לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919829,198 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-' תזכורת לרוכבים על השוליים '
תזכורת לרוכבים על השוליים
<< ההודעה הנוכחית
13/07/2011 | 14:58
38
225
לאור השאלות החוזרות ונשנות בתחום, שווה להזכיר לכולם את ההסכמה הקיימת עם המשטרה (רצ"ב לינק לכתבה שצילם מישל דור ביחד עם גידי פרדר, בה שוטר מדבר בצורה גלוייה, מול מצלמה, על ההנחיות הללו).

http://www.youtube.com/watch?v=1XuigjPC4Tk

בעת קיומו של פקק תנועה ו/או תנועה איטית, עמוסה, של כביש שבו יש שול ימני (לדוגמה - נתיבי איילון, כביש 4, כביש 5, כביש 1 וכו'), המשטרה מתירה לרוכבי דו"ג לרכוב על שול ימין בלבד בצורה זהירה, איטית, מתחשבת וללא השתוללות או שימוש בשול כנתיב המראה.

המשטרה לא תאכוף את החוק המונע נסיעה בשול ימין כל עוד תנאים אלה מתקיימים.

במידה ורוכבים על שול ימין, מומלץ שלא לעבור ביותר מ- 20-30 קמ"ש את המהירות שבה נוסעים הרכבים האחרים (אלה שתקועים בפקק, זוכרים?). דהיינו, אם הפקק עומד, אל תטוסו על השול ב- 100 קמ"ש, אלא סעו במהירות שלא עולה בשום אופן על 40-50 קמ"ש. זה ישמור על חייכם. זכרו, אם התנועה בכביש הפקוק לכאורה נעה על 60-70 קמ"ש, עם כל הרצון שלכם להגיע מוקדם לעבודה ועם כל הכעס על הרכבים שממש מפריעים לכם, זה לא נחשב פקק, ולכן רכיבה על שול ימין במהירות של 80-90-100 היא לא רק מסוכנת אלא גם מזמינה אכיפה של משטרה.

גם כשרוכבים על שול ימין, אין לעבור בנסיעה על פני השטחים המקווקווים על הכביש (מה שהיה ידוע בתור ד-14, או איי התנועה המצויירים). למרות הסיכון הבטיחותי הכרוח בהשתלבות חזרה לתוך התנועה, רכיבה בתוך התנועה עד שאי התנועה מסתיים, ואז חזרה לשול - למרות זאת, המשטרה אוכפת באזורים מסויימים בקנאות דתית עבירה "איכותית" זו, וחבל על הדו"ח שתחטפו. טפשי, דבילי, מסוכן? מסכים לחלוטין. אבל כל עוד אין הסכמה בעניין זה, יש מצב שתחטפו דו"ח (בעיקר באיילון צפון/דרום, כביש 5 ועוד, אבל לא רק).

בכל מקרה, קבלו כמה טיפים שלי בעניין הרכיבה בשול ימין:

