הזמנה לביקור בסוכת שר התחבורה

בועז בר

New member
וינגייט. ועדיין מעדיף אותו פי 1K על גרמן.

מספיק לראות את קשיות הלב כלפי הזקנה מנווה עמל שצריכה למכור את ביתה כדי לשלם היטל סלילה על כביש שרחוק ממנה 60 מטר, אחרי שבמשך 60 שנה כיתתה את רגליה בדרך עפר. גם בית משפט לא עזר לה. אצל הבולדוזר זה לא היה קורה. לא תקין אבל אנושי. והקבלנים שבונים לגובה? "הרצליה לא תהיה חולון בת-ים" - סיסמת בחירות. ובניה זולה שהובטחה? ז' ב-ע'. קבלנים בונים עם חיפויי שיש יקרים. רמת אביב ז'. נראה לי שסטינו 'קצת', אבל ממילא השרשור הזה כבר לא קופץ...
 

מיצו

New member
אין ספק. אנחנו יצאנו, כל אחד בעיתו, והשארנו

חלל שמולא ע"י ניסים. לא צריך לקרוא לזה "אשמה", אבל אם יש כזו, היא בהחלט של כל אחד מאיתנו במטה שיצא ממנו, כל אחד מסיבותיו. אין ספק, מדובר בבולדוזר, וכל עוד הוא דוחף לכיוון המתאים לנו זה מצויין. השאלה היא מהו הכיוון הזה, ולמה לעזעזל אף אחד לא יודע מהו פרט, אולי, לאדם אחד או שניים. ברגע שזה ככה החיילים מפסיקים לתפקד. האיש לא יכול לצעוק "אחרי" ולהסתער אחרי שבמשך שנה וחצי היתה דממה תקשורתית. כן, זה One Man Show, וכמו שכתבתי למעלה - זה היה לנו נוח מאוד שזה יהיה ככה. אבל הסיבה השניה לכך שאני אישית עזבתי פרט ללחץ הכלכלי שהטיפול במאבק במשך 5 חודשים גרם לי, היה העובדה שכבר אז זה היה One Man Show. אני ואני ואני, מתובלים בהרבה דיבורים יפים. יסלח לי ניסים, ברור לי לגמרי שמה שאני כותב פה מגיע אליו בזמן אמת, וסביר להניח שיהיו כמה טלפונים מחר. אני לא חושב שהוא עושה משהו רע, אבל כמו בכל דיקטטורה (הכוונה בשלטון יחיד), קל מאוד לשליט שכוונותיו טובות בהתחלה להתבלבל ולהתחיל לסטות לאט לאט מהכיוון שאליו הוא אמור היה ללכת. כשאין צורך לתת דין וחשבון לאף אחד פרט לאיזה אדם או שניים, כשלא שואלים שאלות וכשלא עולה ביקורת, קל מאוד לסטות כל פעם קצת ועוד קצת. יסלח לי ניסים, אני משוכנע שכוונותיו טובות. אני משוכנע שכל מה שהוא עושה הוא לטובתנו. אבל ניסים לא מבין שככה הוא לא יכול לצפות שהחיילים יעמדו לדום כשהוא יצטרך אותם. ניסיתי, ניסינו לומר לו את זה, אבל הוא, כבולדוזר, ממשיך בשלו. יסלח לי ניסים, אין לי ספק שאין בליבו שום דבר רע, ואני, כעת בתור חייל, עדיין מוכן לעמוד דום ולכן גם אגיע אני וחברי אל סוכת השר, בדיוק כמו שהגעתי לאירוע של כרמל שאמה ולאירועים שקדמו לכך. אבל מתישהו מישהו צריך להסביר לניסים שזה לא יכול להימשך ככה לנצח, ואני חושש מהיום שבו הוא יצעק אחרי ומאחוריו יעמוד רק אדם אחד.
 

Pumi

New member
לא חוכמה. פעם קודמת הגענו בשביל לעשות בלגן

ולא להגיד "שלום שלום". והם ידעו זאת מראש. השנה הוא עושה זאת בשביל לנסות להראות כמה הוא "נחמד" לרוכבים בשביל להשיג עוד קולות לא רק מאיתנו אלא גם מאנשים שזוכרים מה קרה פעם קודמת. אבל אני מסכים איתך שאין סיבה שנבוא. "לא" אחד גדול מקהילת האופנוענים יעשה הד גדול יותר בתקשורת כתגובה על היחס של שר התחבורה כלפי הרוכבים, מאפשר שנבוא ללחוץ לו יד ולתת תמונה לתקשורת.
 

אהוד א1

New member
הוא גם שר הבריאות, אבל...

כולם שוכחים לו את זה כי הוא הצליח , כרגיל, להספין (יש מילה כזאת? צריך שתהיה...) את התמוטטות בתי החולים עם הסכם שליט.
 

Elia4

New member
כי בדיוק לרגע הזה חיכיתי

כשהתפקדתי לליכוד. לעמוד מולו עם כרטיס חבר ליכוד. אני זוכרת איפה הוא היה ואת חוסר פועלו בזמן המאבק שלנו. ביום ראשון, גם הוא ייזכר. והפעם נראה מי יצחק אחרון כל הדרך לקלפי.
 

White Trash

New member
לא אוכל להגיע אבל אני קורא למי שיכול שיגיע

השנקל שלי, יש משהו בהפגנת כח של 100 אופנוענים שמגיעים על מעיליהם קסדותיהם ואגזוזיהם הפתוחים שקשה להתעלם ממנו, גם אם ההזמנה הזו היא רק כדי שלא נגיע לעשות בלאגן אני מאמין שאחרי מפגן כח ואפילו מצומצם קשה הרבה יותר לשכוח מאיתנו כציבור, וזה ישב טוב טוב בראש שלו שכדאי להתיחס אלינו בכבוד.\ אני גם בטוח שיהיה שם מי שידע להסביר לכבוד השר שהפעם הגיעו 100 אבל אין בעיה שבשנה הבאה יגיעו 1000. ושים לב בבקשה שלא רק שאנחנו מאוחדים ומלוכדים, אנחנו גם חברי ליכוד שיכולים להשפיע על גורלך. חוץ מזה שלא חסר פה תימנים והבנתי שהם לא יכולים להגיד לא לבורקס חינם ?
 

iec

New member
אני כנראה אגיע ללחוץ יד לניסים ולהקיא על השר.

 
למעלה