רבע

רבע ../images/Emo259.gif

אחד הבנים שלי הביא פלייר כשחזר מבי"ס. מדובר בפלייר של בית"ר טוברוק, מועדון כדורגל נתנייתי. לקחתי את הפלייר כדי לברר לגבי חוג, כי אני יודעת שמדובר במועדון מצויין (בשלב של ילדים/נוער), ותוך כדי שיחה עם הבחורה שענתה לי, הפכתי את הפלאייר וראיתי את מה שצירפתי בתמונה
לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותה "מה העניין?", וכשהיא קישקשה לי איזו תשובה, התעקשתי לברר ספציפית לגבי ההתנגדות לאופנועים. ואז היא סיפרה לי על תאונה שעבר אחד משחקני הנוער, והשביתה אותו לזמן ארוך. ומאז - האיסור הזה הוכנס לתקנון. טוב........... "ומה אם הילדים/נערים האלו גדלים בבית עם הורים רוכבים, אופנועים etc?" שאלתי. "אה, רובם לא כאלה", היא ענתה
אז אני מה"אלה", וכנראה לא היו מקבלים אותי למועדון מכיוון שאני עוברת על כל האיסורים שמופיעים בפלייר. מזל שאני לא מעוניינת לשחק בבית"ר טוברוק
והנה גם הכתבה על תאונת האופנוע של שחקן הנוער, וההחלטה על איסור רכיבה (גם כנוסעים) שבאה בעקבותיה
כדורגלנים? תשכחו מאופנועים
 
טמטום רציני של אותה גברת

הזוי לחלוטין...."לא לקעקועים", מזל שהיא רושמת את זה, כי ברור שילד בן 6 מקעקע את עצמו. משהו עם האישה הזו, לא בסדר בראש. מה הקטע שלה בלפסול קעקועים, מה בדיוק לא בסדר בזה?! אני מבין את האנטי לעישון, היות וזה פוגע בבריאות, וברור שספורט אינטנסיבי לא הולך עם עישון, אבל ממתי קעקוע משפיע על יכולת גופנית של בן אדם. אם היא הייתה צופה באליפות העולם האחרונה, היא הייתה שמה לב להמון אתלטים עם קעקוע...והם אפילו לקחו מדליות. אבוי לבורות.
 

h a j b i

New member
WTF?

בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה מטומטם. ככה זה אצלכם בנתניה? בלי שום קשר, זה ידוע שספורטאים או כאלה שרוצים להיות כאלה, כדאי שימנעו מאופנועים (ואכן במועדוני נוער רבים אוסרים) אבל באותה מידה הם אמורים להימנע מסקי, אוכל משמין, בילויים בשישי וכו משום מה לא ראיתי בפלאייר "לא לסקי!" (נתפסתי לסקי כי מיקי ברקוביץ באוטוביוגרפיה שלו מספר שאחד הדברים שהוא שמח לעשות אחרי הפרישה זה סקי ומהלך הקריירה הוא תמיד נמנע בגלל הסיכון בפציעה).
 
היום בנתניה

אפשר להיפצע גם בזמן טיול ברחוב.
רק צריך להיות במקום הלא נכון, ובזמן הלא נכון....טוב, אפשר להוריד את משוואת המקום הלא נכון...
 

gamgam

New member
ההסבר פשוט

רוצים לשמור על קו אחיד בקבוצה ולכן דורשים שכולם ימנעו מאופנועים וירכבו רק על TMAX
 

droryzfr6

New member
יש יותר מדי אנשים עלובים במדינה הזו....

לפי הכתבה בעלי הקבוצה הולך לשתף פעולה עם אבוהב כדי למנוע תאונות דרכים..... אני לא אתפלא אם בקרוב מאוד תתנוסס על חולצות המועדון הזה פרסומת לאור ירוק....ובעלי הקבוצה יכניס כמה גרושים לכיס,,,,,כי משחקני כדורגל לא נראה שהוא יראה כסף... מה שצחיק שפלייר יש רשימה של איסורים , רק שכחו איסור נוסף.....לא לשחק כדורגל בישראל!!!!! ואני חולה על כדורגל....כזה שמשוחק באנפילד,קאמפנואו,ברנבאו,סן סירו,וומבלי!!!!!!
 