- כאמור ריכבו שם במהירות שאינה עולה ב- 20-30 קמ"ש על מהירות התנועה משמאלכם.
- זהירות מרכבים היורדים לשוליים ללא התראה. הם לא מסתכלים במראה הימנית.
- בעת עמידה מלאה של הרכבים בפקק, מבט לעבר הגלגל הקדמי של הרכב מצביעה במיידיות האם כוונתו לרדת לשול.
- איתותי רכבים הם המלצה, בפועל זה לא מעניין אותם, בטח לא בעת ירידה לשוליים.
- בעת השתלבות לקראת מחלף או לקראת יציאה ממחלף, השתדלו תמיד לצאת מטווח הסכנה של אלה שנזכרים שניה מאוחר מדי שהם היו צריכים לצאת במחלף. הם יעלו עליכם מבלי להשתין לכיוון שלכם. תמיד שימו עצמכם בצד המנוגד לאלה שעלולים לסטות החוצה מהמחלף.
- הסתכלו כמה שאפשר יותר קדימה כדי לזהות משתוללים פוטנציאליים (למשל אחד שראיתם שהוא חותך, מנסה לשפר עמדה, מתלבט באיזה נתיב להיות, או סתם ערס עם הונדה ולדים כחולים).
- השקיעו תשומת לב גם לאלה שנמצאים מיד לפניכם ולשמאלכם (בשעה "10" של הרוכב), אלה יסכנו אתכם בצורה מיידית אם יסטו לכיוונכם. יחד עם זאת, מרגע שהם עברו את השעה "9" של הרוכב, הסכנה שלהם כמעט נעלמת.
- הגבירו את הנראות שלכם עד כמה שאפשר, כולל אורות (גבוהים אם צריך), דאבל וינקר וכל שיטה אחרת (חוקית כמובן).
- אם יש מישהו שרוכב לפניכם והוא מהיר דיו לטעמכם, תנו לו להוביל. אם רכב יסטה, שיסטה עליו ולא עליכם. בנוסף, אם רכב ראה אותו יש מצב שהוא יסתכל שוב לפני שהוא יסטה, ואז אתם מגבירים את הנראות שלכם.
- אם יש מישהו לפניכם שרוכב לאט מדי לטעמכם, אל תעקפו בברוטליות. דאגו שיראה/ישמע אתכם, ודאגו שיפנה לכם דרך. לא הייתם רוצים להיעקף באכזריות ע"י R1 ללא אגזוזים בדיוק כשאתם מהרהרים על משמעות החיים. חוקי התעונה והעקיפה המוסריים חלים גם על המיקרו-קוסמוס בשוליים, דהיינו לא בפתאומיות, לא מימין, ובצורה הכי בטוחה שאפשר.

בשום פנים ואופן אין המשטרה מתירה לרכוב על שול שמאל (שהוא חוקית, כלל לא נחשב כשול). במקרים אלה, אם תתפסו, תתבצע נגדכם אכיפה. אין טעם להיכנס לויכוח האם שול שמאל עדיף, בטיחותית, על פני שול ימין. עובדתית, זה אסור ולכן תחטפו דו"ח אם תתפסו.

כאמור, רצ"ב הלינק. אם תתפסו ע"י שוטר שירצה לתת לכם דו"ח למרות שאתם לכאורה נוסעים לפי ההסכמות וההבנות על שול ימין, לא עברתם על פני אי תנועה, לא השתוללתם ולא נסעתם שם רק כי הכביש היה נראה לכם טיפה עמוס מדי - אנא קחו את פרטיו המלאים, דאגו לתעד, עד כמה שאפשר, את מה שקורה על הכביש באותה עת, ודאגו לכך שהשוטר ירשום בדבריכם את העובדות כפי שהן. אחרי כל זה אתם רשאים לפנות ליחידת התנועה הרלוונטית בבקשה לביטול הדו"ח, ואם זה לא יעזור - בבקשה להישפט (בהתאם לכתוב על גב הדו"ח). מצד שני, אם חטפתם והגיע לכם, אל תתבכיינו, זה מה שיש. אפשר להשתין בבריכה אבל לא מהמקפצה.

רצ"ב גם לינק לכתבה המלאה של מישל דור וגידי פרדר בנושא:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3915545,00...

