רבע

iec

New member
../images/Emo124.gifיא גמגם...זה הזמן לבקש משהו מעניין

 

Raffael

New member
רכיבה על אופנוע דורשת עירנות, זהירות, חדות

ומהירות מחשבה, קואורדינציה, יכולת ניתוח וקבלת החלטות בזמן קצר, כושר גופני, אומץ, תכנון, מקצוענות, השקעת זמן, כסף ומאמץ, ויתור על נוחות, התמודדות עם סביבה עוינת, סיכון עצמי ועוד... את מצפה שיכשירו אותם עפ"י הדרישות הללו וידפקו להם את הקריירה כשחקני כדורגל ישראלים?!
 

קותי

New member
די כבר עם ה"רגשי"

בסך הכל הכוונה היא טובה. בדיוק כפי שקעקועים / עגילים / השאר לא בהכרח מעידים על משהו רע, ככה זה עם האופנועים כאן. המסר שמנסים כותבי המודעה להעביר להורים הוא: "יותר טוב שהילדים שלכם יבואו לשחק כדורגל אצלנו מאשר יסתובבו בשכונה ויעשנו, ישתו אלכוהול, יעשו קעקועים, יעשו פירסינג ויגנבו אופנועים". אלה כל הדברים שעושה הנוער שיוצא לתרבות רעה - בשכונות. נכון שיש אנשים נורמטיביים רבים שעושים את הדברים האלה - ונשארים נורמטיביים. אבל כל מה שהעלון הפרסומי הזה מנסה לעשות זה ללחוץ על בלוטת האחריות של ההורים, וגם להוריד התנגדויות, כי גם כדורגל נחשב אצל חלק לא קטן מהציבור כמאפיין של "פושטקים". פעם, לפני מיליון שנה, גם אני הייתי ספורטאי מקצועי. רכיבה על אופנוע בהחלט הייתה דבר שנמנעתי ממנו מהחשש לפציעה מחסלת קריירה. זה משהו שאם אתה רציני - אתה לוקח בחשבון.
 

Raffael

New member
זה לא "רגשי" ואין כאן כוונה טובה

זה בדיוק מה שנמצא בשורש התפיסה העקומה שרואה באופנועים פרחחים אקזוטיים ושכולנו אוכלים את הפירות הבאושים שלה אח"כ. מי שששם אלכוהול, אופנועים ועישון באותה קטגוריה כשהוא פונה לילדים, משהו דפוק אצלו, לא אצל מי שמתקומם כי הוא "רגיש מדי".
 

אם פי 3

New member
אבל זו לא סתם פרסומת

הורי הנרשמים נדרשים להתחייב שהנוער לא יעשה רשיון על אופנוע ואף לא יורכב (זה בכתבה, לא בפרסומת). אדם יכול להחליט לעצמו מה הם גבולות הסיכון, ורכיבה על דו"ג, בהחלט יכולה להיות מחוץ לגבולות האלו, עבור אנשים מסוימים, בזמנים מסוימים (תקופה ארוכה גם אצלי זה היה כך, למרות שרכבתי קודם ורוכבת היום). זה לא קשור למקצוע מסוים (החיים ושלמות הגוף יקרים לרבים...גם אם הם לא ספורטאים). אבל זה לא המצב. כאן, הארגון מציב המנעות מרכיבה (אקטיבית או פאסיבית, ואף עצם קיום הרשיון) כתנאי קבלה. כל עוד מדובר על פעילות חוקית, שאין לה נגיעה ישירה לפעילות החוג - זו נראית לי דרישה לא לגיטימית.
 

קותי

New member
בואי אגלה לך משהו

אם הילד שלך יהיה בעל כשרון גדול לכדורגל, ותביאי אותו לשם והם יבחנו אותו, ויראו את הכשרון, אבל את תגידי שאת מביאה אותו לאימון מורכב על אופנוע, כי זה כלי הרכב שלך - הם ישמחו לקחת אותו - גם ככה. זה טוב עבור הפרסומת ועבור התדמית שהם מנסים ליצור.
 

אם פי 3

New member
ואם הילד שלי

(לא האישי שלי. הוא לא יגיע לשם... אבל הוא כן ספורטאי מצטיין בתחום אחר, וגם מורכב תדיר על דו"ג, ואפילו, רחמנא ליצלן, תלמיד מצטיין). הוא לא "בעל כשרון מיוחד", אלא סתם ילד, או ילדה, שרוצים ללמוד כדורגל (ומועדונים כאלו, כיום, הם לא רק למצטיינים)? אז סביר שלא יתגמשו, וידרשו לחתום. או לשקר (בסך הכל, אני משערת שהם לא עוקבים אחרי התלמידים, ואין להם דרך אמיתית לדעת מה הם עושים בזמנם הפנוי - כל עוד הם לא מגיעים ברכיבה לשיעור).
 

קותי

New member
מצטער, אני עדיין לא רואה

את העניין כמשהו נורא. אני מניח שאם את היית באה כאמא ואומרת שאת מביאה אותו מורכב על אופנוע אבל הוא מוכן לחתום על סיגריות, קעקועים ואלכוהול - איו מקבלים אותו גם אם לא היה כשרון מיוחד.
 

gray

New member
אם הילד שלך באמת מוכשר

אתה לא תרצה להביא אותו לשם.
 

N3W

New member
לפחות סמים מותר

זו לא אפליה? אולי אפשר לתבוע אותם על זה (לא שזה יעזור אבל אולי אפשר)
 

iec

New member
איכס על המדינה הזו! ../images/Emo104.gif../images/Emo104.gif../images/Emo104.gif

 
לא, איזו הבלה כתבה משהו דבילי על פלייר

ומזה נהייתה "איכסה מדינה". נכון, אתה צודק. פרופורציות ופרספקטיבה הם דברים טובים לחיים בריאים. השאלה זה אם זה עובד גם אצל תימנים.
 
לשמוע על הטפה על פרופורציות ממך

זה כמו לקבל שיעור על טוהר המידות מפוליטיקאי. זה לא אתה שפתח פה פוסטים הזויים על "זוכרים את ההיא" וניהלת דרך הפורום מלחמת חורמה בכלום? פרופורציות? זה לא אתה שממש עכשיו כינה גולשת לגיטימית בפורום בכינוי "הבלה" רק בגלל שמה שהיא כתבה לא "עשה לך את זה" "הבלה"?? אולי קצת פרופורציות? מה לא? אה, נכון. אתה היית עורך מגזין אופנועים. אנחנו נתיניך הנאמנים. היית מת! תיכנס לפרורפוציות!! נראה לי שגם הפרספקטיבה קצת נדפקה לך לאחרונה, אבל זה כבר בפוסט אחר......
 
למעלה