הזמנה לביקור בסוכת שר התחבורה

Pumi

New member
ינוקא, זה ממש לא נראה ככה מבחוץ

כשיגיעו 100 רוכבים לאירוע, מישהו בגלל יגיד "הם באו כי ניסים ביקש"? לא, אלא "הם באו בשביל להראות כבוד לשר התחבורה." יופי שניסים ביקש, אבל זה רק נופל לידיים של שר התחבורה, ואין שום סיבה לתת אפילו רמז של תמיכה לשר התחבורה. הסיבה היחידה לבוא היא אם כל הרוכבים יגיעו עם חולצה שרשום עליה "שר התחבורע, מה עשית עבורנו?" במצב כזה היו מגיעים לך לא 100, אלא 200 ו 300 רוכבים בקלות.
 

gray

New member
אם ניסים יכול להגיד אחר כך

שיש 2000 כאלה במרכז הליכוד והם עושים מה שהוא אומר להם זה מעביר את כל המסר שצריך. תמיכה של ניסים במרכז שווה, הוא לא לבד, והמתפקדים האופנועינים מצביעים כאיש אחד למי שקידם את שקרוב לליבם.
 

Red Ross

New member
תרשה לי לתת לך רמז. כאשר הצטרפתי לשורות המתפקדים של מפלגת הליכוד, אימצתי את המשפט: "יציגו קבלות - יקבלו תמיכה".
 

gray

New member
אחת הבעיות למייצגים

היא להוכיח שיש להם באמת מילה בקרב כך וכך מצביעים. אם אתה לא מסוגל לארגן קבוצה יצוגית לתצוגת כח-גם בפריימריס לא יעמדו מאחורייך אותם 2000 שאתה טוען שאתה מייצג. או בעיברית-אין לך גב.
 

White Trash

New member
מסכים ומחזק

כמו שכבר רשמתי למטה. אני מאמין שמאה אופנוענים על קסדותיהם ואגזוזיהם הם משהו שקשה להתעלם ממנו וזה ישב לשר טוב בראש האם הוא רוצה אותנו איתו או נגדו. בטח ובטח כשהוא מודע לכך שאלו רק קומץ מתוך הקבוצה שהם גם חברי ליכוד. זאת ועוד. אני שמח ומאושר שיש מי שטורח בשבילי במסדרונות וכרגע ממש לא רלוונטי לי אם הוא דואג רק לאינטרסים שלי או לעוד כמה נושאים. כרגע המינימום שאנחנו יכולים לעשות זה להתיצב ביום פקודה ולהראות שאנחנו מאוחדים ושכשניסים אומר שצרך אותנו שם אנחנו מתיצבים.
 

gray

New member
ניסים ביקש, כנראה שזה מה שהוא צריך

לא נראה לך שמה שהוא צריך משרת את האינטרסים שלך?
 

h a j b i

New member
הדרך הזו היא היחידה שעד כה הביאה תוצאות

החוק הזה שעבר, לא היה עובר בשום דרך אחרת.
 

אהוד א1

New member
ההתפקדות הביאה, לא ביקורים בסוכות.

ח"כ דני דנון שמברך אותי כל חג יודע למה הוא עושה זאת והוא לא היה עושה זאת ללא ההתפקדות שלי לליכוד. התפקדנו כדי שהם יפחדו ויעבדו עבורנו, לא כדי שנספק להם תמונות יחסי ציבור לעיתונות. שר כמו כץ צריך לשבת לבד בסוכה.
 

h a j b i

New member
ההתפקדות הביאה אבל לא לבדה

דרושים גם מפגני כוח (כמו למשל האירוע תמיכה בכרמל שאמה), להראות שאת הכוח הזה ניתן גם להביא לפריימריז בזמן אמת. בכל מקרה, הנקודה שלי היתה שעד כה ניסים הוביל אותנו להישגים ולכן אם הוא מבקש שנגיע בהמונינו אז אנחנו נגיע בהמונינו כי אנחנו מאמינים בו וסומכים עליושזה מה שנדרש.
 