תעבדו בשכל.
אופנועים >>
לצפיה ב-'רכב שיורד לשול-לא אמור לתת לרוכב זכות קדימה'
רכב שיורד לשול-לא אמור לתת לרוכב זכות קדימה
13/07/2011 | 15:08
3
9
הוא אמור לאותת, אבל אל תצפה שהוא יתן לך לעבור לפני שהוא יורד.
ראית רכב מאותת? תוריד מהירות, ואם צריך (נהג מבולבל שלא החליט מה הוא רוצה למשל) עקוף בזהירות משמאל (כן, לחזור לכביש).
אופנועים >>
לצפיה ב-'כביש פנוי שהופך פקוק'
כביש פנוי שהופך פקוק
13/07/2011 | 15:53
1
5
במצב בו הכביש קצת מתפנה אבל חוזר להיות פקוק תמיד יהייה את הנהג
שפספס את העובד שהוא צריך לבלום ובדר"כ הוא יסטה לשול ביחד עם חריקת הבלמים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בדיוק. ואם נפגעת ממנו-שנייכם אשמים'
בדיוק. ואם נפגעת ממנו-שנייכם אשמים
13/07/2011 | 15:57
8
אבל רק אתה בביה"ח.
אופנועים >>
לצפיה ב-'וכמובן זהירות מ...'
וכמובן זהירות מ...
13/07/2011 | 18:11
6
רוכבי קטנועים שחושבים שהשוליים שייכים לאבא שלהם,
ויוצאים ברייס מבין משאיות\רכב גבוהה אחר.

אופנועים >>
לצפיה ב-'מענין איך חברות הביטוח יתייחסו'
מענין איך חברות הביטוח יתייחסו
13/07/2011 | 15:54
14
6
לתאונת אופנוע שתתרחש על השוליים, האם האופנוע יהיה מכוסה וכמה דם הרוכב ירק לפני שיפוצה
אופנועים >>
לצפיה ב-'הוא מכוסה כמו כל אחד אחר'
הוא מכוסה כמו כל אחד אחר
13/07/2011 | 15:58
6
אין שום מרכיב אשמה בכיסוי הביטוחי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אין קשר בין הדברים'
אין קשר בין הדברים
13/07/2011 | 17:10
1
7
ביטוח מעצם טבעו מכסה רשלנות (להוציא רשלנות חריגה וזה לא קשור לכאן).
כניסה לצומת באור אדום, אי עצירה בעצור, נסיעה על השוליים מכוסות, כל זמן שהמקרה הביטוחי לא נגרם בכוונה תחילה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מכוסה בלי ספק'
מכוסה בלי ספק
13/07/2011 | 17:57
לצפיה ב-'מנסיון- הביטוח טוען ל"רשלנות תורמת"'
מנסיון- הביטוח טוען ל"רשלנות תורמת"
13/07/2011 | 18:09
10
4
במקרים כאלה
גם אם נדמה שהנהג הפוגע אשם ב100% (שיכור שמתגלח תוך כדי שעובד זר שואב לו זרע למכור בשוק השחור תוך כדי נהיגה)
עדין חברת הביטוח תפיל עליך את סעיף הרשלנות התורמת במקרה שנסעת על השול
בדוק, לצערי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'רשלנות תורמת לא רלוונטית לביטוח חובה.'
רשלנות תורמת לא רלוונטית לביטוח חובה.
13/07/2011 | 18:22
9
1
בביטוח חובה אין אשמה!

אתה יכול לרכב דרך 10 אדומים, להכנס ברכב ועדיין לקבל את הפיצוי המגיע לך לפי חוק.

רשלנות תורמת רלוונטית לתביעות ביטוח מקיף\קנסות או שלילות מבית המשפט
אופנועים >>
לצפיה ב-'לדעתי הוא לא התכוון לביטוח חובה'
לדעתי הוא לא התכוון לביטוח חובה
13/07/2011 | 19:30
8
4
אלא על ניסיון לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע בגין נזק לאופנוע.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אם מדובר בביטוח מקיף\ג' אז ללא ספק '
אם מדובר בביטוח מקיף\ג' אז ללא ספק
13/07/2011 | 19:58
7
4
רשלנות תורמת תהיה חלק מהעניין...

