

מיצו

New member
ללא ספק מריחה, אבל יש לנו בעיה

באנו לאוצר ולכנסת ובכינו שהם הורגים את השוק הדו-גלגלי, שהם דופקים את הצעירים, את הסטודנטים, את אלה שמשתמשים בקטנועים ואופנועים קטנים למטרת התניידות. ככה אמרנו, וצדקנו. אז הם הורידו את המחירים לצעירים, את הסטודנטים, את אלה שמשתמשים בקטנועים ואופנועים קטנים למטרת התניידות. מה עכשיו? שנצעק שדפקו אותנו?
 

מור~!

New member


אולי לצעוק שהמחירים לצעירים עדיין לא הגיוניים? כל נושא ההשתתפות העצמית הזה לא ברור לי כשמדובר בביטוחי חובה. יש עוד קבוצה בכביש שהמחיר של הביטוח עולה אם עושים תאונה?
 

tetrisa

New member
ח"כ שאמה הייתי ממליץ לך להתנהג בזהירות כאן

כל החיבה הוקרת התודה הליקוקים ברשת והחינחונים בכל מיני מפגשים יהפכו באחת לאיבה גדולה אם יתברר לנו שמרחת אותנו. הפגנו התפקדנו הסברנו נאמר כל שניתן לומר על מחירי ביטוח החובה לרוכבי הדו גלגלי בישראל. למעלה משנתיים קירקרנו ושמענו הבטחות למעלה משנתיים האמנו בך ובטחנו קודם כל בך שתטפל בסוגיה. לא ברור למה זה היה צריך להימתח על פני זמן כה רב. לא ברור למה בכלל התחננו. למה השמענו גירגורי תודה על הבטחה שהעוול והעושק יפסקו. לא ברור למה התקבל חוק בלי שידעתם איזה השפעה תהיה לו על מחירי הביטוח ולא ברור למה עברו ארבעה חודשים מיום קבלת החוק עד ששמענו היום שההנחה תיכנס לתוקף רק עוד חודשים. ועל איזו הנחה אנחנו מדברים? על גרוש ורבע? אין לכם בושה? דיברתם על עשרים שלושים אחוז. מכל הסיפור בנתיים בפועל קרו שני דברים 1. מחירי הביטוח חובה עלו מדי חודש. גם בנובמבר הם צפויים לעלות תבדקו במחשבות של משרד האוחר. 2. פקידי האוצר הניבזיים דיווחו לנהגי הפחיות שהדרישה שלנו להנחה תמומן מכיסם. ההסתה הזו לא סתם שיקרית לא סתם נבזית לא סתם מרושעת היא גם מסוכנת. נהגי המכוניות הורגים רוכבי דוג. הסתה נגדנו יכולה להביא נהג פחית עצבני ומעורער בנפשו לתת ככה בעיף נגיחה באיזה רוכב בלי שהוא מבין איזה משמעות יש למחווה הזו. שאמה תיזהר. תדאג שההבטחות שלך יתמלאו כי אחרת יהיה מאות ואלפי אנשים שירצו לראות אותך עף הביתה
 

h a j b i

New member
על מה אתה מדבר? מה אתה מפזר איומים?

אתה בכלל מסוגל לעשות משהו? אפילו לכתוב את זה עם הניק האמיתי שלך אתה מפחד.
 
למעלה