הזמנה לביקור בסוכת שר התחבורה

h a j b i

New member
כמה מילים בנוגע לזה

אני אישית, ממש לא חסיד גדול של ישראל כץ. אולי אפילו להפך. גם לא של המפלגה שלו האמת אבל בסופו של דבר יש לנו מספר נושאים בענייננו שעלינו לקדם, מעבר לנושא הביטוח והוא הכתובת. ניסים בנימין, הנציג שלנו בכנסת, פועל ימים ולילות עבורינו, כמעט לבדו אחרי שחברי המטה התייאשו אחד אחרי השני. אסור לנו להשאיר אותו לבד ואנחנו חייבים להראות לפוליטיקאים שיש לנו כוח ואנחנו יודעים לבטא אותו כשצריך. המטרה שלנו להביא לפחות 100 לארוע הזה. נכון שההתלהבות שאפיינה את הקהילה בימי המאבק כבר מזמן לא פה אבל אסור לנו לוותר. בטח לא כשאנחנו כל כך קרובים. בתקופה הקרובה, הולכת להיקבע כמה תהיה ההוזלה בביטוח בעקבות העברת החוק. מבחינתי, עד שחברי הפורום לא יתחילו להעלות פה צילומים של פוליסות הביטוח המוזלות שלהם, המאבק שלנו עוד לא נגמר.
 

h a j b i

New member
לא, לא הסיירת, השתגעת?

אתה לא מכיר אותם? החבר'ה האלה מטורפים, עוד עלולים להיכנס לו לתוך הסוכה עם האופנועים
. למען הסר ספק, מדובר בפעילות גלוייה לחלוטין, אנחנו מגיעים כי קיבלנו הזמנה.
 

Red Ross

New member
מצטער להרוס את החגיגה או ההזדמנות למפגש פורום אבל אני לא רואה שום הצדקה לקחת חלק באירוע הזה. אינני רואה כיצד אירוע מסוג זה מצריך מאיתנו "להראות לפוליטיקאים (לקץ ?!) שיש לנו כוח" וגם "לבטא אותו". אני מודע ומעריך מאוד את עבודתו הלא קלה בכלל של ניסים בנימין במסדרונות הכנסת, אבל הוא בכלל לא "לבד" כל הטפסים שחתמנו עליהם (גם אני ביניהם), הינה הוכחה לגב שלו.
 

h a j b i

New member
הטפסים זה סבבה

אבל אם אי אפשר להביא 100 רוכבים לאירוע, האם נוכל להביא 1,000 רוכבים לפריימריז?
 

Red Ross

New member
שאלה שלי הייתה "למה ?" ולא "כמה ?" ובכל זאת אשמח לענות לשאלתך. עצם העובדה שהצלחת להביא X אנשים לאירוע מסוים, מוכיח שאתה מסוגל לגייס -רק X אנשים. אילו בטחונות יש לך שבפעם הבאה תצליח לגייס לא פי 10, כפי שאתה מציין, ולא פי 5, אלא X פי 2 ?!
 

מיצו

New member
לא אבל אם אתה מביא 100 איש לאירוע שבו

צריך רק 100 איש, זה מראה על כך שיש לך שליטה על הציבור שלך ושאתה יכול, תיאוריית לפחות, להביא 1000 איש איפה שאתה צריך 1000. על אותו משקל, הפוך. אם לאירוע שצריך 100 אתה לא מסוגל לגרד 20 איש, איך תצליח לגרום ל- 1000 איש להגיע לאירוע אחר כשתצטרך אותם?
 

אהוד א1

New member
ואם במקום להביא 100 לסוכה שלו...

תביא 200 לדף הפייסבוק שלו, 200 גולשים שירשמו לו "תקשיב חביבי, לפני שאני מוצץ לך אני אשמח אם תשקיע בי סרט טוב, ארוחה וקצת זמן איכות"? 200 איש שיכתבו לו "אני לא אגיע לסוכה שלך כי אתה שר תחבורה גרוע ומטפל גרוע בבעיית הרוכבים. עד שלא נראה תוצאות אתה לא תראה חיבוקים וזכור טוב - כולנו היום חברי ליכוד ולהצבעה שלנו בפריימריז תיהיה קשר ישיר לתפקוד שלך עד אז בסוגיית הרוכבים". מה יקרה אז? סתם, חומר למחשבה.כי הארוע הזה הוא מפגן תמיכה בשר ואני לא משוכנע שצריך לתמוך בו במצב הנוכחי.
 

ינlקא

New member
אתה טועה בגדול

זו הפגנת תמיכה בנציג שלנו שיושב שם (אף אחד לא היה בא לביקור על דעת עצמו... ) הזמנת האופנוענים זה מבחן סמוי: בוא נראה את מי אתה מייצג ואנחנו לא נשאיר שם את הנציג שלנו לבד כמובן
 
למה ?

ה"נציג" הזה לא מייצג אותי, למשל. לא מכיר אותו, כך שאין לי שום דבר נגדו. גם לא בעדו. הוא לא מדווח לי (לא ישירות ולא בעקיפין), אין לי מושג מה האינטרסים שלו, מעולם לא הציג בפני שום אג'נדה, ולא ביקש ממני רשות לדבר בשמי. לא בחרתי בו, ואין לי מושג מי מינה אותו. כל הסיטואציה נראית גרוע כמו אוליגארכיה של מי שהעמיד את עצמו בשם עצמו ולמען עצמו. יפה שהוא פועל (אין לי מושג למען מה) ומנסה (לא יודע מה הוא מחשיב כהישג), וכנראה שיש לו סיבות טובות לעשות את זה, והוא מפיק מהן איזה יתרונות (לא אהיה בוטה יותר). אבל הסיבות האלה לא קשורות אלי. ואם ה"נציג" עושה, לדעתך, טעות - עדיין תתמוך בו ?
 

ינlקא

New member
הודעת שגיאה

עמותת חפרני הפורומים מוצאת את הודעתך כקצרה מידי ובלתי מספקת. השתדל יותר
 
אז הוא מייצג את האופנוענים, ואתה את החפרנים ?

בתור רב-חפרן, כדאי לך להתחלף איתו. נדמה לי שאצלו יש יותר - איך לומר את זה - "בשר".
 
../images/Emo45.gif ענק..אם כאלה חפירות עומק

יש מצב שהוא ימצא את עצמו בסין תוך תקופה קצרה,ואז יתחילו לרשום Made inaomenibor
 

אהוד א1

New member
למה לא לספק לו תשובה רצינית?

הוא כתב אבל יש כאן גם אחרים שקוראים ומבקשים תשובות. הרעיון של להביא את ניסים לפורום אינו רעיון רע. זה יכול להיות גם פולגז,לא רק הפורום. הנה, קבלת רעיון לראיון.
 
למעלה