רכבת במקום שאתה לא אמור לרכב בו, אין כאן שאלה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא. חד משמעית'
לא. חד משמעית
13/07/2011 | 20:25
6
6
ישנו חוזר של הפיקוח על הביטוח שאוסר על שימוש בדוקטרינת האשם החוזי ("רשלנות תורמת")
אופנועים >>
לצפיה ב-'אולי זה חדש יחסית, אני די אכלתי אותה מסעיף'
אולי זה חדש יחסית, אני די אכלתי אותה מסעיף
13/07/2011 | 20:28
3
5
רשלנות תורמת, אבל זה היה לפני כמה שנים.
אם זה השתנה- שאפו למפקח על הביטוח.
אם לא- אל תיבנו על פיצויים גדולים....
אופנועים >>
לצפיה ב-'אתה שוב מתבלבל'
אתה שוב מתבלבל
13/07/2011 | 21:26
2
3
אתה מדבר על פיצוי של הנזק לאופנוע-לא עניין של גדול או קטן זה מכסה את הנזק שלך או חלק ממנו.
הפיצוי על פגיעות גוף סבל וכאב לא קשור לאשמה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'גם צד ג עשו לי בעיות'
גם צד ג עשו לי בעיות
13/07/2011 | 21:58
1
5
לצפיה ב-'צד ג' זה רכוש. ביטוח חובה לא קשור לרכוש.'
צד ג' זה רכוש. ביטוח חובה לא קשור לרכוש.
13/07/2011 | 23:00
4
לצפיה ב-'יש לך אסמכתא?'
יש לך אסמכתא?
14/07/2011 | 01:14
1
5
לצפיה ב-'לא מוצא את החוזר'
לא מוצא את החוזר
14/07/2011 | 08:17
4
הנה עמדת היועמ"ש לממשלה בבג"צ:
http://ozar.mof.gov.il/hon/2001/insurance/memos/88...
אופנועים >>
לצפיה ב-'נא לדייק...'
נא לדייק...
13/07/2011 | 17:25
2
10
ביטוח חובה יכסה נזק בגין פגיעות גוף ללא חובת אשמה(בתנאי שהיה לרוכב ביטוח חובה) ,אבל תאונת דרכים עם נפגעים מחייבת קריאה למשטרת ישראל והמשטרה ללא כל קשר לביטוח ובמקרים מסויימים מגישה דוחות או כתבי אישום לאשם בתאונה.
שימו לב !
רכיבה בשול אינה חוקית ואם כתוצאה מהרכיבה בשול נגרמה תאונה עם נפגעים ,יש לכך השלכות .
אופנועים >>
לצפיה ב-'משטרת ישראל אינה מחוייבת להגיע...'
משטרת ישראל אינה מחוייבת להגיע...
14/07/2011 | 09:32
1
6
אין אף חובה בקריאה למשטרה
וזאת מנסיון כנפגע ובירורים בדרגים הגבוהים ביותר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'חובתך לדווח למשטרה ולא להזיז את כלי הרכב '
חובתך לדווח למשטרה ולא להזיז את כלי הרכב
15/07/2011 | 09:40
7
אמנם המשטרה היא הסמכות המקצועית שתקבע אם היא תגיע או לא (יותר נכון הבוחן הוא הסמכות היחידה ) . אבל חובתך לא להזיז את כלי הרכב המעורבים ולדווח למשטרה .
אופנועים >>
לצפיה ב-'ו"צופר" זה לא מילה גסה...'
ו"צופר" זה לא מילה גסה...
13/07/2011 | 17:31
2
3
אל תתביישו לצפור בעדינות כדי לזכות בתשומת הלב של הרכבים שבנתי הימני (לשמאלכם)

בנוסף, עקיפה על השול הימני של משאית ואטובוס - אין דינה כדין רכב פרטי... הרבה יותר מסוכן!!!
עשו זאת בזהירות ואף חיזרו לנתיב ועיקפו אותם משמאל.

נסיעה בטוחה.
נדב
אופנועים >>
לצפיה ב-'תגיד את זה לאדיוט שעקף אותי בשולי כביש 4'
תגיד את זה לאדיוט שעקף אותי בשולי כביש 4
13/07/2011 | 17:46
1
7
התנועה על 20-30, אני על איזה 40-50 בשול...

