מצדה 2011 - יוצאים לדרך

h a j b i

New member
בהחלט אפשר

קצב הרכיבה יהיה 90-100 קמ"ש. רכב הגרירה המאסף ייסע במהירות של 80 קמ"ש. בגדול כל רכב שיכול לעבור את ה- 80 קמ"ש לאורך זמן יכול להצטרף.
 

סטסי

New member
למה לא לנצל את האירוע לטובת יחסי ציבור?

האם אפשרי לפנות לדני קושמרו\מישהו מקרוב לחדשות עם זיקה לאופנועים ולבקש לסקר את האירוע (כמובן עם דגש לעובדה כי הוא נעשה לזכר כל ההרוגים על 2 בתאונות דרכים וכי מדובר בנסיעה איטית שמטרתה היא הנאה), לדעתי ישנו סיכוי לשפר ולו במעט את התדמית של רוכבי האופנועים וגם לצרף עוד כמה חבר'ה לשנה הבאה. מישהו יכול להרים את הכפפה הזו?
 

sagyrotem1

New member
בשנתיים האחרונות העליתי את הרעיון הנ"ל...

והמתנתי והקלטתי כל מהדורת חדשות/אקטואליה לפני ואחרי .... אף פעם לא ראיתי סיקור.....
גם אני חושב שמדובר על אייטם מטורף שמצטלם טוב שיכול למלא את מהדורות צאת החג..... גם בלי קשר לאג'נדה או מטרות יחסי ציבור - סתם כדי לסתום להם חור.... נקווה שהשנה יהיה משהו....
 

סטסי

New member
בגלל זה הצעתי את דני קושמרו

צריך שמישהו יעשה פנייה אישית לדני (עם כל הפורום הגדול הזה ואהבתו של דני לדבר בטוח יהיה מישהו) ואז זה יתפוס תאוצה.
 

מיצו

New member
בשנים קודמות נעשתה פנייה לאמצעי התקשורת

ע"י מנהלי הפורום לדורותיהם. עד כה, הסיקור התקשורתי היה במגוון מדיות הקשורות לאופנועים בלבד, ואף אמצעי תקשורת המונים אחר לא הראה עניין בכך. הסיבה לכך היא, כנראה, סדרי עדיפויות. מהדורות החדשות בערבי החג סגורות כבר מזמן מבחינת האייטמים המופיעים בחלקים המוקדשים ל"יומן", ולרוב כוללות פריטים ממוחזרים משנים קודמות או כל מיני אייטמים אחרים שנראים לעורכים כחשובים למדי. רכיבה של 500, 1000, 1500 ואפילו 2000 אופנוענים משוגעים למצדה במקום לישון בלילה איננה מהווה פריט אטרקטיבי דיו, מה גם שאין מאחוריו שום כסף או ממון או סתם קנוניה, ולכן צריך לקרות נס שהם יחשבו לפרסם אותו. בכל מקרה, תתבצע פניה לאותם אמצעי תקשורת, ונראה מה השתנה השנה.
 

רמי בר1

New member
אם נדאג לרכב,נניח משאית,שתכנס בעוצמה

בקבוצת רוכבים,וגם ניידע את התקשורת קודם לאירוע,יהיה אחלה כיסוי תקשורתי. אם אין דם,זה לא מענין לתקשורת.
 

h a j b i

New member
הפניות כבר נעשו

אבל עם כל הכבוד, כמה שניות מהטיול וחצי משפט באיזו מהדורה של יומן זה לא משהו שאני חושב שייתן הרבה. נקווה שהשנה יגלו יותר עניין וירצו משהו מעבר.
 
שאלה מצויינת

האם אופנוען מתחיל צריך או מיומן כדי לרדת בפעם הראשונה את ערד סדום אחרי סעודת החג באמצע הלילה עם עוד 1000 אופנועים סביב? זאת שאלה טובה מאד. היות שיש לי בת צעירה, רוכבת חדשה על קטנוע, אז יש כל מיני כללים במאזן ביננו, שאחד מהם הוא: בשלב הזה לא רוכבים בלילה בדרך או בכביש שלא רכבנו קודם ביום. אני חושב שזה רק הוגן. להזכיר רק את האזהרה של מיצו מן השנה שעברה - לא תמיד יש התאמה בין כיוון התאורה באופנוע לבין כיוון הפניה של האופנוע בפניות חדות כמו שיש בערק סדום. . לכן יש לשים לב טוב טוב בפניות של הכביש - מעל 100 פניות, כאמור, מרחק של כ 25 ק"מ במגמת ירידה בחושך עם המון אופנועים סביב. כמו כן, רכיבה בכביש עמוס עם אופנוענים, שיש הבדלים גדולים מאד ברמות ובמהירות הרכיבה שלהם - אז כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו ולהחליט בעצמו מה נכון עבורו. אין פה איזה פתרון בית-ספר ואין פה תשובה נכונה או לא נכונה. עניין של אחריות אישית. לא?
 

מפתחSoul

New member
אני לא יודעת כמה "מתחיל" הוא

אולי הוא קורא לחצי שנה "מתחיל"? אולי הוא יכול לרכוב מנהלתי ומטה? אולי הוא יכול לכוון אורות? אולי הוא יכול להשתמש במשנה זהירות? אולי לא צריך לשלול על הסף? אולי יש מקום לשאול אותו מה החששות? אולי קודם נשמע אותו לפני שנפציר בו להשאר בבית?
 
אני לא זוכר

שהפצרתי בו להשאר בבית. הצעתי לו להשתמש בשכל ישר להיות הוגן ואמיתי עם עצמו.
 

DevilOfShadow

New member
מאוד מתחיל

קניתי את האופנוע הראשון שלי ביום חמישי (SV650) ורוכב כשנה על קטנוע בתור שליח
 
למעלה