אהוד א1

New member
מפגן כוח? עשינו לשאמה טובה.

באותה תקופה מעמדו בליכוד היה בבעיה, נתניהו רצה בכלל לדלג מעליו ולא לתת לו את הוועדה ואנחנו נתנו לנו כוח כי הוא עשה עבורנו. זה בדיוק מה שאני מבקש - שניתן כוח למי שעה עבורנו, לא למי שאולי, פעם, כשחזירים יעופו יעשה משהו בשבילנו. ועל תדבר ברבים אלא אם יש לך תולעי מעיים. מי זה "אנחנו מאמינים" ו"אנחנו סומכים"? כי אני לא בטוח שאני שם, לא בדרך הנוכחית.
 

Pumi

New member
../images/Emo45.gifבייחוד כשהוא התנהג כמו עציץ בזמן המאבק

 

אהוד א1

New member
שר התחבורה לא חתום על הצעת החוק.

הוא הצביע עבורו? למיטב זכרוני לא. רוצה לחזק? בוא נשב אצל פאינה בסוכה.
 

avi elbaz

New member
ההצדקה היא להראות למערכת הפולטית וגם לתקשורת

שבוודאות תסקר את האירוע, שאנחנו לא אפיזודה חולפת אלא גוף חי נושם ואפילו בועט. הטפסים הפכו אותנו לחלק מהליכוד אבל אנחנו חייבים לשמור על חיוניות מול המערכת הפוליטית אחרת אף אחד לא יזכור שהתפקדנו.
 

Red Ross

New member
יש עדיפות לאופנועים, או שגם קטנועים יכולים להצטרף ? ../images/Emo3.gif חשוב מאוד שתבין את ההשלכות וגם כיצד זה עלול להראות מהצד. ראשית, כאשר ניסים בנימין מצטלם לבד עם ישראל כץ או מנגד, כאשר קבוצה של אופנוענים, נאמר...../images/Emo268.gif "צבעוניים", מצטלמים בסוכה בביתו הפרטי של ישראל כץ. האם אני צריך להגיע לביתו הפרטי של כבוד השר בכדי להגדיל את ה"תעבורה" סביב הסוכה בקרקס (מונטי פייטון) התקשורתי שלו ?! שנית, עצם הגעתי וצילומי בקרבו, משמע שאני תומך בו וברעיונותיו! אני לא מכיר את ישראל כץ, לא יודע מה פועלו, אילו תוצאות השיג ומה תרומתו לענף האופנועים ? אם אתה מוכן להכריז בצורה זו על תמיכתך בשר ישראל כץ, אשמח מאוד אם תענה על השאלות הנ"ל כי אני לא "חזק" בפוליטיקה (שואל ברצינות).
 

מיצו

New member
אני לא יכול לספר לך על כל פועלו, אבל

אני יכול לומר לך שכמו שקיבלת את בקשת המטה להצטרף לפעילות בשנת 2009 וכמו שביקשו ממך, מכולנו, לתת יד ולהצטרף למפלגת השלטון בתחילת 2010 כדי להפעיל מנוף, כך גם היום אנחנו נדרשים, כחיילים, להגיע ולהראות נוכחות. זה לא מסובך ולא מורכב, לא דורש מכירת כליה ולא מכירת עקרונות, לא אבדן יום עבודה ולא סיכון להסתבך עם המשטרה, ואפילו לא הסכמה עם דרכו הפוליטית של זה או אחר. רק להופיע, להיכנס, להגיד שלום (אפשר להנהן, לא צריך לדבר), ואז אחרי זמן מה, ללכת. אם זה קשה לך לא נורא, מישהו אחר ימלא את מקומך.
 

מיצו

New member
זה חלק מהתשלום שלנו.

ולא מבקשים פה משהו חריג, נכון? כולה להראות נוכחות וללכת. לא צריך ללחוץ ידיים, לא לאכול, לא לדבר, כולה לבוא, לעשות קצת רעש, וללכת. לא מסובך. אני אהיה שם. ואתה?
 
למעלה