פתאום צפירות מטורפות ואיזה קטנוען מחורבן עוקף אותי על איזה 100-120

הוא רוכב כך עם הצופר בשעות נוספות כמו אדיוט
אופנועים >>
לצפיה ב-'ראנר אדום? הוא היה חייב אש מהפיצוציה'
ראנר אדום? הוא היה חייב אש מהפיצוציה
13/07/2011 | 17:50
7
לצפיה ב-'להשפט?'
להשפט?
14/07/2011 | 08:14
2
4
ל"הבנה" בין שוטרים לרוכבים אין שום תוקף משפטי. זו עבירה על החוק, שהמשטרה, משיקולים שלה, בוחרת שלא לאכוף.
לא רואה טעם להגיע עם זה לבית משפט. אם במחלקת התנועה לא מסכימים לבטל את הדו"ח (לאור ה"הבנה"), אין כבר מה לעשות עם זה, חוץ מלשלם.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בסכומים שמדובר אני מסכים שניהול משפט'
בסכומים שמדובר אני מסכים שניהול משפט
14/07/2011 | 08:49
1
5
יעלה הרבה יותר מאשר לשלם את הדו"ח, אבל עדיין יש כאלה עם עקרונות. אתה רוכב בשול ימין בידיעה ברורה שאתה "מוגן" שם מפני שוטרים, ואתה יודע בוודאות שאתה לא עובר על ההסכמות, נוסע באיזי, לא משתולל, הכל טוב. לפניך ניידת שעומדת על השול. אתה, בידיעה ברורה שאתה בסדר, ממשיך בנסיעה ו- 10 מטר לפני שאתה מגיע אל הניידת, מגיח שוטר ומסמן לך לעצור. אתה עוצר, נותן רישיונות, ושואל את השוטר "מה עשיתי". השוטר מסתכל אליך דרך הכובע שלו ופוצח בנאום של כמה מסוכן מה שאתה עושה ובלה בלה בלה. בכל זמן הנאום וקבלת הדו"ח עוקפים אתכם מכל הכיוונים עשרות קטנועים, אבל אתה אכלת אותה. למה? מה לא היה בסדר? לא תלך עם האמת שלך?

על כל פנים אתה צודק אני מניח. זה שהשוטרים לא מעלימים עין אחת מהחוק במקרה הספציפי הזה עדיין לא הופך את זה לחוקי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בתביעה הראשונה-עפה ההבנה מהחלון'
בתביעה הראשונה-עפה ההבנה מהחלון
14/07/2011 | 09:28
6
כל דו"ג שהגלגל שלו עובר במילימטר את הקו הצהוב חוטף דו"ח רק על החוצפה של התביעה הזאת.
אופנועים >>
לצפיה ב-'פתחת עין, מה זה עין...'
פתחת עין, מה זה עין...
14/07/2011 | 09:07
7
6
250 ש"ח הלכו לקופת האוצר הבוקר
אופנועים >>
לצפיה ב-'על מה אם יותר לשאול'
על מה אם יותר לשאול
14/07/2011 | 09:16
6
4
לצפיה ב-'פרטי העונש'
פרטי העונש
14/07/2011 | 16:21
5
5
רכבתי בשמאלי, כשאני יודע שהם אורבים שם אחרי הסיבוב.
הנהג מאחורי התחיל ממש לעצבן אותי נדחף ודחף ברמה שהרגשתי מאויים.
החלטתי שיש מספיק מקום עד הסיבוב הידוע בו שוכנים כחולי המדים.
יצאתי לשוליים לברוח מהנהג מאחורי, ואז לא שמתי לב ששתי מכוניות לפני יש סמויה.
(תכלס התכוונתי לעקוף לפחות שלוש מכוניות על השול השמאלי)
לא נעים לשמוע סירנה, תעצור בצד...
למה למה בדיוק כשקנופלר נותן לי באוזניה סולו עצבני