מיצו

New member
ומה אם יגידו לך שכל אוהדי הכדורגל

וגם השחקנים הם חוליגנים, ערסים, חסרי תרבות, נמוכי מצח, ברברים וסתם אנשים מגעילים, לא כאלה שהיית מוכן שהבת שלך תצא איתם? ומה אם יגידו לך את זה לגבי כל אוהבי מוסיקת רוק? ומה לגבי מוזיקה (אם אפשר לקרוא לנהמות של חיות שחוטות בשם מוזיקה) קצת קשה יותר? ומה לגבי אופנוענים? זו בדיוק טיבה של גזענות. שווה, אולי, שנתארגן כמה רוכבים פה וניסע לנו ככה בכיף לאחד מהאימונים של הקבוצה המפוארת הזו, אני רוצה שהבעלים יגידו לי בפנים את הדברים האלה. מה אומרים? ד׳, תבדקי באיזה ימים יש אימון? ואולי את יכולה לנסות לארגן מפגש עם הבעלים בטענה שאת מייצגת איזו חברה, נגיד חברה למנעולים, ושאת מבקשת לבדוק אפשרות לספונסורינג של הקבוצה? זה בטוח יביא כמה אנשי מפתח לשם. נתניה זה לא רחוק, אפשר לארגן כמה עשרות רוכבים.
 

gray

New member
זה נתניה.

יש מצב שהבעלים יגיד משהו שמאוד לא מוצא חן בעיינך, ואתה תענה "סבבה, בכייף".
 

מיצו

New member
../images/Emo67.gif אופס, צודק. סליחה.

ד', שכחי מזה. צר לי על הבעיה שלך, אבל אני חושב שמי שיכול לפתור לך אותה הם החבר'ה הנחמדים של משפחת קראג'ה.
 
חשבתי לבוא למועדון לברר על החוג "אישית",

על האופנוע. אולי ללחוץ ת'יד "נעים מאוד", דווקא עם זו המקועקעת שלי (בשורש כף היד)
וברצינות עכשיו, מטורלל לגמרי מה שכתוב בפלייר (בעיניי) שלא לדבר על האיסור הרשמי והאיום בהשעיה. אימונים לילדים בגיל של בני מתקיימים בימים ב' ו-ד' אאל"ט.
 

רמי בר1

New member
אני לא בטוח שהביבי נחשב אופנוע בנתניה.

אולי יסתבר שאין שום בעיה .
 
יכול להיות....../images/Emo6.gif

אבל אני מאמינה שהמונסטר החדש שלי, דווקא כן ייחשב אופנוע
ובכל מקרה נותרנו עם בעיית הקעקועים/עגילים/עישון וכו'... !!Off with our heads
 

gray

New member
עניין העגילים זה רק לבנים אסור

ככה הפולנים, לבנות מחייבים עגילים, אבל בעצם אסור להן לשחק כדורגל בכלל. אולי צריך להזכיר להם ששכחו לציין אסור בנות?
 

אם פי 3

New member
כי מסתבר

ש"אופנועים זה דבר מסוכן בכלל ולשחקני כדורגל בפרט" - שחקני כדורגל יותר פגיעים, ולראיה, הפגיעות האחרונות....
גם עגילים וקעקועים זה מסוכן? ואני מבינה, שאם שחקן היה עובר תאונה קשה באוטו (שהוא נהג, או הוריו), היו אוסרים גם על נהיגה או נסיעה ברכב מרובה גלגלים...
טמטום לשמו.
 

gamgam

New member
זה המקום לבקש מאבי אלבז

להעלות את הקישור למאמר שהוא העלה לפייסבוק בימים האחרונים שכתב טל"ש ז"ל. הוא בדיוק במקום. שמעת אלבז?
 

gilbola

New member
נהרג נהג מכונית.

את הכתבה מצאתי לפני כמה חודשים במגזין ישן של מוטו, בימים בהם קניתי את ה"ביג" שלי. סרקתי ושלחתי לבת זוגתי במייל. כל מילה בסלע. רק באהבה.
 

gray

New member
למי שלחת?

יש זוגתי, יש בת זוגי, בת זוגתי-אין.
 
למעלה