האמת היו נחמדים, אין לי טענות אליהם, צעירים ומדברים יפה (חוץ מהקטע שיכלו לחסוך על מספר הרוגי השול השמאלי)
יש לי טענה למפקדים שלהם שמתעסקים בזוטות ולא בעיקר. (השול השמאלי בקטע הזה הוא המקום הכי בטוח על הכביש נ-ק-ו-ד-ה).
דיברתי יפה והמתיקו את עונשי...
בגדול זה אמור להיות מעבר על קו לבן
250 ש"ח לאוצר, עד כמה שאני מבין לא נרשמו לנאשם נקודות  
אופנועים >>
לצפיה ב-'איפה זה היה? איילון צפון איפושהו?'
איפה זה היה? איילון צפון איפושהו?
14/07/2011 | 16:46
4
7
לצפיה ב-'אילון צפון עמוס כמעט בכל בוקר בשוטרים'
אילון צפון עמוס כמעט בכל בוקר בשוטרים
14/07/2011 | 22:57
3
4
אני מכיר כבר את כל המקומות והפינות שהם עומדים.
האמת אין טעם אפילו לתת נ"צ כיוון שהם ממש בכל פינה (כולל אחד שעומד צופה ומדווח לחברים שלו אחרי עיקול של וולפסון).

אני ממליץ לכל אחד בשעות הבוקר ממחלף יוספטל ועד רוקח פשוט לא לנסות כי הם ממתינים, העברות המרכזיות הן רכיבה בשול שמאלי ועל סימון מקוקו..

פעם אפילו השתעשתי ברעיון לעמוד על הגשר (צמוד לוולפסון) ולצלם אותם בפעולה, לטעמי הם מסכנים את חייהם את חיי הרוכבים ויוצרים בוודאות פקקים עצומים (עצירת התנועה כדי להוריד רוכב גורמת לפקק עצום).
הרעיון היה לשלוח למישהו בערוץ 2 שיראה כמה נזק על עבירת תנועה שנויה במחלוקת.
אפילו ההיתי ממליץ לצבוע את השול השמאלי הצבע ירוק מזעזע ולהכריז עליו נתיב דו גלגלי בשעות הבוקר.

לגבי איילון דרום אין לי ניסיון
אופנועים >>
לצפיה ב-'והשקעתי במפה לטובת כלל הרוכבים'
והשקעתי במפה לטובת כלל הרוכבים
14/07/2011 | 23:10
2
4
אני קצת עצלן ופרטתי רק חלק מהנתיב היומי שלי, אבל תאמינו לי כל בוקר לאורך כל הדרך עד רוקח סעו בנתיבים
אופנועים >>
לצפיה ב-''
14/07/2011 | 23:22
3
לצפיה ב-'בדב הוז גם נפלתי קורבן'
בדב הוז גם נפלתי קורבן
15/07/2011 | 16:04
4
למס נהיגה.

קרה לפני כשבועיים.

כל בוקר עם ממתינים שם ומחפשים על מה לתת.

אני חטפתי על אורות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מי אכל אותה היום באיילון דרום?'
מי אכל אותה היום באיילון דרום?
14/07/2011 | 17:32
5
חמקתי בזמן , אבל איזה סי בי אר נפל קורבן למאזדה לבנה סמוייה...

ולשאר החוכמוליגים שחתכו לצד השני כבר חיכו להם 2 ברגל מוכנים לקפיצה...
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה לגבי שול ימני שצבוע בלבן?'
מה לגבי שול ימני שצבוע בלבן?
17/07/2011 | 11:18
6
בכביש 4 באיזור הגשר החדש השול הימני צבוע בלבן.
האם הסיכום תופס במקרה זה? (אני יודע שבכל מקרה זה לא חוקי)
אופנועים >>

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